@Taksi dit, en hij plaatste ook op Facebook de vraag of iemand een kamer/huis voor hem had, want hij had blijkbaar woonruimte nodig. Terwijl hij toen al met Serena samen woonde. Door die combinatie van berichten snap ik wel dat (mensen denken dat) ze uit elkaar waren.
Ze doet het echt heel goed!!! Leuk!
Maar je werd ook niet geblockt?
Lucky you.
Haha nee ik niet, een paar druppeltjes, die bladen en hummus zijn al best zout. Ik vond de kombi ook gewoon gek met hummus ofzo. Je hebt bijna net zo snel ff wat plakrijst eerbij gekookt dat lijkt me lekkerder. Had laatst wel iets lekkers gemaakt: kip in hoisin met sojasaus gebakken en dan met komkommer prei en augurk op een boa broodje(gestoomd) 
Maar toch houd hij zielsvel van haar.
Wat een mooie foto btw😍
Hahaha zielsvel. Die was ik al weer vergeten.
Super leuk! Mooie foto ook!!
Het zal ongetwijfeld een nare periode voor beide zijn geweest, maar ik heb echt slap gelegen door het Zielsvel epistel.
I’m going straight to hell.
Nooit bij stil gestaan dat dát juist de winst van de dag was. Een reactie was teveel gevraagd. Ik had wel een leesbevestiging!
Leuk en mooie foto!
Maar Marshall? Ik blijf het een verschrikkelijk lelijke naam vinden.
Wat een nachtmerrie voor Bonnie op vakantie! ZO verbrand. Is toch niet leuk meer.
Wanneer is Marshall eigenlijk geboren? Ik heb echt het idee dat het nog niet eens een jaar geleden is. Wel echt een prachtige foto van Serena.
april 2018!
Maar heeft ze zich niet ingesmeerd dan? Of is dit door de zonnebrand heen omg. Die uitspraak van haar vriendin ook vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje nou als je er zo uitziet ben je morgen niet opeens bruin haha.
Ik ben benieuwd naar de naam van het aankomende kindje van Serena! Mogen we daar al over speculeren? Zal het ook weer een rappersnaam zijn?
Marshall is vernoemden naar Eminem toch? Misschien wordt het een meisje en noemen ze dr Emmy.
Of Melissa. Naar Missy Elliott.
Kim, Debbie of Hailey voor een meisje
Of misschien een andere artiest? Waar is hij nog meer fan van? Misschien wel Drake? Dat zou wel heftig zijn hahaha.
!