Daarom 
Ze had die edit les beter achterwege kunnen laten⦠Ze staat echt leuk op de foto en het jurkje staat ook leuk vind ik maar die rare roze kleur maakt het geen mooie foto⦠(althans neem aan dat dat door de edit komt?)
bREā¬zAh is weer helemaal in!
Mascha zei het al jaaaaaaaren geleden natuurlijkš
Wat bezielde ons toen om echt zo te typen. Echt WIE vond dat een goed idee?
Mas en Grek spelen 30 seconds met vrienden, Grek wil het woord ātechnologieā aan Mas omschrijven en zegt āde ⦠staat voor nietsā
Mas: �
Grek op een zwaar neerbuigende toon: āooow das waar, dat weet jij helemaal niet he?ā
Echt, de cringe gewoon en hoe hij tegen haar praat. Brrrr 
Is de uitdrukking niet āDe techniek staat voor nietsā? Als je het zo gaat spelen, heeft Krek het eigenlijk ook gewoon fout. Technologie en techniek zijn niet precies dezelfde dingen.
Geen idee maar mijn punt was meer de manier waarop hij haar neerhaalt.
Ja, maar ook hoe hij doet wanneer hij megabyte niet had geraden. Hij kraakte de manier af hoe Mascha het omschreef⦠Hij leek gewoon echt boos.
Ik heb hierdoor dat liedje in mijn hoofd van Kinderen voor kinderen. āIk kan niet tegen mijn verliiiiessss nou dan laten wij je wĆnneeeennnnnā
Hoe fucking lang deed je erover om een verslag zo te schrijven??
Ik schrok hier ook van! Hij was oprecht gefrustreerd/pissig. Met spelletjes spelen komt Gregorās ware aard naar boven 
Nu ben ik benieuwd naar die vlog. Ga hem zo eens kijken.
Sommige mensen kunnen bijzonder slecht tegen hun verlies.
Ik heb voor het eerst in maanden die vlog van Mascha gekeken. Wat is Gregor een zelfingenomen mannetje; totaal misplaatst natuurlijk.
āAls je moeilijke woorden als bavarois niet kunt uitspreken dan heb je eenā¦ā en dan is het antwoord kennelijk tongbreker
FOUT! Dat voorbeeld wat hij heeft gebruikt wijst op een spraakgebrek, weet je wel⦠iets wat Gregor heeft. Voor Krekkie dan maar de echte definitie van tongbreker:
Foefje foeft foefs foef
En volgens mij spelen zij 30 Seconds sowieso helemaal fout. Je mag toch geen āhoofdlettersā gebruiken?
kan toch prima dat je in die rush van 30 seconden even niet correct alle woorden kan uitleggen haha, en volgens mij mag je in dat spel wel hoofdletters gebruiken
Wat bedoel je? Het gaat me er niet om dat hij bavarois half heeft uitgesproken, maar dat het voorbeeld niet past bij het woord. Op het kaartje stond tongbreker en zijn eigen voorbeeld wees op spraakgebrek.
Hahaha ik snapte even niet wat jullie bedoelen met hoofdletters gebruiken in 30 seconds dus dacht ik google het even.
Kom ik dit vergeten pareltje tegen. Inclusief screenshots uit een eerder potje van foef en foef 

Maar ik snap nog niet wat woorden met hoofdletters zijn.
Hahahaha ja!
Past perfect bij de situatieschetsen die hier worden gegeven 
Ik geloof ook niet dat ik met jou dit spelletje zou willen spelen 
Ohhhhhjoh. Ik snapz