Beutyblogtopic XL #5

Huh wat? Slaap ik nog?

Wauw
echt serieus. Ik ben er echt stil van.

3 likes

Huh die familielijnen hebben ze toch jaren geleden eens laten uitzoeken? En dacht dat er toen heel wat anders uit kwam. Ik ga even die vlog zoeken.

“Een lichtgetinte slaaf uit Paramaribo die naar Nederland was gekomen” :flushed::joy: seriously

22 likes

3oEduMxnDCIc5Do2wE
Heh? Lees ik dit allemaal goed of ben ik nog niet wakker?

@Shaaar whuuut? Maar hij had toen toch een DNA test gedaan en was toen 100% Noord Europees?

9 likes

Vanaf 4:10
2 likes

Ja, die test benoemt ze ook in de vlog, ergens rond 1:50. Ze zegt iets als: ‘ja, het was heel fake, er kwam uit 100% Europees maar wat heb je daar nou aan’. :woman_shrugging:

1 like

Effe snel dat stukje gekeken, maar pfff alsof het erg is dat je 100% wit bent :neutral_face:

3 likes

Haha Mascha ook echt “ik ga ook niet eens aanraden van welke site het is want je hebt er duidelijk niks aan” alsof die site er wat aan kan doen dat Greg 100% tatta is :’)

80 likes

image http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/dEdmW17JnZhiU/giphy.gif

1 like

Mijn god dit is wel weer een dieptepunt in mascha-land he

4 likes

Haha ja, een paar weken na die laaiend enthousiaste video over de aanschaf van haar Dior tas.

3 likes

Verbaasd me echt hoe erg mas in haar eigen wereld en werkelijkheid leeft.
Begint ook steeds meer dingen te zeggen dat ik echt denk :woman_facepalming:t3::roll_eyes:

4 likes

Als je iets echt wil, dan gebeurt het ook!

Stond ook vast op zijn vision board.

18 likes

Wel als je goed kunt dansen! Dat kan niet kloppen toch.

1 like

Deze zijn wit en kunnen niet dansen. Heeft niks met Krek te maken hoor.

7 likes

Als die Roar en Gior die vlog kijken en haar zo’n onzin uit horen kramen, dan wil je toch gewoon de vriendschap verbreken en diegene verbannen uit je leven. Of dat haar man dan “”””Surinaamse roots”””” heeft of niet, wat een onzin zeg.

Hij heeft een dikke kont DUS heeft Surinaamse roots.
tenor

19 likes

Heeft ze trouwens al reacties hierop gekregen?

Op YouTube alleen 1 reactie “als gregor Surinaams is ben ik Chinees”, verder alleen maar lovende reacties

33 likes

Ok. Thnx. Was er serieus benieuwd naar.