Beutyblogtopic XL #6

Ah zo leuk voor ze! Vind hun video ook echt heel lief, niet zo overdreven idd en heel lief ofzo? En dat van die genderreveal (geen dus) vind ik ook verfrissend.

Edit: goeie zin haha

4 likes

Wooohoooooo zo leuk

Jaaaa! Hier ook. En echt voor het eerst dat ik dat heb. Zo 10 jaar terug :pregnant_woman:t2:

2 likes

Als jullie wat horen rammelen, dat zijn mijn eierstokken.

24 likes

Ahhh ik vind dit echt heel erg leuk nieuws! En wat fijn dat het op een natuurlijke manier gelukt is!

1 like

Ik denk trouwens dat ze heel discreet om zullen gaan met het in beeld brengen/ publiekelijk tonen van hun kindje. Ik denk ook echt niet dat Mascha ineens zal transformeren in een hysterische mommy vlogger. Maar misschien zit ik ernaast.

6 likes

Denk het ook! Zou en ook niet verbazen als ze niet meer dagelijks gaat vloggen vanaf dan.

1 like

Wat fantastisch voor Mascha en Gregor!

Ik wilde wat typen over mijn verwachtingen mbt mommyblogger maar ik laat het bij een positief bericht.

Al die PR bureaus hebben nu vast al heel veel zooi opgestuurd :sweat_smile:

4 likes

Wow wát een mooi nieuws dit! Zó leuk voor ze! Zeker omdat Mascha al een aantal keren benoemd heeft dat ze graag moeder wil worden. Echt mooi voor ze!

Vanavond meteen de video kijken!

2 likes

Omg Mas :heart:

Ik zit soms wel eens na te denken over al onze bloggers/youtube topics maar de grote drie horen toch wel echt hier thuis wat mij betreft. Ik wil gewoon niet dat het beutyblogtopic sterft. We zijn al zo ver gekomen :sob:

Superleuk voor ze!

46 likes

Ik denk niet dat Mascha de baby veel in beeld gaat brengen. Volgens mij heeft ze dat een keer gezegd en de rest van haar fam en Kreks fam zien we ook niet (of niet veel)

Wel denk ik dat Mas straks de Enige is die zooooo misselijk is in de ochtend. Maar echt heeeeel misselijk. En heeeeeele rare cravings heeft zoals augurk. Zoooo raaar.
En Gregor word dan de allerbeste fluffy glowy papi ever.

14 likes

-weg-

1 like

Ja klopt. Zelfs ik meen het te kunnen zien

Hahah nou ben ik benieuwd, Kun je het in een spoiler zetten?
Ik zie dat zelf echt niet

Je bedoelt dat uisteekseltje onder aan de buik. Kan ook een vinger zijn van achter de buik.

Nub? Kan toch alleen tussen 12-14 weken, of is de echo in die tijd gedaan?
Daarnaast weet je het nooit zeker, vriendin van me (gynaecoloog) dacht het ook zeker te weten met nub en zat er ook naast (n=1, I know).

1 like

Beter gaat ze over in weekvlogs ipv dagelijks vloggen. Lijkt me ook niet vol te houden anders, dat dagelijkse vloggen.
Weet alleen niet wat haar uitspraken zijn over kinderen in vlogs, wil ze dat niet? (is haar goed recht ook)

1 like

Mijn god, hier is dan de dag dat we echo’s gaan ontleden van influencers die het zelf nog niet eens willen weten.

Grenzen…

image

72 likes