Ja ik volgde ze heel lang tot ze uit elkaar gingen. Estee ging daarna opvallend vaak naar New York, was dat voor die Trevor? Wel sneu voor haar dat ze nog steeds niet zo gelukkig lijkt, zal ook heel zwaar zijn zonder Reggie. Vind je haar vlogs wel leuk om te kijken nu?
Haha nee gewoon uit video’s, ik kijk eigenlijk alleen nog Britse/Amerikaanse vlogs.
Ja ze ging voor Trevor, nu gaat ze nog met de vrienden van Trevor om als ze daar naartoe gaat. Ik denk dat ze nog steeds probeert om Trevor te krijgen. Ik vind haar vlogs niet meer zo leuk als vroeger toen ze met Aslan was. Kon er altijd van genieten hoe zij hun dag normaal indeelden: wakker worden, hond uitlaten in het park, samen ontbijten, naar een tweedehands markt, uit eten en weer naar huis. Helemaal geen wannabe-celeb gehalte (zoals bij Mascha en Josh V). Nu heeft ze helaas alleen nog gesponsorde video’s en prijst ze Goop aan en dure dingen. Maar ik heb ik een soortgelijke situatie gezeten als zij en vond het wel leuk om te zien hoe ze voor het eerst in haar leven eindelijk zelfstandig ging worden en vrienden ging maken(ze had nooit vrienden alleen Aslan).
Jaa ik volgde haar ook al vanaf het begin. Dat waren inderdaad ook echt mijn lievelingsvlogs. Toen ze ook nog die muur vol met kaartjes van Aslan had. En dat ze elk jaar met kerst weer naar Canada ging om koekjes te bakken met haar familie. Ze leek toen zo perfect gelukkig met Aslan en Reggie en simpele dingen. Ben toen ook afgehaakt toen het alleen nog maar om spon ging. Jammer dat dat niet meer veranderd is.
Omg wat erg dat bed van foef helemaal ranzig door de zelfbruiner. Bij 0.52. Is dat altijd als je zoiets gebruikt? Zou ik er echt niet voorover hebben, bah
Echt, die thumbnail ook. Hoeveel moeite is het nou om ff een mooier screenshot uit te kiezen?
Haha echt hè. Volgens mij boeit haar dat tegenwoordig echt allemaal niks meer.
Laatst weer hun honeymoon vlogs gekeken. Blijf erbij dat ik dat de laatste echt leuke vlogs vond. Daar deed ze ook een beetje moeite voor een leuk screenshot voor de tumbnail.
Goeiemorgen ik ben wakker komt mn strot uit
Wij zijn wakker. Nog erger
Het is zo makkelijk geld verdienen. Maar echt interessante content ho maar. Ik kijk eigenlijk ook alleen maar de foefjes als er hier commentaar staat.
Die zelfbruinvlekken in de lakens zou ik ook niet willen trouwens, maar ook geen huisdieren in bed.
Misschien ben ik gevalletje smetvrees in jullie ogen
Oh haha in die video was het ik ben wakker. Altijd met zon gaap erbij
Heeft het er misschien mee te maken dat ze met de intrekkende zelfbruiner gaat slapen? Of doe jij dat ook?
Ik gebruik een gekleurde foam die ook zelfbruint, maar die laat ik een paar uur intrekken en was ik af voor ik ga slapen. En ik heb nooit vlekken in bed
Ik gebruik al jaren zelfbruiner. Nooit vlekken, maar sinds ik bondi Sands gebruik dus wel! Echt verschrikkelijk. Zelfs op m’n wc bril zat t
Ja ik heb dat ook, maar ik doe het alleen ‘s nachts op als ik de volgende dag toch m’n beddengoed was dus niemand ziet het.
Ik gebruik ook Bondi Sands en dat spul veroorzaakt bij mij ook echt enorme vlekken op mijn lakens. Echt niet fijn! Dus ik gebruik het alleen ‘s avonds als ik de dag erna toch al mijn lakens ga verschonen, want anders voelt het meteen wel heel goor haha.
Gewoon lekker in hotels doen! #maschastyle
Nee dan zou ik me helemaal met henna insmeren, vlekt nog erger!
Same here, ben sowieso totaal niet tevreden over de bondi sands tan. Ik gebruik al heel lang self tan, nooit zulke vlekken gehad als bij deze. Op de een of andere manier lijkt het ook dat mijn witte lakens (misschien ook niet zo slim, maar ik heb alleen maar wit ) een soort roze waas hebben gekregen daardoor, zelfs nog na het wassen.
Wat voor soort vlekken hebben jullie van bondi?
Ook roze! En heb inderdaad ook witte lakens.
Maar t komt zoals ik zei ook op m’n wc-bril en zelfs op m’n keukentafel
Kreeg hierbij een soort beeld van iemand die op een keukentafel ligt, maar je bedoelde denk ik dat het vanaf je armen afgeeft op de tafel