Vgm is er niet zoveel aan gephotoshopt, op bewegend beeld heeft ze ook brede heupen. Denk wel dat het een kwestie is van de juiste hoek, zodat haar taille smaller lijkt en dr heupen dus breder.
Als ik ga zitten zijn mijn heupen ook 6x zo breed. Goede foto, goede pose, goede broek en een goede filter en je krijgt dit.
@Dombo Oke dat heb ik dan weer niet nee.
Jaa precies, dat bedoel ik!
Haha hier gaat iets niet helemaal goed.
Vergeet de “prominente kont en dikke lippen” van Greg niet he! En dat hij al-tijd met Surinamers omgaat.
Echt wat een verhaaaaal kraamt ze uit zeg
Huh wat? Slaap ik nog?
Wauw…echt serieus. Ik ben er echt stil van.
Huh die familielijnen hebben ze toch jaren geleden eens laten uitzoeken? En dacht dat er toen heel wat anders uit kwam. Ik ga even die vlog zoeken.
“Een lichtgetinte slaaf uit Paramaribo die naar Nederland was gekomen” 
seriously

Heh? Lees ik dit allemaal goed of ben ik nog niet wakker?
@Shaaar whuuut? Maar hij had toen toch een DNA test gedaan en was toen 100% Noord Europees?
Vanaf 4:10
Ja, die test benoemt ze ook in de vlog, ergens rond 1:50. Ze zegt iets als: ‘ja, het was heel fake, er kwam uit 100% Europees maar wat heb je daar nou aan’. 
Effe snel dat stukje gekeken, maar pfff alsof het erg is dat je 100% wit bent 
Haha Mascha ook echt “ik ga ook niet eens aanraden van welke site het is want je hebt er duidelijk niks aan” alsof die site er wat aan kan doen dat Greg 100% tatta is :’)
Mijn god dit is wel weer een dieptepunt in mascha-land he
Haha ja, een paar weken na die laaiend enthousiaste video over de aanschaf van haar Dior tas.