Huh wat? Slaap ik nog?
WauwâŠecht serieus. Ik ben er echt stil van.
Huh die familielijnen hebben ze toch jaren geleden eens laten uitzoeken? En dacht dat er toen heel wat anders uit kwam. Ik ga even die vlog zoeken.
âEen lichtgetinte slaaf uit Paramaribo die naar Nederland was gekomenâ seriously
Heh? Lees ik dit allemaal goed of ben ik nog niet wakker?
@Shaaar whuuut? Maar hij had toen toch een DNA test gedaan en was toen 100% Noord Europees?
Vanaf 4:10
Ja, die test benoemt ze ook in de vlog, ergens rond 1:50. Ze zegt iets als: âja, het was heel fake, er kwam uit 100% Europees maar wat heb je daar nou aanâ.
Effe snel dat stukje gekeken, maar pfff alsof het erg is dat je 100% wit bent
Haha Mascha ook echt âik ga ook niet eens aanraden van welke site het is want je hebt er duidelijk niks aanâ alsof die site er wat aan kan doen dat Greg 100% tatta is :â)
Mijn god dit is wel weer een dieptepunt in mascha-land he
Haha ja, een paar weken na die laaiend enthousiaste video over de aanschaf van haar Dior tas.
Verbaasd me echt hoe erg mas in haar eigen wereld en werkelijkheid leeft.
Begint ook steeds meer dingen te zeggen dat ik echt denk
Wel als je goed kunt dansen! Dat kan niet kloppen toch.
Deze zijn wit en kunnen niet dansen. Heeft niks met Krek te maken hoor.
Als die Roar en Gior die vlog kijken en haar zoân onzin uit horen kramen, dan wil je toch gewoon de vriendschap verbreken en diegene verbannen uit je leven. Of dat haar man dan ââââSurinaamse rootsââââ heeft of niet, wat een onzin zeg.
Hij heeft een dikke kont DUS heeft Surinaamse roots.
Heeft ze trouwens al reacties hierop gekregen?
Op YouTube alleen 1 reactie âals gregor Surinaams is ben ik Chineesâ, verder alleen maar lovende reacties
Ok. Thnx. Was er serieus benieuwd naar.