Beutyblogtopic XL #6

Je suis Inge Marieke

8 likes

Waarom gunnen we haar die 15 minutes of fame man?!?

Edit: heb nu zo’n zin om haar naam een geband woord te maken zodat je het niet meer kunt posten :rofl:

113 likes

Please do

5 likes

In.ge m.a.rie.ke

1 like

Inge Bobba

103 likes

Mijn zusje heet Marieke

Edit: Oh shit, ik dacht dat de verboden tweede naam in Bobba veranderd werd :joy:

6 likes

Inge marieke

2 likes

Jongens… Inge Bobba was een grapje…

11 likes

Her pictures aren’t.

6 likes

Ik hoopte op heel veel ‘Inge marieke’-posts achter elkaar :thinking:

1 like

Stel dat Inge Marieke niks heeft te maken met die name drop acties en ze een keer haar naam googlet en hier komt en denkt wtf heb ik gedaan
Haha

58 likes

Snap eigenlijk niet waarom Lotte heeft besloten full-time te gaan YouTuben? Haar vlogs waren toen ze juf was nog wel leuk om naar te kijken maar nu zijn haar video’s echt super saai en inhoudsloos.

16 likes

Oh my we kennen alle drie haar @anon46493654
Wat een kleine wereld :sweat_smile:

3 likes

Als Inge Marieke een beetje onderzoek doet naar haar eigen branding zoals via Google alerts dan schrikt Inge Marieke zich kapot van dit topic :joy:
giphy

35 likes

Nee maar als je je naam of bedrijf of merknaam of straatnaam ofiets invuld bij Google alerts krijg je telkens een melding waneer er ergens op het internet iemand over je ‘praat’ of je/het vermeld. Dat is een SEO tool :stuck_out_tongue:

Echt mooi ook dat ze nu gegooglet wordt haha! @Lula staat het al op de zwarte lijst? Inge Marieke

1 like

Wie?

1 like

Zou ze een RGK krijgen?

3 likes

Ik volg ‘r niet. Dus geen idee welk level tyfusnormalo ze is.

11 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.