Beutyblogtopic XL #5

Nee ook omdat hij dikke lippen heeft en een dikke bips.

Ohhhhhh ik heb even gekeken maar mijn hemel. Hoe krijg je het uit je strot. Als ze alleen had gezegd dat de Surinaamse cultuur Krek heel echt aantrekt was het leuk en prima geweest. Waarom WAAROM zijn lichamelijke kenmerken beschrijven als tekenen van Surinaamse genen. Wtf dat kan écht niet meer. Zo oppervlakkig en achterhaald.

En waarom vindt ze het nodig om te benoemen dat ze een hele multiculti vriendengroep heeft. Erg hoog ‘some of my best friends are gay/black/…’

44 likes

Wow, mijn man heeft dus ook Surinaamse roots? Wat is er dan mis gegaan met zijn dansmoves…:thinking:

8 likes

OhmijGod. Dit is echt een nieuw dieptepunt in haar bizarre uitspraken boek

@Mari maak je hier even een recap van? Please?

2 likes

Krekkie voelt zich gewoon Surinaams omdat hij met Surinaamse mensen om gaat. Dat is iets anders dan er vanaf stammen. Wat een gebazel deze vlog…

1 like

Dit vraag ik me ook af. Zoiets uitzoeken kan jaren duren, als je het al kan vinden.

Klinkt bijzonder ongeloofwaardig allemaal.

Jaa altijd! Voel me ook altijd erg Chinees als ik bami heb gegeten!!

30 likes

Meteen een besteld via zo’n leuke site op internet!

6 likes

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

2 likes

Ik heb even gekeken door jullie en het enige dat ik kan zeggen is: hahahahaahahahahaaaaaaha.

3 likes

Het zou toch hilarisch zijn als blijkt dat Vloggloss één grote parody vlog channel is. Als laatste video: ik heb jullie allemaal in de zeik genomen. Want zo voelt het😂 maar ze is bloed serieus.

11 likes

image

Hahahahaha.

66 likes

mccvanwijk

mccvanwijk 11 minuten geleden

dat stuk over gregor en surinamers #tattasbelike pfff🤣

Hahah dit ja.

18 likes

Ik ben ook Surinaams, want ik heb een relatie met een Surinaamse man. Mijn hemel wat zijn het toch een stelletje hapsnurkers die twee…

17 likes

Sharon B32 minuten geleden

Het verbonden voelen met een bepaalde cultuur heeft niks te maken met het feit dat je dan ook echt “hoort” bij die cultuur en je roots daar dan liggen. Wat bij betreft heeft Gregor gewoon het lichaam van een volle Hollandse man, niet meer niet minder :rofl:

J 3
46 minuten geleden

Jee, wat een stereotypering. Omdat Gregor goed kan dansen en omgaat met Surinamers moet hij wel Surinaamse roots hebben? Wat een onzin. En als een DNA test zegt dat dat niet zo is dan is die test fout? 100% Europees zijn is natuurlijk niet speciaal genoeg.

Vloggloss

Vloggloss43 minuten geleden

Jeetje… hij voelt zich verbonden met de cultuur en heeft toevallig wat kenmerken (die benoemd worden door Surinaamse vrienden). Die DNA test was gewoon onzin omdat zo’n test normaal zegt uit welk gebied je komt (bv Duits, Portugees) dus hij zal vast wel 100% europeaan zijn maar het was totaal niet specifiek. Niemand heeft het over speciaal zijn :woman_shrugging:t2:

4 likes

:clap:

63 likes

Hey it’s me… bedankt voor het blurren van m’n foto! (niet quoten aub)

24 likes

Is ze nou dom of doet ze alsof?

7 likes

Dat vraag ik me ook ten zeerste af…

1 like

tumblr_m1vp1nDLQX1qjd1y3o2_250

75 likes

Ik had een klasgenoot op de middelbare school, en hij ging veel met de Marokkanen om, kleedde zich ook zo en praatte ook wel zo. Alleen hij heeft nooit hoeven beweren om Marokkaans bloed te hebben om erbij te horen. Je mag je toch gewoon aangetrokken voelen tot een bepaalde cultuur, zonder dan iets te verzinnen om er bij te mogen horen? Ik snap niet waarom ze het niet gewoon houden bij ‘hij heeft al zijn hele leven Surinaamse vrienden en is daarom van de cultuur gaan houden en zich tussen hen thuis gaan voelen’. Dat is prima en legitiem. Het valt voor mij een beetje verkeerd dat hij Surinaamse roots claimt te hebben, vooral ook vanwege de geschiedenis. Maar goed. De rest is al wel gezegd denk ik

12 likes