Beutyblogtopic XL #5

Ik zie echt niks? Wat raar. Heb ook nooit een reactie achter gelaten op haar site, dus denk ook niet dat ik geblokt ben…

Had iemand anders dit laatst ook niet op een andere blog?

Ik zie ook niets bij Cynthia, laatste artikel was die tegen de hitte

Hier ging het laatst al over, veel mensen hebben het.
Als je de pagina ververst (F5) zie je de nieuwere artikelen maar dat lijkt ook niet te werken voor iedereen.

Als je een pagina wil verversen en dat deze dan écht ververst (ik leg dit heel dom uit maar ben nog beetje moe haha) dan moet je achter de URL even een ? en een willekeurige letter zetten bijvorbeeld dus: ?h

Dan wordt de pagina helemaal opnieuw geladen.

4 likes

Iemand vroeg hier laatst waar de jurk van massa van was, die ze droeg op die foto met foef op de boot. Geen idee wie t was maar nu laat ze op insta zien dat ie van boohoo is.

Toch wel wat haalbaarder dan die van Amalia of Alexia. :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik heb dit ook altijd geloofd! En ook huiverig om parfum op te doen met dit soort dagen. Dus het is niet eens waar? Hahaha dat is ook wat

1 like

Zit er ook niet bijna in alle
Parfums überhaupt alcohol?

2 likes

Uitslag zal je er niet van krijgen, maar je kunt er wel pigmentvlekken van krijgen.

1 like

O maar dan is het wel een heel hardnekkig broodje aap hoor, want verschillende merken zijn in de loop der jaren met alcoholvrije parfums gekomen speciaal voor de zomer. Niks om je voor te schamen, dus!

2 likes

Ik heb ook altijd begrepen dat alcohol door de zon vlekken maakt. Op je huid en je kleding. Dus dan is zonder ook fijner. Zijn daarom die body splashes niet gemaakt?

5 likes

Ze is op werkvakantie!
Tenminste dat denk Ik.
Ik zou nu ook wel op werkvakantie willen, huisje met zwembad enzo.
Zal het artikel eens naar mijn management sturen met de mededeling dat dit beter is voor mijn productiviteit.:joy:

1 like

Haha ja inderdaad! Ik heb die vriendin van haar Sarah ontvolgd omdat ze in iedere vlog wel een shoplog had zitten en dan nog in een winkel kon zeggen dat ze iets écht nodig had. :roll_eyes: En uiteindelijk draagt ze vaak dezelfde dingen, dus vraag me af waar al die kleding is. Ik was wel klaar met iedere vlog hetzelfde verhaal en alles was altijd geweeeldig.

1 like

Salty…

Maar ze doet nu net alsof ze er heel uitgesproken over is…? Die tweet was gewoon stom, over het leukste feestje. Zeg dan vanuit welke context je een plekje zoekt.

42 likes

Nee want dat soort dingen zijn privé!

Ze heeft nu al de boot gemist.

47 likes

Dat ga ik nu ook overal op antwoorden.

1 like

En voor de duidelijkheid, ik heb voor mezelf helemaal geen mening gevormd of zij wel of niet op zo’n boot mag staan etc. want dit specifieke geval interesseerde me niet genoeg en ik wil dat ook niet voor een ander bepalen. Maar ze draait er nu allemaal zo omheen.

3 likes

Mens waarom zeg je nu weer “proud” ? Wat is er mis met het woord trots?

5 likes

Ik vind het wel goed dat ze laat zien dat je relatie niets zegt over je geaardheid, maar het had voor veel mensen wel oprechter overgekomen als ze dat buiten de pride om had gedaan denk ik.

4 likes