Het was een zeilschip in Australië. We verbleven 4 dagen op zee en we hebben allemaal die dagen en nachten op blote voeten gelopen. Combinatie van geen grip (we hingen zo schuin soms) en geen beschadigingen aan de boot. Het ging ook echt prima! Ondanks dat het dek van hout was, waren er geen splinters.
Dit dus.
Is het wel Dotan? 

misschien krijgen ze wel een heel Tui vliegtuig bij elkaar gespont zodat het volledige trollenleger meekan
Ok error in mijn hoofd. Waarom reageert Dotan met een hartje en hoe kennen ze elkaar?
Ga.Stuk.
Via Glenn natuurlijk!
Wat hebben influencers zoals Cynthia het toch zwaar he.
Worktations , chillen in opblaasbadjes, dutjes doen, keesje laten plassen…
Waarom staat er nou nog steeds yacht in haar vlogtitel haha, weet ze niet dat je het als jacht schrijft of wil ze gewoon stoer doen door yacht op z’n Engels in de titel te zetten.
Omdat ze maar liefst een heel jaar in Murica heeft gewoond!
Ik wou dit plaatsen maar kreeg een plaatje niet voor elkaar hahah
Oh dit vind ik leuk!!
Ah wat leuk zeg! Echt een prachtige foto ook.
Laf it trouwens dat haar highlights op instagram Marshall en nasi goreng zijn 
Nu snap ik wel waarom ze zo moe was de laatste weken, zoals ze in een blogpost had geschreven (die van 1 juli).
Zo stom, maar toen ik deze foto zag dacht ik meteen “oh huh, super leuk maar ik dacht dat die relatie niet zo lekker ging” Ik moest echt meteen weer denken aan die gekke fb post van sjors toen sjereen net zwanger was (edit) van Marshall.
Leuk voor Serena!
Ze heeft in haar stories echt al 1000 keren gezegd dat hun relatie gewoon goed zit, lijkt me echt doodvermoeiend dit.
Dat dacht ik ook meteen! Van de vermoeidheid he niet dat relatiegedoe.
Vind het heel leuk voor ze en een mooie foto ook 
Ik vroeg me dit ook al af, laatst ook in die vragen op instastories waar er wel tig keer gevraagd werd ‘of ze nog wel samen zijn’ en ‘dat ze elkaar nooit zien’. Vraag me oprecht af waar dat op gebaseerd is? Ja ze strooien niet met foto’s op instagram van hun tweeën, maar betekend dat dan gelijk dat je geen relatie meer hebt?