Hahahahđ€Ł nee van mijn ellebogen inderdaad
ja wat erg, wc bril heb ik nog niet gehad, maar wel ook aan tafel ja en op een witte stoel
zo kut!!!
Jeetje @Barosmijnschatje @Noor. Hebben jullie dat alleen als het nog aan het intrekken is? Of ook de dagen erna?
Ik ga namelijk wel altijd op een theedoek zitten op de bank als ik in mijn âoempaloempa-staatâ ben , maar ik laat het altijd maar een paar uur intrekken (ben lelieblank en ga voor de net-niet-wit look, niet echt voor de vakantie-look). Nadat ik het heb afgespoeld vlekt het eigenlijk nooit meer.
Gebruik ook Bondi Sands, de lichte variant.
Nee alleen tijdens het intrekken!
Ik vind het eigenlijk steeds irritanter worden dat die vlogs van Massa een week achterlopen. Zo achterhaald steeds. En vandaag helemaal want door haar vlog heb ik heimwee naar pride.
Mmm ja dat klinkt wel wat zorgvuldiger dan hoe ik ermee omga. Ik laat het er zo lang mogelijk opzitten en vaak dus ook in de nacht, en ik gebruik ook de donkerste kleur (die ik eerlijk gezegd nog veel te licht vind, maar ik ga dan ook meer voor de âik lig al 3 weken dag in dag uit te bakkenâ look).
Ik denk zo erg dat Mascha het over Anna Nooshin heeft als ze het heeft over mensen die haar geen credits hebben gegeven voor haar hulp.
Ik denk het niet, want ze zei ook nog âvan de mensen die ik wel credits heb gekregen, zijn we echt hele goede fijne vrienden geworden.â En Anna was daar een paar weken terug nog sushi eten
Jaa ik ook! Ik denk misschien die meiden van FEMME?
Is dit niet gewoon dé reden waarom Mas en Lip niet meer met elkaar omgaan?
Cynthia had haar hulp toch niet nodig? Beiden waren tegelijkertijd grote bloggers geworden
Ik denk misschien die interieurstylisten, kledingstylisten enz.
Vgm is er niet zoveel aan gephotoshopt, op bewegend beeld heeft ze ook brede heupen. Denk wel dat het een kwestie is van de juiste hoek, zodat haar taille smaller lijkt en dr heupen dus breder.
Als ik ga zitten zijn mijn heupen ook 6x zo breed. Goede foto, goede pose, goede broek en een goede filter en je krijgt dit.
@Dombo Oke dat heb ik dan weer niet nee.
Jaa precies, dat bedoel ik!
Haha hier gaat iets niet helemaal goed.
Vergeet de âprominente kont en dikke lippenâ van Greg niet he! En dat hij al-tijd met Surinamers omgaat.
Echt wat een verhaaaaal kraamt ze uit zeg