Volgens de spelregels van 30 seconds mag je wel gewoon woorden met hoofdletters gebruiken. Maar zal wel net zoiets zijn als vrij parkeren bij Monopoly; elke familie kent andere regels.
Overigens mag je volgens de regels van het spel niet naar het alfabet verwijzen (dus bijvoorbeeld het woord begint met de zevende letter van het alfabet mag niet).
Ja want dat schrijf je met hoofdletters
Krek die zegt: dat weet jij natuurlijk niet he?
Ooooooooooooh serieus, er zijn zo vaak momenten in vlogs van massa dat ik denk, komop zet m nou op zn nummer als ie iets stoms zegt of doet, maar nooit grijpt ze die kans
Misschien is dat ook niet bepaald leuk om te doen, of heeft ze het niet door, maar hij heeft echt gewoon eens een x nodig dat ie hoort dat het echt niet ok is hoe hij soms tegen massa praat of doet.
En dit staat los van dat ie 9 van de 10 keer wel lief en normaal is, het is natuurlijk helemaal geen slechte vent.
Debbie komt deze week op tv in een quiz op RTL 4 (âIk weet er alles vanâ heet het) Zag net het voorstukje: âIk ben Debbie en ik weet alles over beutyâ
Slimste Mens deed ze toen best oké volgens mij?
Huh deed ze daar aan mee? Zijn daar nog beelden van
Ja er was eens een jubileumweek waarin niet-BNâers mee mochten doen. Weet niet of deze link werkt: klikkk
Heeeeel erg offtopic maar ik vind het tot nog toe (op Bram Krikke na dan <3) ook best saai nu, jij niet?
Ik schrok hier helemaal niet van Ik ben zelf ook bloedfanatiek met 30 Seconds, het slechtste in mij komt dan naar boven. Eén bepaalde vriend heeft er jaren na dato nog steeds een trauma van hoe gefrustreerd ik was toen ik een woord perfect omschreef en hij het maar niet raadde
En volgens mij zegt Gregor âO nee, dat weet jij helemaal niet, hĂš?â als hij een uitdrukking gebruikt (de technologie staat voor niets). Mascha zegt toch altijd zelf dat ze geen spreekwoorden/gezegden/uitdrukkingen kent?
Ja maar het was een spreekwoord en Mas is natuurlijk suuuuuper slecht in spreekwoorden omdat ze niet in NL is geboren dus Krekor heeft gewoon gelijk.
Ik vond die barman van first dates leukđ en Bram natuurlijk.
Oké, maar als je van je partner weet dat ie slecht is in uitdrukkingen en gezegden. Waarom gebruik je dat dan als omschrijving? Dan kan je dat toch beter niet doen?
Edit: ik ben ook niet de meest plezierige persoon in omgang met betrekking tot spelletjes, maar dat vind ik nog steeds geen excuusâŠ
Omdat je maar 30 seconden de tijd hebt en dus het eerste zegt wat je associeert met een bepaald woord? Maar ik ben het met je eens dat hij het daarna nog wel op een andere manier had kunnen proberen.
Ik ben niet heel bekend hoor met 30 seconden, maar je moet toch samenwerken?? Dan lijkt mij de omschrijving die je partner het beste kent de beste strategie en het lijkt me niet alsof zij 30 seconds nooit hebben gespeeld?
Je hebt gelijk, hoor, maar je hebt niet bepaald de tijd om na te denken over een omschrijving die je partner het beste kent, dus soms pak je het onhandig aan, of je partner begrijpt gewoon niet wat je bedoelt. Daarbij is die 30 Seconds Everyday Life nog best lastig in vergelijking met de originele variant.
30 seconden is natuurlijk erg weinig idd. Ik geloof je direct, ik zou het niet wetenđ
Mas doet slippertjes aan want ze gaat naar een boot.
Hahaha. ZO onhandig! :â)
Alle keren dat ik met een boot ging had ik ook slippers of sandaaltjes aan. Vind er niks onhandigs aan?
Denk voornamelijk bij slippers onhandig aangezien er bij veel boten allemaal haken, lijnen en uitsteeksels zitten waar je achter kan blijven hangen. Ligt aan de boot natuurlijk.
misschien is het anders op een yacht?
Je moet toch meestal met blote voeten op een boot? Best handig slippers dan