Beutyblogtopic XL #5

Ik heb voor het eerst in maanden die vlog van Mascha gekeken. Wat is Gregor een zelfingenomen mannetje; totaal misplaatst natuurlijk.

“Als je moeilijke woorden als bavarois niet kunt uitspreken dan heb je een…” en dan is het antwoord kennelijk tongbreker :face_with_raised_eyebrow: FOUT! Dat voorbeeld wat hij heeft gebruikt wijst op een spraakgebrek, weet je wel… iets wat Gregor heeft. Voor Krekkie dan maar de echte definitie van tongbreker:

Foefje foeft foefs foef

En volgens mij spelen zij 30 Seconds sowieso helemaal fout. Je mag toch geen “hoofdletters” gebruiken?

13 likes

kan toch prima dat je in die rush van 30 seconden even niet correct alle woorden kan uitleggen haha, en volgens mij mag je in dat spel wel hoofdletters gebruiken

Wat bedoel je? Het gaat me er niet om dat hij bavarois half heeft uitgesproken, maar dat het voorbeeld niet past bij het woord. Op het kaartje stond tongbreker en zijn eigen voorbeeld wees op spraakgebrek.

Hahaha ik snapte even niet wat jullie bedoelen met hoofdletters gebruiken in 30 seconds dus dacht ik google het even.

Kom ik dit vergeten pareltje tegen. Inclusief screenshots uit een eerder potje van foef en foef :rofl:

https://www.upcoming.nl/m/melissak/16564/22-irritante-momenten-die-je-meemaakt-tijdens-een-potje-30-seconds

4 likes

jpeg

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar ik snap nog niet wat woorden met hoofdletters zijn.

19 likes

Hahahaha ja!
Past perfect bij de situatieschetsen die hier worden gegeven :rofl:

1 like

Ik geloof ook niet dat ik met jou dit spelletje zou willen spelen :roll_eyes:

1 like

Ohhhhhjoh. Ik snapz

Ohhh! Thanks!
Deze doen wij thuis nooit. Denk maar goed ook want anders zou de helft afgekeurd worden :rofl:

3 likes

Haha van deze regel heb ik ook nog nooit gehoord! Ben blij ook, anders zou ik Amalia ook never kunnen beschrijven haha.

2 likes

Hoooly shit ik ben blij dat wij thuis deze regel niet kennen. Het wordt daar echt nog een stuk moeilijker van.

3 likes

OK

25 likes

Hij reageert inderdaad nou niet bepaald vriendelijk.

Jawel joh, dan zeg je dus gewoon “de oudste dochter van onze koning”, of “onze kroonprinses”

Oh ik dacht dat @Shaaar bedoelde dat koning en kroonprinses ook niet mochten. Ik vond het al ingewikkeld worden haha. Maar dan sloeg dat enkel op Willem-Alexander en Nederland zeker?

1 like

Volgens de spelregels van 30 seconds mag je wel gewoon woorden met hoofdletters gebruiken. Maar zal wel net zoiets zijn als vrij parkeren bij Monopoly; elke familie kent andere regels.
Overigens mag je volgens de regels van het spel niet naar het alfabet verwijzen (dus bijvoorbeeld het woord begint met de zevende letter van het alfabet mag niet).

1 like

Ja want dat schrijf je met hoofdletters :stuck_out_tongue:

Krek die zegt: dat weet jij natuurlijk niet he?

Ooooooooooooh serieus, er zijn zo vaak momenten in vlogs van massa dat ik denk, komop zet m nou op zn nummer als ie iets stoms zegt of doet, maar nooit grijpt ze die kans :confused:

Misschien is dat ook niet bepaald leuk om te doen, of heeft ze het niet door, maar hij heeft echt gewoon eens een x nodig dat ie hoort dat het echt niet ok is hoe hij soms tegen massa praat of doet.

En dit staat los van dat ie 9 van de 10 keer wel lief en normaal is, het is natuurlijk helemaal geen slechte vent.

6 likes

Debbie komt deze week op tv in een quiz op RTL 4 (‘Ik weet er alles van’ heet het) Zag net het voorstukje: “Ik ben Debbie en ik weet alles over beuty”

Slimste Mens deed ze toen best oké volgens mij?

2 likes

Huh deed ze daar aan mee? Zijn daar nog beelden van :scream: