Beutyblogtopic XL #5

Dank voor de paar reacties op mijn ‘vraag’! Helpt om met een andere blik naar een situatie te kijken

Voor mij is deze :roll_eyes: vragend. Geen rollende ogen. Daarom had ik hem erbij gezet.

Maar ja je hebt gelijk met alles wat je zegt. Ik blijf bij m’n vraag over het woord homo’s maar dan volgende keer zonder multi-interpretabel geel gezichtje. Dat heb ik verkeerd gekozen dan.

1 like

Ik vind het super goed en leerzaam dat we hier kunnen discussiëren over allerlei maatschappelijke onderwerpen en ik leer hier oprecht bij.

Maar soms heb ik het idee dat het hier een wedstrijd is wie het meest ‘woke’ is.

54 likes

Maar ik deed helemaal niet mee met deze discussie :woman_shrugging:t2:

Heb ik de verkeerde getagd? Dan excuus, ik weet t allemaal ff niet meer. Zal de wodka niet de schuld even maar ik geef de wodka de schuld.

2 likes

Prima dat er af en toe eens een discussie gaande is. Maar de discussie over die gay pride en Mascha dr tweet over die boten duurt nu serieus al een week. Lijkt me dat het dan ook wel een keer klaar is?
Zijn hier ook mensen die hier komen waar dit topic voor bedoeld is en geen trek hebben in deze eeuwige discussie

27 likes

Maar het voorbeeld dat je noemt van Chidi, er waren twee mensen die er wat over zeiden ( waaronder ik, as usual ) en beiden op een hele normale toon. Daar dook niet iedereen op, dat werd gewoon besproken.

@OITNB Ik vind het jammer als mensen zeggen ‘geen trek te hebben in die discussie’ als het eigenlijk altijd gaat over maatschappelijk belangrijke dingen. Zo makkelijk om dan te zeggen dat je ergens geen zin hebt. Degene over wie het gaat, in dit geval LGTBQ+, hebben die keuze vaak niet.

10 likes

Al met al;
Massa staat nu dus op een boot zie ik in haar instastory

1 like

Voor zover ik kan zien staat ze op een brug

2 likes

O serieus? Dan heb ik niet goed gekeken. Ik heb altijd de neiging om die story’s vrij snel door te klikken.
Als ze niet op een boot staat: excuus ik heb niks gezegd

Deze hele discussie duurt al meer dan een week. Dan ben ik er onderhand wel een keer klaar mee.

10 likes

Mascha houdt ook gewoon heel erg van boten

29 likes

Boats noemt ze het he, boten kan echt niet. Yacht misschien wel.

2 likes
14 likes

Ja ben het echt heel erg eens met dat tweede!

Prima dat iemand geen zin heeft om te discussiëren over een belangrijk maatschappelijk onderwerp/probleem, maar bemoei je er dan niet mee en hou je er buiten. Is toch juist goed dat er openlijk over dit soort dingen wordt gepraat.

Wil je over iets anders praten dan kan je gewoon zelf een onderwerp aandragen toch?

5 likes

Goh er zullen eens níet mensen zijn die zeuren dat ze een discussie saai en off-topic vinden en willen dat ie ophoudt. :rolleyes:

Dat jij er moe van wordt, dat kan, maar aan de reacties die nog steeds op het onderwerp volgen te zien vindt niet iedereen het vermoeiend, dus laat hen lekker :stuck_out_tongue: of is jouw entertainment zoveel belangrijker?

Je kunt rustig afwachten tot iemand weer wat zegt waar je het wél leuk vindt om op in te haken, of je post zelf gewoon iets wat je interessanter vindt, en als de rest dat ook interessant vindt reageren ze daar wel weer op.

20 likes

Ah jij was sneller :’)

1 like

:raised_hands:t2:

Het gaat mij er juist om dat er al honderd redenen zijn gegeven in de discussie dat ik nu zoiets van okayyyy leuk, duidelijk en move on. En laat de mensen nu maar gewoon van de Pride genieten. Soms is het toch ook gewoon goed om het zo te laten na een discussie. Bij mij komt het over alsof mensen met een andere mening overgehaald moeten worden om er anders erover te denken (kan het niet echt goed verwoorden maar hoop dat je het begrijpt)

6 likes

Beetje late to the party, maar ik vraag me altijd af bij ‘woke’ mensen of zij zelf ook in die bepaalde doelgroep vallen waar het over gaat.

Als iemand mij gaat uitleggen hoe iets moet en diegene blijkt heteroseksueel te zijn, kan ik het minder serieus nemen dan van iemand die in de lgbt±doelgroep valt. Dat kun je natuurlijk niet direct zien zo op het forum, maar ik vraag het me wel af.

6 likes