En ze verdienen hier gewoon grof geld mee hé. Wonderlijke wereld.
Nee dat is niet waar hoor! Ik volg haar al langer dan me lief is maar ze heeft het wel een paar keer gezegd. De context kan ik me alleen niet herinneren.
Ik vind de vaagheid rondom Mascha en het bi zijn zo irritant. Natuurlijk hoeft ze geen openheid te geven. Ik vind alleen dat ze die vaagheid gebruikt voor begrip uit de LHBT+ -community, terwijl daarvoor wel meer nodig is.
Ik ben die reddit aan het lezen maar my god. Een heel bericht over dat als je met politie in aanraking komt je overal nee op moet zeggen, want waarom zou je normaal doen? Of mis ik iets?
Omdat je niet kunt toegeven aan de Amerikaanse popo dat je strak staat van 10 soorten drugs?
Nee maar er staat oa dit
Haha ja het is wel een filmpje of boomerang dus dat scheelt, het screenshots is niet mega flattered maar dan nog ben ik vrij flabbergasted
Persoonlijk denk ik dat dit niet heel overdreven is hoor. Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met Amerikaanse politie maar ik denk dat dit wel ok advies is voor politie in elk ‘buitenland’. Je kunt beter niets zeggen dan dat je iets zegt dat later tegen je gebruikt kan worden.
Verhalen die ik over de Amerikaanse politie ken zijn ook niet erg fraai. (Maar weet niet hoe representatief dat is voor alle politie in heel de VS.)
Ik zag bijv. ooit dit en daar schrok ik echt van:
(Dit heeft overigens meer met racisme te maken.)
Wow ik schrik al van dat eerste meisje. Zo even afkijken. Misschien ben ik naief maar ik heb echt super veel respect voor politie en zal altijd meewerken en luisteren. Naar zeg als je zorgen moet maken om je positie tov politie.
Nee ik doelde meer op dat stukje uit die reddit pagina waar wordt gezegd dat je geen toestemming moet geven voor een search (kom ff niet op t woord) en je ID ook niet moet laten zien. Ik zou dat nooit bedenken.
Lekker samen happen, zien jullie nou wel dat ze zo open en proud is
Ze heeft wel een mooi roze jurkje aan.
Mascha heeft het wel vaker tussen neus en lippen door genoemd ( dat ze bi is)
Het komt alleen niet zo vaak ter sprake.
Ik begrijp haar bericht wel, ik ben zelf ook bi maar ben wel getrouwd met een man en al 11 jaar samen.
Maar om nou alleen tijdens de gay pride het weer eens te benoemen komt een beetje over als: joehoe ik hoor er ook bij!
Dat vind ik nou weer een beetje jammer, snap best dat ze er “proud” op is maar niet alleen tijdens de gay pride.
Wat een kleuren, ik kan hier niet normaal naar kijken?
Maarr maar, ALLES MATCHT, dus dan is het toch goed?
“Mijn lievelingssmaak is blauw” aldus Gregor
En het flesje matcht volgens hem ook nog goed bij zijn kleren en de rest van de spullen!
Ja maar natuurlijk alles moet matchy-matchy!!!1!!!
Beetje rare comment?