Beutyblogtopic XL #5

Jammer altijd dat ze eigenlijk nooit laat zien hoe laat ze op staan. Als ze heel vroeg (voor haar half 8) dan moet ze het altijd wel even benoemen.

Kan ‘t ook niet echt vergelijken natuurlijk, want zij werkt ook vaak genoeg in de avond. Maar toch, half 8 opstaan vroeg noemen :expressionless:

Reggie (de hond van Estee en Aslan) is overleden. Ik vind het zo zielig, ik zag Reggie jarenlang in hun vlogs en vond het zo een leuke hond. Ik hoop dat Estee hier bovenop komt, ze was al depressief door haar break up en nu ze geen hond meer heeft vraag ik me af hoe ze hier bovenop komt.

1 like

Hier hetzelfde… hoor hem al zeggen “zit je weer die onzin te kijken?!” :joy:

5 likes

ah neeee :sob::sob::sob::sob: die hond was echt haar alles volgens mij

2 likes

haha “ohhh de foefjes zijn wakker hoor”

4 likes

Same here haha

1 like

Neeee, m’n hart breekt. Wat ontzettend verdrietig. Weet je waaraan hij is overleden? Ik kan het niet terugvinden.

Ik vind dat best een oké opening…

Ik cringe altijd ontzettend bij Josh die dan zegt ‘Goedemorgen zonder zorgen’ :confused:

21 likes

Wake up sylvie wake up

24 likes

Oh nee. :’( Wat verdrietig. Ik ken heel Estee en Aslan niet, en hun hondje evenmin, maar ik leef altijd zo mee met mensen die een hond (of ander huisdier waarmee je echt een band hebt opgebouwd) verliezen. Dat is zo’n nare gebeurtenis.

2 likes

Kent iemand de YouTuber Bella Klassen (balletdanseres)? Zij opent haar vlogs altijd met ‘Hey guys, it’s Bella, if you don’t know me, even if you do know me, it’s still Bella’. Ik weet nooit zo goed of ik dat leuk of een beetje cringe moet vinden, haha.

2 likes

Hahaha mijn vriend zegt altijd “zij is echt jouw voorbeeld he”

1 like

Hallo, het was wel in Gregor’s badkamer hè. Belangrijk detail!

4 likes

Dat vat ik niet op als een compliment :joy:

O was het niet de badkamer van haar man?
Gemiste kans :thinking:

2 likes

Hahahaha nee ik ook niet, zeg dan altijd dat ik hem voortaan foefje ga noemen

1 like

Ik heb niet het idee dat zij nog depressief is over die breakup. Maar dit zal haar zeker zwaar vallen… was zo’n leuke hond. Kreeg ook wel beetje natte oogjes van dat verhaal

2 likes

Ah reggie… wat verdrietig. Ik vond het altijd een leuke toevoeging in de vlogs, hele lieve hond.

Ik heb hetzelfde bij Jessie’s intro, “En voor als je nieuw bent, welkom bij… MIJ!” :tipping_hand_woman:t2:

18 likes

Ik vind het altijd klinken als:“hoi ik ben prinsessie”

12 likes