Beutyblogtopic XL #5

Moet je nagaan als ze ooit trouwfoto’s deelt

5 likes

Yess! Ja ze is iets van 25 kg afgevallen

1 like

En redelijk wat fillers en botox.

4 likes

Dat is niet nieuw toch :stuck_out_tongue:

1 like

Neee haha, maar vond het grappig dat er alleen werd gereageerd met “ze is veel afgevallen”

1 like

Maar op deze foto vind ik de Botox en fillers niet echt relevant. Ik vind haar er hier vooral ‘anders’ uitzien doordat ze veel afgevallen is :joy:

6 likes

#ad voor een of ander gezichtsreinigingsding.

Niet heel geloofwaardig inderdaad haha.

6 likes

“Ik gebruik het gewoon in het toilet” :joy:

Super handig ook om onder de rand van het toilet schoon te maken!

8 likes

Voor in haar sporttas mocht ze weer gaan boksen :wink:

1 like

Echt sneu. Aimee maakt een oude man belachelijk in haar vlog. Vind dat echt kinderachtig gedrag.

Ik vond het wel meevallen hoe “belachelijk” ze hem maakte… niet zo netjes dat ze zijn hoofd heeft laten zien op beeld, maar het is niet alsof ze die man aan het uitlachen was

2 likes

Haar hele hoofd is gewoon totaal anders

‘De mensen die mij al langer volgen weten dat ik zelden tot nooit meer in de gym/yogaschool te vinden ben en altijd thuis train. Maar super fijn om dit product in het toilet van de gym/yogaschool te gebruiken :+1::+1::+1:

59 likes

Met de mogelijkheid dat het in de wc’s gebeurt (wat me sterk lijkt) heb ik bovendien in alle jaren dat ik in verschillende sportscholen kom nog nooit een vrouw ook maar één skincare product zien gebruiken (buiten douceproducten). :woman_shrugging:

24 likes

Ik doe altijd dag crème op na het douchen in de gym!

Ze wordt met de dag ongeloofwaardiger. Vond ik altijd al, maar met de spon kraamt ze helemaal onzin uit.

6 likes

Huh? Ik zie niet ik waaruit moet blijken dat ze hem belachelijk maakt. Ze had inderdaad zn gezicht kunnen blurren, maar het is niet zo dat ze hem uitlachte of stomme opmerkingen maakte of dergelijke. Ze verbaasde zich enkel om het feit dat ie zo dichtbij haar bleef staan en verder niets bij het rek met kleding deed…

3 likes

Het lijkt wel een sextoy.
Maar goed ze wast haar gezicht er mee in t toilet.
Dan hoop ik voor haar dat ze een ruim fonteintje hebben in die wc daar, want anders ligt alles vol met water.

3 likes

Ze heeft haar voortuin al vaker gedeeld. Denk ook wel dat als je weet hoe haar achtertuin eruit ziet ook erg snel het huis kunt vinden.