Beutyblogtopic XL #5

@Kaarsgeur heb je al in de gaten dat je een voorspellende gave hebt? (Al ging het toen als grapje omdat dit al ooit eerder was gebeurt)

——
Ik ging zoeken op ‘Serena zwanger’ omdat ik wilde checken in welk topic de aankondiging werd gedeeld. Omdat ik dus vannacht heb gedroomd over Serena en dat ze een jongetje kreeg die Davy heet. Dus bij deze alvast mijn voorspelling.

35 likes

Okee wow.

10 likes

Ja, haha.

8 likes

Is dit niet van de spray tan die ze had laten doen?

Ik zag dat in de vlog van vandaag ook al ja, allemaal gekke vlekken op haar knieën en voeten.

Ik snap het niet hoor. Als ik haar inkomen zou hebben zou ik nooit meer zelfbruinen, en gewoon elke maand een spraytan doen🤷🏼‍♀️

1 like

Maar dit ís een spraytan dus dan kun je het geld van de wereld hebben en alsnog als dalmatiër rondlopen.

Volgens mij had ze 1,5 week geleden die Bondi Sands gebruikt, de dag voor die spray tan zat het er nog op en is ze naar Bodyfix geweest in de hoop dat het dmv olie eraf zou gaan. Niet dus, en ze heeft zich tussendoor in die week ook nog een keer op een droge huid haar benen geschoren waardoor ze onwijs erge strepen heeft gekregen.

Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven met fake tan zooi​:joy: ik heb het een paar keer gedaan en was constant bezig met: vlekt het? Nu zweet ik, die je druppels? Geef ik af op kleding? En als ik nu douche en te hard met de handdoek over m’n benen ga, gaat het er af? Het is echt een gedoe​:crazy_face::v:t3:

6 likes

Als je eenmaal door hebt hoe het moet en wat je wel/niet kan doen, en een goed product heb uiteraard, is het echt niet zo moeilijk als iedereen doet lijken.

6 likes

Je went er echt wel aan, en zoals @Spaarlamp zegt, zo moeilijk als het soms misschien lijkt is het echt niet.

Alweer een ander verhaal :roll_eyes:

20 likes

Haha huh apart. Dat had ze dan ook wel eerder kunnen zeggen als dat echt zo was ipv “nee, geen antwoord want is privé”…

Oooohhh… Die vrouw…
:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

9 likes

aSkInG fOR A FrIenD

65 likes

Had ze aan die friend ook wel kunnen uitleggen wat pride dan is en dat het niet om het leukste feestje draait… Of zelf kunnen filteren en het niet zo op twitter kunnen gooien.

Vorig jaar toen ik in de stad was tijdens de canal pride zag ik best veel vrouwen in de trein (en op de pride zelf) van rond de 40 die uit het zuiden kwamen, en dan met zijn allen verkleed. In een boa of allemaal in het blauw. Leek net of ze naar de Toppers gingen, dat vond ik ook wel jammer en bijzonder om te zien.

Ik ging met een aantal vriendinnen langs de kant naar de pride kijken en erna uit eten. Appte een vriendin van te voren ‘ik heb nog 3 bloemenkransen! Zal ik die voor ons meenemen?’ Eh, nee bedankt :slightly_smiling_face:

2 likes

Nou, precies!

Geen idee wat mensen dan wel aan mogen, dat bepaalt niemand en ik ben niet van de kledingpolitie op de canal pride. Vind het er gewoon wat misplaatst uitzien, dat zag ik zo’n 8 jaar geleden allemaal niet. Nu lijkt het meer een dagje uit voor dat soort dames, beetje verkleden, gezellig allemaal in een roze boa lopen met gekke glitterbrillen, net als bij De Toppers dus. Niet om de community te steunen, dat lijkt bijzaak.

Ik zeg ook niks over stilstaan langs de kant, toch?

13 likes

Mascha je hebt gewoon de boot gemist. En nu ook voor de tweede keer.:woman_facepalming:

5 likes