Beutyblogtopic XL #5

Ja, maar ook hoe hij doet wanneer hij megabyte niet had geraden. Hij kraakte de manier af hoe Mascha het omschreef… Hij leek gewoon echt boos.

10 likes

Ik heb hierdoor dat liedje in mijn hoofd van Kinderen voor kinderen. “Ik kan niet tegen mijn verliiiiessss nou dan laten wij je wínneeeennnnn”

12 likes

Hoe fucking lang deed je erover om een verslag zo te schrijven??

3 likes

Ik schrok hier ook van! Hij was oprecht gefrustreerd/pissig. Met spelletjes spelen komt Gregor’s ware aard naar boven :flushed:

6 likes

Nu ben ik benieuwd naar die vlog. Ga hem zo eens kijken.
Sommige mensen kunnen bijzonder slecht tegen hun verlies.

1 like

Ik heb voor het eerst in maanden die vlog van Mascha gekeken. Wat is Gregor een zelfingenomen mannetje; totaal misplaatst natuurlijk.

“Als je moeilijke woorden als bavarois niet kunt uitspreken dan heb je een…” en dan is het antwoord kennelijk tongbreker :face_with_raised_eyebrow: FOUT! Dat voorbeeld wat hij heeft gebruikt wijst op een spraakgebrek, weet je wel… iets wat Gregor heeft. Voor Krekkie dan maar de echte definitie van tongbreker:

Foefje foeft foefs foef

En volgens mij spelen zij 30 Seconds sowieso helemaal fout. Je mag toch geen “hoofdletters” gebruiken?

13 likes

kan toch prima dat je in die rush van 30 seconden even niet correct alle woorden kan uitleggen haha, en volgens mij mag je in dat spel wel hoofdletters gebruiken

Wat bedoel je? Het gaat me er niet om dat hij bavarois half heeft uitgesproken, maar dat het voorbeeld niet past bij het woord. Op het kaartje stond tongbreker en zijn eigen voorbeeld wees op spraakgebrek.

Hahaha ik snapte even niet wat jullie bedoelen met hoofdletters gebruiken in 30 seconds dus dacht ik google het even.

Kom ik dit vergeten pareltje tegen. Inclusief screenshots uit een eerder potje van foef en foef :rofl:

https://www.upcoming.nl/m/melissak/16564/22-irritante-momenten-die-je-meemaakt-tijdens-een-potje-30-seconds

4 likes

jpeg

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar ik snap nog niet wat woorden met hoofdletters zijn.

19 likes

Hahahaha ja!
Past perfect bij de situatieschetsen die hier worden gegeven :rofl:

1 like

Ik geloof ook niet dat ik met jou dit spelletje zou willen spelen :roll_eyes:

1 like

Ohhhhhjoh. Ik snapz

Ohhh! Thanks!
Deze doen wij thuis nooit. Denk maar goed ook want anders zou de helft afgekeurd worden :rofl:

3 likes

Haha van deze regel heb ik ook nog nooit gehoord! Ben blij ook, anders zou ik Amalia ook never kunnen beschrijven haha.

2 likes

Hoooly shit ik ben blij dat wij thuis deze regel niet kennen. Het wordt daar echt nog een stuk moeilijker van.

3 likes

OK

25 likes

Hij reageert inderdaad nou niet bepaald vriendelijk.

Jawel joh, dan zeg je dus gewoon “de oudste dochter van onze koning”, of “onze kroonprinses”

Oh ik dacht dat @Shaaar bedoelde dat koning en kroonprinses ook niet mochten. Ik vond het al ingewikkeld worden haha. Maar dan sloeg dat enkel op Willem-Alexander en Nederland zeker?

1 like