Nuja het is niet per se een goed onderbouwde mega interessante discussie als het grootste deel van de posts gaan over wie wat gezegd heeft en wie welke emoticon met welke reden gepost heeft en hoe we die moeten interpreteren en wie wat in een ander topic tegen iemand gezegd heeft?
@Banananana even los van de hele discussie hierboven; welk woord zou je dan willen gebruiken in plaats van homo? Ik kan zo snel niets bedenken als beter alternatief.
Tot op een bepaalde hoogte vind ik dat men moet/kan openstaand voor discussie. Maar aan de andere kant; dit is het beautyblogtopic en ik snap best dat niet iedereen die hier komt direct behoefte heeft aan een zware maatschappelijke discussie. Dat betekent niet dat men er nooit voor openstaat.
Hetzelfde zoals ik soms de Grazia wil lezen en op dat moment niet Ontdekking van de Hemel wil gaan doorworstelen? Dat betekent niet per se dat ik het boek helemaal niet wil lezen.
Super off-topic maar dit doet me echt denken aan toen ik jaren geleden naar een cabaretvoorstelling ging met 3 gastoptredens waarbij het vooraf onbekend was wie er kwamen. Twee super leuke gastartiesten en toen kwam Sylvana Simons. Die begon dus een bloedserieus betoog over zwarte piet en racisme.
De zaal werd op een gegeven moment ook echt boos en mensen begonnen weg te lopen. En Sylvana maar âJa ik zie dat dit een pijnlijk onderwerp is, waarom lopen jullie hiervoor weg en sluiten jullie de ogen etc etc.â En dat maakte mij ook zo boos. Ze zette de volledige zaal weg als racisten omdat men op dit moment, in de veronderstelling bij een luchtige cabaret avond te zijn, geen zin had in een zware maatschappelijke discussie.
Ik vond dat toen ook zĂł oneerlijk. Ik sta helemaal open voor een dergelijk debat, maar op dit moment heb ik een kaartje gekocht voor een cabaretvoorstelling en wat luchtig vermaak. Als ik graag een maatschappelijke discussie wilde voeren was ik wel naar een debatavond oid gegaan. Men was niet boos om haar mening, maar om het feit dat ze niet kregen waarvoor ze betaald hadden. Maar zij kroop meteen in de slachtofferrol, alsof ze een zaal vol fervente zwarte piet aanhangers en racisten voor zich had. Maar als ik naar de bakker ga wil ik ook geen kilo appels. Misschien vind ik appels ook wel super lekker maar daar kom ik nu niet voor. Dus ja als de bakker mij een kilo appels geeft terwijl ik om een bruin brood vraag en daarvoor betaald heb dan ben ik ook boos en loop ik weg, dat betekent niet dat ik appels vies vind. Moest ik even aan denken door je vergelijking van de Grazia en de Ontdekking van de Hemel.
Ja ik vond het ook een aparte keuze, ze paste totaal niet in het straatje van de andere twee. Weet inderdaad ook niet waar de fout lag, of zij door de organisatie zo verkeerd was ingelicht over de âbedoelingâ van de avond of dat ze dat wel wist en zelf gewoon graag een activistische draai aan haar optreden wilde geven. In het eerste geval is het natuurlijk voor beide partijen (bezoekers en Sylvana) een vervelende situatie.
Iedereen die haar volgt weet dat ze al jaren verzot is op boten. Al ver voordat anderen ĂŒberhaupt ooit van boten hadden gehoord.
Dont drink and type
Oh hahaha gemiste kans
EDIT: o weg, dit onderwerp van Tien en Maik wordt nu in het mommytopic besproken.
Mommytopic en andere youtouberstopic zelfs.
Word on the street is dat zij eigenlijk die Noah van de Arc was.
Liefhebber/hater ook echt
En Jeanne.
Ik dacht even dat je een story had geplaatst door je avatar
Heeft iemand Debbie gezien bij âIk weet er alles vanâ? Ik heb alle afleveringen waarin ze zat teruggekeken op Videoland en ik vond haar echt goed! Ze heeft echt veel algemene kennis volgens mij. Ze heeft ook nog eens 6150 euro gewonnen
Oh hahaha ik ben te laat
Wat fijn voor ze
Ik let normaal niet zo op de likes maar wow de foto van Nikkie heeft in een half uur meer dan een half miljoen likes