Leuk dat je een toontje uit een geschreven bericht kan halen.
Nou het lijkt me enigszins verheven of geĂŻrriteerd niet?
Mocht je het neutraal hebben bedoelt, dan mijn excuses.
Je zou ook in plaats van slechts kritiek te hebben de alternatieve formulering direct kunnen geven. Dan komt het minder belerend en aanvallend over en heeft iedereen die het leest er ook wat aan.
Een vrouw met een vrouw is ook homoseksueel toch? Vraag ik nu iets stoms?
Ik dacht altijd dat homo iets betekende als âhetzelfdeâ of âeenâ (geslacht).
Dit inderdaad. Dat gezeur steeds over die boten en Gay Pride.
Open daar dan een apart topic over.
Super random.
Maar ik vroeg me toevallig af hoe vaak Massa al die zwarte offwhite pumps heeft gedragen die ze kocht in haar âsobereâ periode omdat ze die ECHT nodig had.
Mascha die in haar nieuwe video zegt dat het voor hun niet zo moeilijk wennen was om opeens in Amsterdam te wonen omdat âwe er al elke dat warenâ, que? Natuurlijk waren ze er wel een paar keer per week, maar elke dag? Lijkt me sterk en niet echt af te zien aan de bunker vlogs
Maar Massa moet altijd sterk overdrijven om iets naar zichzelf te verantwoorden. Net zoals alle spullen die âuit elkaar vallenâ als ze iets nieuws koopt.
Snap niet waarom âhad ik gewoon zin inâ geen geldig argument is bij haar.
Ja klopt. Maar in deze bedoelde ik het als vraag. Als in: volgens mij zeggen we dat niet meer. Ik zeg het zelf niet meer omdat ik vind dat het een negatieve connotatie heeft, ik vind het geen prettige term. @SimpleThings Als ik er zeker over was geweest had ik het met meer stelligheid gezegd, zoals ik dat normaal ook doe.
Een interpretatie van een emoji strookt niet altijd met de intentie.
Dank voor de paar reacties op mijn âvraagâ! Helpt om met een andere blik naar een situatie te kijken
Voor mij is deze
vragend. Geen rollende ogen. Daarom had ik hem erbij gezet.
Maar ja je hebt gelijk met alles wat je zegt. Ik blijf bij mân vraag over het woord homoâs maar dan volgende keer zonder multi-interpretabel geel gezichtje. Dat heb ik verkeerd gekozen dan.
Ik vind het super goed en leerzaam dat we hier kunnen discussiëren over allerlei maatschappelijke onderwerpen en ik leer hier oprecht bij.
Maar soms heb ik het idee dat het hier een wedstrijd is wie het meest âwokeâ is.
Maar ik deed helemaal niet mee met deze discussie 
Heb ik de verkeerde getagd? Dan excuus, ik weet t allemaal ff niet meer. Zal de wodka niet de schuld even maar ik geef de wodka de schuld.
Prima dat er af en toe eens een discussie gaande is. Maar de discussie over die gay pride en Mascha dr tweet over die boten duurt nu serieus al een week. Lijkt me dat het dan ook wel een keer klaar is?
Zijn hier ook mensen die hier komen waar dit topic voor bedoeld is en geen trek hebben in deze eeuwige discussie
Maar het voorbeeld dat je noemt van Chidi, er waren twee mensen die er wat over zeiden ( waaronder ik, as usual ) en beiden op een hele normale toon. Daar dook niet iedereen op, dat werd gewoon besproken.
@OITNB Ik vind het jammer als mensen zeggen âgeen trek te hebben in die discussieâ als het eigenlijk altijd gaat over maatschappelijk belangrijke dingen. Zo makkelijk om dan te zeggen dat je ergens geen zin hebt. Degene over wie het gaat, in dit geval LGTBQ+, hebben die keuze vaak niet.
Al met al;
Massa staat nu dus op een boot zie ik in haar instastory
Voor zover ik kan zien staat ze op een brug
O serieus? Dan heb ik niet goed gekeken. Ik heb altijd de neiging om die storyâs vrij snel door te klikken.
Als ze niet op een boot staat: excuus ik heb niks gezegd
Deze hele discussie duurt al meer dan een week. Dan ben ik er onderhand wel een keer klaar mee.