Beutyblogtopic XL #5

Ik heb een keer op een jacht gevaren en mocht juist alleen maar op blote voeten. Zelfs geen slippers.

1 like

Je bent niet alleen hoor!

30 seconds is hier ook strijd
Anders is er ook niets aan

1 like

haha hier ook!

vooral vervelend als je tegen een team speelt dat elkaar heel goed kent en de ronde’s zo gaan:

A: dat land waar we vorige week op vakantie zijn geweest!

B: Honduras!

A: bedrijf waar jouw moeder werkt!

B: Deloitte!

A: jouw favoriete automerk!

B: Corvette!

echt geen hol aan met zulke mensen :joy:

43 likes

Zo’n groot jacht waarbij je vooral in de kuip blijft? Want dat snap ik.
Maar als je op het dek gaat lopen tijdens varen is blote voeten erg onverstandig. Je stoot je snel doordat er weinig balans is en er veel opstaande elementen zijn. En het is daardoor ook behoorlijk gevaarlijk. Want als je teen haakt en door een windvlaag verplaatst de boot en verlies je je evenwicht, kunnen er (en zijn er in het echt) heel nare ongelukjes gebeuren.

Edit: overigens zijn slippers daarbij extra gevaarlijk inderdaad, want minder balans. Maar again, op zo’n groot jacht lig je stabieler en hoef je waarschijnlijk zelf niet echt te varen en dus minder acties uit te voeren.

Killllll en vooral als je dan zelf speelt met iemand met tegenvallende algemene ontwikkeling die bijv niet alle karakters uit alle Disneyfilms kent

20 likes

Het was een zeilschip in Australiƫ. We verbleven 4 dagen op zee en we hebben allemaal die dagen en nachten op blote voeten gelopen. Combinatie van geen grip (we hingen zo schuin soms) en geen beschadigingen aan de boot. Het ging ook echt prima! Ondanks dat het dek van hout was, waren er geen splinters.

Dit dus.

Dotan die onder een foto van Cynthia reageert met ā€˜ik :heart:’ nadat ze vraagt wie er mee naar CuraƧao wil… Lekker random zeg.

2 likes

Is het wel Dotan? :thinking:
oprah-gif

137 likes

Haha dat was m’n 2e gedachte indd. Maar het bleek iig wel een geverifieerd account te zijn :stuck_out_tongue:

3 likes

misschien krijgen ze wel een heel Tui vliegtuig bij elkaar gespont zodat het volledige trollenleger meekan

4 likes

Ok error in mijn hoofd. Waarom reageert Dotan met een hartje en hoe kennen ze elkaar?

1 like

Ga.Stuk.

Via Glenn natuurlijk!

25 likes

Wat hebben influencers zoals Cynthia het toch zwaar he.
Worktations , chillen in opblaasbadjes, dutjes doen, keesje laten plassen…

7 likes

Oh maar ik zocht verder niks achter dat hartje in de zin van dat het geflirt of een blijk van liefde voor haar zou zijn hoor :stuck_out_tongue: Vond het gewoon überhaupt opvallend dat hij op haar reageerde, dacht miss is ie bezig met een nieuwe fanbase te genereren ofzo haha.

4 likes

Waarom staat er nou nog steeds yacht in haar vlogtitel haha, weet ze niet dat je het als jacht schrijft of wil ze gewoon stoer doen door yacht op z’n Engels in de titel te zetten.

3 likes

Omdat ze maar liefst een heel jaar in Murica heeft gewoond!

8 likes

Serena is weer zwanger!

140 likes

Ik wou dit plaatsen maar kreeg een plaatje niet voor elkaar hahah

2 likes