Beutyblogtopic XL #5

Grappig, waar ik sport (in het buitenland, twee verschillende sportscholen in verschillende prijscategorieën) zijn de vrouwen die ik na het douchen geen bodylotion én gezichtscrème heb zien smeren juist op één hand te tellen.

En omdat ik toch al off topic ben: ik heb al 3 jaar een knock off Foreo van Lidl en die doet echt precies hetzelfde als de Luna voor een fractie van de prijs! Ik heb hem overigens maar 1 keer opgeladen ondanks ik hem 4 à 5 keer per week gebruik en hij doet het nog fantastisch. #tip #nospon

2 likes

Nah, niet mee eens. Je hoeft imo iemand niet ‘uit te lachen’ om hem/haar te kakken te zetten. Ze had het ook gewoon kunnen vertellen ‘er was een raar moment want…’, maar alsnog denk ik? Is dit het vermelden waard? Hoe oud is zij? Bijna 30 toch? Vind het echt een kinderachtige actie.

off topic

Grappig! Bij nader inzien kan ik me herinneren dat bodylotion en gezichtscreme nog wel gebeurt idd. Maar zonder/voor douchen heb ik nog nooit iemand in de weer gezien met gezichtsverzorging.

2 likes

Het was gewoon een ongemakkelijk moment waar ze weer mee geconfronteerd werd tijdens het editten. Ik vind het juist wel “grappig” dat ze het laat zien omdat naar mijn idee alleen vloggers zoiets kunnen meemaken. Met al die spullen en een camera op statief op hun gericht. Helemaal niet vanwege die man maar gewoon de situatie.

Ik vind niet dat ze hem per sé belachelijk maakt, maar ik snap niet dat ze dit in de vlog laat en hem niet uit het filmpje knipt. Het lijkt ook wel een beetje alsof die meneer in de war is, maar daar wil ik eigenlijk niet teveel over speculeren

Ja, je mag ze vastleggen, maar deze man vind ik best opvallend in beeld en het wordt nog even uitgelicht. Waarom niet gewoon het verhaal vertellen of de situatie nadoen? Dan snappen je volgers de situatie ook wel. Ik vind het ook best lastig met oude mensen in het openbaar, omdat zij zich vaak niet bewust zijn van de camera en dat ze op YouTube kunnen komen.
Misschien komt mijn overdreven reactie doordat ik veel kanalen volg waar alle omstanders altijd geblurd worden, maar ik vond deze man gewoon iets te opvallend in beeld. Een blur of het filmpje iets croppen zou het minder erg maken. Misschien gaat ze dat nog doen.

Idd ook net wat je zegt over dat het je vader of opa kan zijn. Lijkt me niet echt leuk

7 likes

Waarom begint massa dr vlog altijd met “goedemorgen, ik ben wakker” het is niet alsof we dr zien slapen? Is logisch dat je wakker bent? Error

31 likes

Ze zegt altijd “wij zijn wakker” toch? Het is wel super fijn om te weten dat foefje ook wakker is als hij niet in beeld is!! :blush:

15 likes

Ik vind het aan de ene kant wel leuk dat ze dat altijd zegt. Soort van haar opening of zo :sweat_smile:

3 likes

van mijn vriend mag ik geen vloggloss meer kijken in zijn buurt, als hij nog een keer “goeeeeiemorgen” hoort gooit hij of mij of mn telefoon weg.

34 likes

Ik denk dat ze bedoelt: wij zijn net wakker. Dat het dus niet al 's middags is (of wel, als ze weer eens mega lang uitgeslapen hebben :wink: )

2 likes

Jammer altijd dat ze eigenlijk nooit laat zien hoe laat ze op staan. Als ze heel vroeg (voor haar half 8) dan moet ze het altijd wel even benoemen.

Kan ‘t ook niet echt vergelijken natuurlijk, want zij werkt ook vaak genoeg in de avond. Maar toch, half 8 opstaan vroeg noemen :expressionless:

Reggie (de hond van Estee en Aslan) is overleden. Ik vind het zo zielig, ik zag Reggie jarenlang in hun vlogs en vond het zo een leuke hond. Ik hoop dat Estee hier bovenop komt, ze was al depressief door haar break up en nu ze geen hond meer heeft vraag ik me af hoe ze hier bovenop komt.

1 like

Hier hetzelfde… hoor hem al zeggen “zit je weer die onzin te kijken?!” :joy:

5 likes

ah neeee :sob::sob::sob::sob: die hond was echt haar alles volgens mij

2 likes

haha “ohhh de foefjes zijn wakker hoor”

4 likes

Same here haha

1 like

Neeee, m’n hart breekt. Wat ontzettend verdrietig. Weet je waaraan hij is overleden? Ik kan het niet terugvinden.

Ik vind dat best een oké opening…

Ik cringe altijd ontzettend bij Josh die dan zegt ‘Goedemorgen zonder zorgen’ :confused:

21 likes

Wake up sylvie wake up

24 likes