Beutyblogtopic XL #5

Verbaasd me echt hoe erg mas in haar eigen wereld en werkelijkheid leeft.
Begint ook steeds meer dingen te zeggen dat ik echt denk :woman_facepalming:t3::roll_eyes:

4 likes

Als je iets echt wil, dan gebeurt het ook!

Stond ook vast op zijn vision board.

18 likes

Wel als je goed kunt dansen! Dat kan niet kloppen toch.

1 like

Deze zijn wit en kunnen niet dansen. Heeft niks met Krek te maken hoor.

7 likes

Als die Roar en Gior die vlog kijken en haar zo’n onzin uit horen kramen, dan wil je toch gewoon de vriendschap verbreken en diegene verbannen uit je leven. Of dat haar man dan “”””Surinaamse roots”””” heeft of niet, wat een onzin zeg.

Hij heeft een dikke kont DUS heeft Surinaamse roots.
tenor

19 likes

Heeft ze trouwens al reacties hierop gekregen?

Op YouTube alleen 1 reactie “als gregor Surinaams is ben ik Chinees”, verder alleen maar lovende reacties

33 likes

Ok. Thnx. Was er serieus benieuwd naar.

Nee ook omdat hij dikke lippen heeft en een dikke bips.

Ohhhhhh ik heb even gekeken maar mijn hemel. Hoe krijg je het uit je strot. Als ze alleen had gezegd dat de Surinaamse cultuur Krek heel echt aantrekt was het leuk en prima geweest. Waarom WAAROM zijn lichamelijke kenmerken beschrijven als tekenen van Surinaamse genen. Wtf dat kan écht niet meer. Zo oppervlakkig en achterhaald.

En waarom vindt ze het nodig om te benoemen dat ze een hele multiculti vriendengroep heeft. Erg hoog ‘some of my best friends are gay/black/…’

44 likes

Wow, mijn man heeft dus ook Surinaamse roots? Wat is er dan mis gegaan met zijn dansmoves…:thinking:

8 likes

OhmijGod. Dit is echt een nieuw dieptepunt in haar bizarre uitspraken boek

@Mari maak je hier even een recap van? Please?

2 likes

Krekkie voelt zich gewoon Surinaams omdat hij met Surinaamse mensen om gaat. Dat is iets anders dan er vanaf stammen. Wat een gebazel deze vlog…

1 like

Dit vraag ik me ook af. Zoiets uitzoeken kan jaren duren, als je het al kan vinden.

Klinkt bijzonder ongeloofwaardig allemaal.

Jaa altijd! Voel me ook altijd erg Chinees als ik bami heb gegeten!!

30 likes

Meteen een besteld via zo’n leuke site op internet!

6 likes

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

2 likes

Ik heb even gekeken door jullie en het enige dat ik kan zeggen is: hahahahaahahahahaaaaaaha.

3 likes

Het zou toch hilarisch zijn als blijkt dat Vloggloss één grote parody vlog channel is. Als laatste video: ik heb jullie allemaal in de zeik genomen. Want zo voelt het😂 maar ze is bloed serieus.

11 likes

image

Hahahahaha.

66 likes

mccvanwijk

mccvanwijk 11 minuten geleden

dat stuk over gregor en surinamers #tattasbelike pfff🤣

Hahah dit ja.

18 likes