Beutyblogtopic XL #5

Oh nee. :’( Wat verdrietig. Ik ken heel Estee en Aslan niet, en hun hondje evenmin, maar ik leef altijd zo mee met mensen die een hond (of ander huisdier waarmee je echt een band hebt opgebouwd) verliezen. Dat is zo’n nare gebeurtenis.

2 likes

Kent iemand de YouTuber Bella Klassen (balletdanseres)? Zij opent haar vlogs altijd met ‘Hey guys, it’s Bella, if you don’t know me, even if you do know me, it’s still Bella’. Ik weet nooit zo goed of ik dat leuk of een beetje cringe moet vinden, haha.

2 likes

Hahaha mijn vriend zegt altijd “zij is echt jouw voorbeeld he”

1 like

Hallo, het was wel in Gregor’s badkamer hè. Belangrijk detail!

4 likes

Dat vat ik niet op als een compliment :joy:

O was het niet de badkamer van haar man?
Gemiste kans :thinking:

2 likes

Hahahaha nee ik ook niet, zeg dan altijd dat ik hem voortaan foefje ga noemen

1 like

Ik heb niet het idee dat zij nog depressief is over die breakup. Maar dit zal haar zeker zwaar vallen… was zo’n leuke hond. Kreeg ook wel beetje natte oogjes van dat verhaal

2 likes

Ah reggie… wat verdrietig. Ik vond het altijd een leuke toevoeging in de vlogs, hele lieve hond.

Ik heb hetzelfde bij Jessie’s intro, “En voor als je nieuw bent, welkom bij… MIJ!” :tipping_hand_woman:t2:

18 likes

Ik vind het altijd klinken als:“hoi ik ben prinsessie”

12 likes

Hier standaard bij wie ik ook kijk krijg ik “kut vloggers” te horen.

6 likes

Ik ga al de hele dag stuk om de remix hiervan op het instagramkanaal van Tim den Besten. Mijn vriend en ik zeggen elkaar nú al zo ‘goodmorning goodmórning’ :joy:

8 likes

Nee dat meen je niet! Wat een super leuke hond was dat. Zo zielig… :frowning: volg Estee (en Aslan) al jaren maar dit komt zelfs bij mij als gewone volger wel even binnen zeg.

Hij had al jarenlang nierfalen (Aslan gaf hem ook een speciaal dieet daarvoor toen ze nog samenwaren) en hij was natuurlijk al best oud. Ik denk dat hij is ingeslapen want op insta beschrijft ze zijn laatste dagen met hun samen, hoe ze afscheid hebben genomen.

1 like

Ik ken deze mensen helemaal niet, maar bij Aslan moet ik altijd zoo denken aan die leeuw uit Narnia dat telkens als hij hier genoemd wordt hij in mijn hoofd een mens met een leeuwenhoofd is :’)

29 likes

haha zijn insta is ook ‘lionsmane’

2 likes

Heb het ook al in het andere topic gevraagd, maar weet jij toevallig of ze nog steeds vrienden zijn? Of alleen contact hadden voor hun hond? Vind het zo lief dat ze samen nog voor die hond hebben gezorgd in zijn laatste dagen!

In het begin zei Estee heel stellig dat ze nooit vrienden zou zijn met haar ex en heeft ze zijn naam niet genoemd voor maanden. Toen verscheen er opeens een vlog dat ze koffie ging drinken bij Aslan omdat ze nu vrienden zijn. Zij is na de break up samen met een vriend van Aslan geweest (Trevor) en mogelijk dus ook vreemdgegaan dus ik denk dat Aslan haar niet meer zo mocht. Geruchten gaan dat sinds Trevor liet weten niets met Estee te willen ze Aslan terug wilde maar hij haar niet. Ik denk zelf dat Aslan gewoon heel volwassen is maar dat nu Reggie weg is ze geen contact meer met elkaar zullen hebben ook al wil Estee dat waarschijnlijk wel (het single leven valt haar denk ik heel zwaar).

1 like

Hebben we hier een echte ff insider of haal je dit allemaal uit video’s? Ik volg/ken hun verder niet dus geen idee. Maar zoveel informatie ineens haha!