Wat moet ik me daarbij voorstellen? Sweatshirts en leggings? Ben wel benieuwd
Volgens mij ging het er ook om omdat Samantha het barbie logo gebruikte.
Het ging ze om de roze letters toch? Het hoofd van Barbie wordt vaak gebruikt, weet niet of dat ook verboden is.
Ja dat vraag ik me ook echt af. Kan me niet voorstellen dat dat mag eigenlijk
Ik hoop echt niet dat ze die naam gaat gebruiken, zeg. Wat ‘n wandelend cliché.
Moet die 1966 op haar hand niet 1996 zijn? Of slaat het op iets anders dan haar eigen geboorte?
Misschien het geboortejaar van een van haar ouders? Dat zou goed kunnen kloppen
Geloof dat het die van haar moeder is.
Ooooh echt? Volg haar niet dus dat heb ik nooit eerder gezien hahahaha!
Ik ben zelf nadat ik al jaren in een jas van selftan loop ook nog steeds niet altijd even vlekvrij, maar ik vind dit niet echt goede reclame als je reclame aan het maken bent
Maar volgens mij heeft ze ook een filter over haar video’s de laatste tijd.
Die handen ja of was ze aan het tuinieren?
Vind het altijd zo jammer als een YouTube een first try doet met maar één brand en dat je dan aan heel de video merkt dat ze gewoon niet van de PR af gehaald wilt worden
Ik snap niet wat je zegt. Wat is PR?
PR zijn producten die worden opgestuurd door merken in de hoop dat influencers ze testen
Sund, vind het niet mooi.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar in de vlog waarin Mascha naar de première gaat deze week, vind ik haar weer zo onverschillig met die zelfbruiningscreme op haar decolleté. Schone jurk een beetje aan de kant, flatst ze daar wat creme neer en is dan uiteindelijk verbaasd dat ze vlekken op haar jurk heeft. Doe het dan ook een beetje met aandacht en zorg, slons.
De thumbnail van Mascha’s vlog van vandaag vind ik erg leuk. Spontaan en vrolijk
Is Cynthia gestopt met bloggen? Of is ze vergeten om “artikel online gooien” in haar planner te zetten?
Al ruim een week geen artikel. Vind ik niks voor haar…
Laatste artikel is toch gewoon van gister? Iets van Emmy.