Wat wordt er bizar veel op deze link geklikt man ik vergeet echt altijd die meelezers (hi all )
Ongelooflijk, maar ja. Dat heeft ze echt gezegd.
het klinkt voor mij als dat ze maximaal een achternaam gegoogled heeft en daarop gebaseerd deze uitspraak doet. Ik kan me niet voorstellen dat ze de hele lijn tussen gregor en die persoon uitgezocht heeft. Het kan dus ook goed zijn dat het twee ongerelateerde lijnen zijn met de zelfde achternaam.
Volgende week vertelt Mascha dat ze Turkse roots heeft, gezien ze altijd verteld hoe verbonden zij zich voelt met de Turkse cultuur.
De discussie over Gregor’s vermeende Surinaamse roots sluit naadloos aan op de Zomergasten-aflevering van vanavond. Veel over Suriname en net een fragment van een Londense man die met DNA-test hoopte te ontdekken dat hij een Ghanese prins was, om vervolgens van Europese mannen af te stammen. Ben later ingeschakeld, maar wel de moeite van het terugkijken waard!
Hij kreeg wss zo’n spammail met dat hij een erfenis kreeg dus hij wilde even kijken of het echt zo was ahabahaha
Vast van één of andere stam daar, maar het was wel een mooi figuur in elk geval. Ook wat gelijkenissen met Gregor qua look:
Was een fragment uit Motherland: The Genetic Journey
Massa wordt hier wel onnodig afgemaakt vind ik. Ja, ze zei iets doms en ja, dat was precies de reden dat ik hier kwam kijken, maar om nou te zeggen dat er sprake is van cultural appropriation gaat mij wat ver.
Ze lult dagelijks tegen een camera die niet terugpraat. Ze ziet en hoort geen reacties. Dan vind ik het niet heel gek dat de verhalen steeds gekker worden zonder dat ze het echt doorheeft en zich dat pas realiseert na negatieve comments.
Ze is toch niet helemaal afgesloten van de buitenwereld? Ze leeft gewoon in Amsterdam en niet onder een steen. Ik neem aan dat ze ook gewoon met vrienden praat en door social media ook wel meekrijgt wat er verder speelt in de wereld. Ik vind het ook een beetje gezond verstand gebruiken hoor, voor ze dit soort bullshit uitkraamt.
Ik maak het echt niet mee hoor, wat Mascha nu weer allemaal uitkraamt. Schaamteloos.
Nee natuurlijk niet, maar ik trek de volgende vergelijking; als ik via whatsapp een voicemessage van 8 min stuur naar een vriendin en hem zelf later nog eens beluister denk ik ook WAAR THE FUCK HEB IK HET OVER?! Als het een dialoog was geweest ipv een monoloog had ik sommige dingen echt niet gezegd
Maar zowel zij als Gregor bekijken de beelden ook nog voor ze online gaan. Dan kan je al denken “wat dacht ik???”
Dat ze onnadenkend tegen de camera praat kan ik ergens nog begrijpen, maar ze zien toch allebei die beelden voor het online komt, en ze zit zich achteraf ook nog eens te verdedigen tegen het commentaar wat ze er op krijgt. Dat valt niet echt meer onder onnadenkend/in the moment toch?
Tja… laat ik dan maar gelijk toegeven dat ik hun editskills niet enorm hoog inschat en ik ook niet geloof dat ze iedere minuut aan beeld- en geluidmateriaal aandachtig bestuderen.
Dat laat niet onverlet dat ik het verhaal dom vind en dat ik het terecht vind dat ze erop gewezen wordt. Het gaat (vind ik) wat ver op het moment.
Het is geen fragment van 3 seconde dat er doorheen kan schieten, het is minutenlang gezever??? Snap niet hoe ze dit “over het hoofd” hebben kunnen zien.
haha nee sorry van andere dingen ben ik het met je eens dat ze onhandige dingen zegt die je misschien zou kunnen afdoen aan het gebrek aan weerwoord ofzo, maar dit is echt zó ondoordacht. Iedereen die zelf kan nadenken (en ik denk echt dat Mascha best intelligent is) die kan toch logisch redeneren dat dit nergens op slaat.
Ook gewoon hoe ze het vertelt haha, echt alsof ze iets heel bijzonders heeft ontdekt.
Ik denk gewoon dat ze moeite heeft met beseffen dat als dat soort dingen door (Surinaamse) vrienden worden gezegd in gezelschap onder het mom van een grapje, dat dat heel wat anders is dan in je eentje als blank persoon in een vlog op het internet en dat de hele context het verhaal belachelijk maakt.
Ik vind het zo maf dat ze nog altijd niet lijkt te snappen hoe media en storytelling werken.
Mooi verhaal hoor, maar waar het echt om gaat: heb je ook dikke billen en lippen en kan je een beetje dansen?
Geintje (weet je hopelijk), vind dat je het goed en begrijpelijk hebt uitgelegd. Misschien zou ze het zelfs nog begrijpen.
Weg. Maar wil wel even zeggen dat er hier wel ergere dingen worden gezegd dan dit gifje
Ik hoopte al dat iemand met een gif van zijn moves zou komen!