Ik gebruik al jaren zelfbruiner. Nooit vlekken, maar sinds ik bondi Sands gebruik dus wel! Echt verschrikkelijk. Zelfs op m’n wc bril zat t 
Ja ik heb dat ook, maar ik doe het alleen ‘s nachts op als ik de volgende dag toch m’n beddengoed was dus niemand ziet het.
Ik gebruik ook Bondi Sands en dat spul veroorzaakt bij mij ook echt enorme vlekken op mijn lakens. Echt niet fijn! Dus ik gebruik het alleen ‘s avonds als ik de dag erna toch al mijn lakens ga verschonen, want anders voelt het meteen wel heel goor haha.
Gewoon lekker in hotels doen! #maschastyle
Nee dan zou ik me helemaal met henna insmeren, vlekt nog erger!
Same here, ben sowieso totaal niet tevreden over de bondi sands tan. Ik gebruik al heel lang self tan, nooit zulke vlekken gehad als bij deze. Op de een of andere manier lijkt het ook dat mijn witte lakens (misschien ook niet zo slim, maar ik heb alleen maar wit
) een soort roze waas hebben gekregen daardoor, zelfs nog na het wassen.
Wat voor soort vlekken hebben jullie van bondi?
Ook roze! En heb inderdaad ook witte lakens.
Maar t komt zoals ik zei ook op m’n wc-bril en zelfs op m’n keukentafel
Kreeg hierbij een soort beeld van iemand die op een keukentafel ligt, maar je bedoelde denk ik dat het vanaf je armen afgeeft op de tafel 
Hahahah🤣 nee van mijn ellebogen inderdaad

ja wat erg, wc bril heb ik nog niet gehad, maar wel ook aan tafel ja en op een witte stoel
zo kut!!!
Jeetje @Barosmijnschatje @Noor. Hebben jullie dat alleen als het nog aan het intrekken is? Of ook de dagen erna?
Ik ga namelijk wel altijd op een theedoek zitten op de bank als ik in mijn ‘oempaloempa-staat’ ben
, maar ik laat het altijd maar een paar uur intrekken (ben lelieblank en ga voor de net-niet-wit look, niet echt voor de vakantie-look). Nadat ik het heb afgespoeld vlekt het eigenlijk nooit meer.
Gebruik ook Bondi Sands, de lichte variant.
Nee alleen tijdens het intrekken!
Ik vind het eigenlijk steeds irritanter worden dat die vlogs van Massa een week achterlopen. Zo achterhaald steeds. En vandaag helemaal want door haar vlog heb ik heimwee naar pride.
Mmm ja dat klinkt wel wat zorgvuldiger dan hoe ik ermee omga. Ik laat het er zo lang mogelijk opzitten en vaak dus ook in de nacht, en ik gebruik ook de donkerste kleur (die ik eerlijk gezegd nog veel te licht vind, maar ik ga dan ook meer voor de ‘ik lig al 3 weken dag in dag uit te bakken’ look).
Ik denk zo erg dat Mascha het over Anna Nooshin heeft als ze het heeft over mensen die haar geen credits hebben gegeven voor haar hulp.
Ik denk het niet, want ze zei ook nog “van de mensen die ik wel credits heb gekregen, zijn we echt hele goede fijne vrienden geworden.” En Anna was daar een paar weken terug nog sushi eten
Jaa ik ook! Ik denk misschien die meiden van FEMME?
Is dit niet gewoon dé reden waarom Mas en Lip niet meer met elkaar omgaan?
Cynthia had haar hulp toch niet nodig? Beiden waren tegelijkertijd grote bloggers geworden
Ik denk misschien die interieurstylisten, kledingstylisten enz.