Asap
Queen Latifah
Hailie
Austin stond toen op haar lijstje voor jongensnamen toch? Mogelijk die toch gebruiken.
Dat is toch de tweede naam van marshall
Of dan juist Elliot als het een jongen is
Als ze een meisje krijgen noemen ze haar misschien wel Betty
Dat zou wel echt ultiem zijn!
Zou nog mooier zijn als ze dan op 8-8 geboren zou worden 
Slim Shady of Eminemmy
@Kaarsgeur heb je al in de gaten dat je een voorspellende gave hebt? (Al ging het toen als grapje omdat dit al ooit eerder was gebeurt)
——
Ik ging zoeken op ‘Serena zwanger’ omdat ik wilde checken in welk topic de aankondiging werd gedeeld. Omdat ik dus vannacht heb gedroomd over Serena en dat ze een jongetje kreeg die Davy heet. Dus bij deze alvast mijn voorspelling.
Okee wow.
Ja, haha.
Is dit niet van de spray tan die ze had laten doen?
Ik zag dat in de vlog van vandaag ook al ja, allemaal gekke vlekken op haar knieën en voeten.
Ik snap het niet hoor. Als ik haar inkomen zou hebben zou ik nooit meer zelfbruinen, en gewoon elke maand een spraytan doen🤷🏼♀️
Maar dit ís een spraytan dus dan kun je het geld van de wereld hebben en alsnog als dalmatiër rondlopen.
Volgens mij had ze 1,5 week geleden die Bondi Sands gebruikt, de dag voor die spray tan zat het er nog op en is ze naar Bodyfix geweest in de hoop dat het dmv olie eraf zou gaan. Niet dus, en ze heeft zich tussendoor in die week ook nog een keer op een droge huid haar benen geschoren waardoor ze onwijs erge strepen heeft gekregen.
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven met fake tan zooi:joy: ik heb het een paar keer gedaan en was constant bezig met: vlekt het? Nu zweet ik, die je druppels? Geef ik af op kleding? En als ik nu douche en te hard met de handdoek over m’n benen ga, gaat het er af? Het is echt een gedoe:crazy_face:
Als je eenmaal door hebt hoe het moet en wat je wel/niet kan doen, en een goed product heb uiteraard, is het echt niet zo moeilijk als iedereen doet lijken.