Amerikaanse politieagenten zijn echt een aparte categorie.
āTonderdome heeft n hele aparte zwfeer ā
Ja he! Bij Mascha zou dit een story time van 30 minuten zijn.
Hahaha dit is echt zo waar
Elk rondje is anders.
Er lopen daar nog best veel mensen langs heb ik het idee, lijkt me zoooo awkward haha. Ik kan het me echt niet voorstellen hoe ze zich daarbij voelen. Ja gewoon schijt hebben en de ongemakkelijke kletspraatjes met de voorbijgangers eruit knippen waarschijnlijk
Ik vind Mascha en Noor echt een rare combinatie qua vriendschap.
Vind de video van Vera zo leuk. Krijg helemaal zin om zelf te gaan make uppen en nieuwe dingen te proberen/kopen.
Heb haar/een echte beautyblogger echt gemist.
sowieso echt cringe wanneer mocking spongebob verkeerd wordt ingezet
SOS voor haar kleine teen
Sandaaltjes zijn wel leuke afwisseling maar de teen auuuu
Wat is er niet goed aan. Ze maakt haar beroep/zichzelf een beetje belachelijk toch? Wrs omdat Instagram en fashun beide niet haar dingen zijn
Het zijn niet de Gucci Sandals he
Ah ja de iNfLueNceR klopt wel maar ik vind āScHrIjf hEt zO oKā wel echt cringe ahha
Daarom
Ze had die edit les beter achterwege kunnen laten⦠Ze staat echt leuk op de foto en het jurkje staat ook leuk vind ik maar die rare roze kleur maakt het geen mooie foto⦠(althans neem aan dat dat door de edit komt?)
bREā¬zAh is weer helemaal in!
Mascha zei het al jaaaaaaaren geleden natuurlijkš
Wat bezielde ons toen om echt zo te typen. Echt WIE vond dat een goed idee?
Mas en Grek spelen 30 seconds met vrienden, Grek wil het woord ātechnologieā aan Mas omschrijven en zegt āde ⦠staat voor nietsā
Mas: �
Grek op een zwaar neerbuigende toon: āooow das waar, dat weet jij helemaal niet he?ā
Echt, de cringe gewoon en hoe hij tegen haar praat. Brrrr
Is de uitdrukking niet āDe techniek staat voor nietsā? Als je het zo gaat spelen, heeft Krek het eigenlijk ook gewoon fout. Technologie en techniek zijn niet precies dezelfde dingen.
Geen idee maar mijn punt was meer de manier waarop hij haar neerhaalt.