Oh dit vind ik leuk!!
Ah wat leuk zeg! Echt een prachtige foto ook.
Laf it trouwens dat haar highlights op instagram Marshall en nasi goreng zijn
Nu snap ik wel waarom ze zo moe was de laatste weken, zoals ze in een blogpost had geschreven (die van 1 juli).
Zo stom, maar toen ik deze foto zag dacht ik meteen âoh huh, super leuk maar ik dacht dat die relatie niet zo lekker gingâ Ik moest echt meteen weer denken aan die gekke fb post van sjors toen sjereen net zwanger was (edit) van Marshall.
Leuk voor Serena!
Ze heeft in haar stories echt al 1000 keren gezegd dat hun relatie gewoon goed zit, lijkt me echt doodvermoeiend dit.
Dat dacht ik ook meteen! Van de vermoeidheid he niet dat relatiegedoe.
Vind het heel leuk voor ze en een mooie foto ook
Ik vroeg me dit ook al af, laatst ook in die vragen op instastories waar er wel tig keer gevraagd werd âof ze nog wel samen zijnâ en âdat ze elkaar nooit zienâ. Vraag me oprecht af waar dat op gebaseerd is? Ja ze strooien niet met fotoâs op instagram van hun tweeĂ«n, maar betekend dat dan gelijk dat je geen relatie meer hebt?
Ik vraag me dus ook oprecht af waarom ik er meteen aan moest denken. Ik volg niet zo veel van hun dus het is niet op iets specifieks gebaseerd. Denk meer wat er op fora over ze wordt geschreven (vooral ooit op EGF).
Bij Marshall had ze ook al zoân mooie foto (in die witte jurk)
Het was ook niet als verwijt naar jou bedoeld hoor! Maar ben gewoon echt benieuwd waar de vraag vandaag komt. Of dat er iets gepost is door iemand of dat ze het zelf gesuggereerd hebben. Ben gewoon benieuwd waar de roddel vandaan komt/op gebaseerd is.
Ook weer frappant dat ze in haar post over het klokken van elke minuut die je werkt meldt dat ze het inzicht heeft gekregen dat ze vroeger wel 12 uur per dag werkte, maar dan eigenlijk niet productief was:
vroeger kickte ik echt op veel uren maken, op âhard werkenâ, op âdruk zijnâ en dan was ik trots als ik twaalf uur achter mijn computer heb gezeten. Nu ben ik trots als ik in zes uur alles af heb gemaakt wat ik op mijn lijst had staan en als ik vervolgens vrij ben. En nu weet ik ook: toen werkte ik wel twaalf uur, maar niet gefocust, niet productief. Nu krijg ik in zes uur gedaan waar ik vroeger misschien wel twaalf uur over deed.
Ik vind het goed dat ze dat inziet hoor, maar uiteraard is hoe ze het NU doet momenteel weer het beste en moet dat luidkeels verkondigd worden (structuurjunkie, instagramcursus, onlineprogramma). Kicken op elke dag 12 uur achter je computer zitten lijkt me inderdaad problematisch, maar kicken op elke dag 6 uur lang hypergefocust zijn en letterlijk elke minuut klokken is toch ook heel extreem?
Ik denk een combinatie van snel samenwonen, huwelijksaanzoek, vervolgens (nog) niet trouwen, de tweets/fb posts van Sjors destijds en dat het even uit was, en nu weinig fotoâs posten samen. Plus nog alle roddels op EGF. Dat zal wel iets getriggerd hebben bij mensen???
Maakte ze in die tijd van â12 uur werkenâ niet ook veel meer content? Als je nu bijna geen videoâs en blogs maakt, dan snap ik wel dat je uren per dag overhoudt. Haar laatste video is van 6 maanden geleden i.t.t. 2/3 videoâs per week toen.
Viel mij van de week op onder een foto van Nikkie
Wat een geweldig mooie foto!
NASI??? Iemand bel Veilig Thuis!
Cynthia vindt haarzelf ontzettend wijs. Ze laat graag weten dat ze nu iets doet wat veel beter is dan hoe ze het ooit deed.
Ze heeft ooit ook een bericht geplaatst dat ze het zĂł vermoeiend vond dat zoveel vrouwen een âbalansdagâ houden en dus zeggen âvandaag geen pizza want gisteren friet opâ. Haar toon was zĂł geĂŻrriteerd. Dat terwijl zij degene is geweest die blogposts vol heeft geschreven over weightwatchers of al haar gewandel om af te vallen. Ik heb haar toen ook een bericht gestuurd dat zij anderen - die blijkbaar nog niet op het punt zijn beland waar zij nu wel is - ook wel in hun waarde mag laten. En daarbij, dat balansen juist een hele gezonde manier is om op een constant gewicht te blijven. Nooit antwoord gekregen helaas
Ja dit + dat ze in het begin suuuperklef waren op social media toch? Dus met al die factoren snap ik wel dat mensen denken dat het niet goed zit
Van twee vriendinnen die Serena sporadisch volgen kreeg ik de vraag âdie twee zijn uit elkaar, toch?â. Als je gestopt bent met volgen na dat bericht op facebook denk je inderdaad dat ze uit elkaar zijn. Volgens mij zijn die twee voor elkaar gemaakt. Leuk dat ze nu een tweede kindje krijgen.