Beutyblogtopic XL #6

Daar is het diploma weer. Zij haalt veel meer uit haar opleiding dan ik :smile:

52 likes

Ze moet tóch even benoemen dat ze er niks aan verdient
 En net alsof ze wekelijks zulke informatieve video’s maakt. Dit is echt voor het eerst sinds tijden dat er weer eens een inhoudelijk goede video is. Die niet over minty jelly squishy stuff gaat


16 likes

Waarom doet Massa net alsof ze het wiel heeft uitgevonden? De humble brag gadverdamme

13 likes

Nu moet ze echt ophouden. Haar diploma van tien jaar geleden inzetten voor seksuele voorlichting? Hoop dat ze beseft dat er met gastlessen in het vo niet bijzonder veel te verdienen valt.

1 like

Hahahahha seksuele voorlichting, imagine dat je op school zit en als gastles komt een vrouw van 32 vertellen hoe ze trio’s met haar man aanpakt.

‘Wat voor cijfer had jij voor de toets Storytime: Mascha en Gregors seksleven?’

52 likes

Echt een goede lifehack weer: alle make-up die ‘rechtop kan staan’ (mascara’s e.d.) in een beker doen.

7 likes

Maar daar gaat het ook niet om hoor (maar zoals ik al zei, ze moet het wĂ©l ff benoemen)!! Ze doet dit voor “ons”!! Daar moeten we dankbaar voor zijn :heart:. :heart:

4 likes

ik zou echt zo goed scoren op examens over youtubers, het zou gewoon genant worden.

7 likes

Ik weet ook altijd de kutste antwoorden bij een pub quiz :unamused:. Politieke geschiedenis? Hoofdsteden van landen die niet in West Europa liggen? Sport? Hmm nee geen idee. De kinderen van Kim Kardashian? Oh geen probleem, wil je ze op alfabetische volgorde of op geboortejaar?

77 likes

Ik denk dat ik ook een video ga opnemen over m’n trio’s & kwartet.
Met heeeeel veel advertenties er in.

Dat is nu ook een van haar 5 fulltime banen. Maar mss doet ze dat ook wel gratis?!

1 like

Leuk om die zelfverzekerdheid bij youtubers te zien. Een paar ervaringen en video’s rijker en ze vinden zichzelf een heuse expert op dat vakgebied. Seksuologie is zo breed en diepgaand, vraag me af of iemand met een sph diploma goede voorlichting zou geven. Tenminste, ik zou liever van een ervaren seksuoloog voorlichting willen krijgen en zou het voor mijn kind ook willen.

Vroeger hadden we nog voorlichting van de GGD (als het binnen het budget paste), maar zelfs die medewerkers konden vaak genoeg geen goede voorlichting geven. Er ‘ontbrak’ altijd wel iets; sommigen vonden het staan voor de klas te spannend en klapten dicht, anderen wisten niet wat en of ze moesten antwoorden op vragen (van meestal jongens) die buiten de lesstof vielen enz. Het spreken voor een groot publiek zou voor een youtuber dan wel een makkie zijn.

Hahahah dit was ik letterlijk vorige week met een werkuitje, was de enige van de hele afdeling die ze wist (ben ook wel veruit de jongste maar toch)
 Het zou gĂȘnant moeten zijn maar ik was eigenlijk alsnog best trots want wel mooi 4 punten binnengehaald :muscle:

6 likes

En de jongen die de pubquiz presenteerde en de goede antwoorden moest geven wist er zelf maar 3 van de 4
 Sukkel

3 likes

Stop met der ego voeden aub

9 likes

Doorbreekt taboe :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

35 likes

Lol die reclame erboven ‘is je kind getuige van geweld’ NEE HAAR KIJKERS ZIJN VOLWASSEN

17 likes

Maar eerlijk, ik vind de video an sich wél heel duidelijk en goed! Ik vind het knap dat ze het boeiend weet te houden zonder te veel in detail te treden en dat ze meermaals aangeeft hoe belangrijk is om zelf op onderzoek te gaan naar wat je fijn vindt en wat niet, je grenzen aangeven etc.!

1 like

Ja, Jezus. Nou maakt Verspon zelfs spon voor freaking kauwgom.En Sjors mag ook even op komen draven.
Hou op hoor :rofl:

6 likes

Oké wow dit is de definitie van komkommertijd.

Doorbreekt taboe??? Doe even gewoon het is urk niet

6 likes