Beutyblogtopic XL #5

Nee zijn ze niet. Heb ze ook geprobeerd.
Je kan beter een zak doritos kopen met een lekker smaakje.

2 likes

Enorme stapel eten met een week aan calorieën erin. Overal nog een dipje bij, nog iets erop doen.

Krek: hadden we niet nog koekjes om in de croissant te eten.

10 likes

Oh die heb ik gegeten in Taiwan! Smaakt naar gewone Doritos voor wie het zich afvraagt…

Hier zijn blauwe tortilla chips heel normaal, wordt van blue corn gemaakt! Smaakt inderdaad net als gewone corn chips.

eb1e7e01d8989d767b18d916b0bed975_e0029552-d9cb-46e0-a83e-c3291f04e376_250x

9 likes

Echt een l mooie en fijne video! Miste haar video’s echt hoor, merk ik nu ik deze kijk.

1 like
  • Naar de orgiedome op Burning Man
  • Naar Thunderdome

0 stemmers

1 like

Amerikaanse politieagenten zijn echt een aparte categorie.

3 likes

Ja he! Bij Mascha zou dit een story time van 30 minuten zijn.

71 likes

Hahaha dit is echt zo waar

4 likes

Elk rondje is anders.

9 likes

Er lopen daar nog best veel mensen langs heb ik het idee, lijkt me zoooo awkward haha. Ik kan het me echt niet voorstellen hoe ze zich daarbij voelen. Ja gewoon schijt hebben en de ongemakkelijke kletspraatjes met de voorbijgangers eruit knippen waarschijnlijk :sweat_smile: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vind Mascha en Noor echt een rare combinatie qua vriendschap.

26 likes

Vind de video van Vera zo leuk. Krijg helemaal zin om zelf te gaan make uppen en nieuwe dingen te proberen/kopen.

Heb haar/een echte beautyblogger echt gemist.

15 likes

sowieso echt cringe wanneer mocking spongebob verkeerd wordt ingezet

28 likes

SOS voor haar kleine teen :grimacing:
Sandaaltjes zijn wel leuke afwisseling maar de teen auuuu

35 likes

Wat is er niet goed aan. Ze maakt haar beroep/zichzelf een beetje belachelijk toch? Wrs omdat Instagram en fashun beide niet haar dingen zijn

1 like

Het zijn niet de Gucci Sandals he

1 like

Ah ja de iNfLueNceR klopt wel maar ik vind “ScHrIjf hEt zO oK” wel echt cringe ahha

1 like

Daarom :wink:

Ze had die edit les beter achterwege kunnen laten… Ze staat echt leuk op de foto en het jurkje staat ook leuk vind ik maar die rare roze kleur maakt het geen mooie foto… (althans neem aan dat dat door de edit komt?)