Beutyblogtopic XL #5

Ik heb dat recept van mascha gemaakt, die gevulde nori vel rollen. :slightly_smiling_face: was wel oke maar ben er niet zo lyrisch over als zij.

2 likes

Het klonk/zag er ook niet zo lekker uit in de video: hummus met zeewier :worried:

1 like

oh wat goed! niet voor herhaling vatbaar?

Ik heb een soortgelijk iets vorig jaar gegeten van restjes wat op moesten, vond het ook niet echt lekker. De tweede was wel lekkerder, maar die heb ik net als bij het maken van sushi nat gemaakt. Nu maak ik het met ijsbergsla ipv nori.

1 like

Heb je er wel een halve liter sojasaus in gedaan?

3 likes

Ik heb dat bericht op fb even gemist? Was dat een bericht dat ze (tijdelijk) uit elkaar waren?

Was een lang bericht van George over dat hij fouten had gemaakt, familie Verbon was boos op hem geloof ik, ellende, ellende, ellende. Was geplaatst rond de zwangerschapsaankondiging geloof ik. Toen dachten veel mensen dat ze uit elkaar waren en degene die Serena volgen kwamen erachter dat het niet zo was.

Zit rtl4 te kijken, die show waarin Debby meedoet. Wauw zij ziet er echt fantastisch uit zeg! Zie wel hier soms foto’s voorbij komen maar zo op tv is ze echt anders dan ik had gedacht.

7 likes

ze doet het ook goed!

1 like

@Taksi dit, en hij plaatste ook op Facebook de vraag of iemand een kamer/huis voor hem had, want hij had blijkbaar woonruimte nodig. Terwijl hij toen al met Serena samen woonde. Door die combinatie van berichten snap ik wel dat (mensen denken dat) ze uit elkaar waren.

3 likes

Ze doet het echt heel goed!!! Leuk!

1 like

Maar je werd ook niet geblockt?
Lucky you.

@PeanutButterCup Thanks voor de opheldering :blush:!

1 like

Haha nee ik niet, een paar druppeltjes, die bladen en hummus zijn al best zout. Ik vond de kombi ook gewoon gek met hummus ofzo. Je hebt bijna net zo snel ff wat plakrijst eerbij gekookt dat lijkt me lekkerder. Had laatst wel iets lekkers gemaakt: kip in hoisin met sojasaus gebakken en dan met komkommer prei en augurk op een boa broodje(gestoomd) :heart_eyes:

3 likes

Ja wat @PeanutButterCup zegt, en daarbij was het ook nog eens vreselijk onsamenhangend. Echt alsof ie het in een bad trip ofzo had geschreven.

Dit was toch ook waar dat philosophisch (philosofonisch?) vandaan kwam :joy:

3 likes

Maar toch houd hij zielsvel van haar.

Wat een mooie foto btw😍

33 likes

Hahaha zielsvel. Die was ik al weer vergeten.

9 likes

Super leuk! Mooie foto ook!!

Het zal ongetwijfeld een nare periode voor beide zijn geweest, maar ik heb echt slap gelegen door het Zielsvel epistel.

I’m going straight to hell.

35 likes

:partying_face: Nooit bij stil gestaan dat dát juist de winst van de dag was. Een reactie was teveel gevraagd. Ik had wel een leesbevestiging!