Terecht of onterecht het staat in de weg van happiness.
Je weet toch wel?
Terecht of onterecht het staat in de weg van happiness.
Je weet toch wel?
En ze heeft âstylish Foefâ
Is het allemaal viegun? Of toch met dierlijke producten?
Geef me 2 uur en ik vreet die kast erbij op.
Mascha met dr living the dream als je hier woont!! Ik vind die plek zo deprimerend. En dat gelul aan het zwembad ook over die haat comments.
Ik vind die amerika vlogs voor de rest wel leuk als ze gaan shoppen en vreten.
Ja eens @Lula
Al heb ik ook een skijthekel aan mensen die denken dat je stil moet zijn in een museum en dat als je dan wat tegen je gezelschap zegt dat ze je dan boos aankijken en âsshhhtâ doen.
Een museum is geen bibliotheek, je mag echt wel praten. (Vind ik dan.)
Maar dit is weer zĂł hysterisch.
Ow, heeft ze ook de woorden 'piggyâen âglitterâ gebruikt?
Is me helemaal ontgaan, ik hoor al een week alleen maar:
Wauw
Wauww
Wauw
Wauw
Vet
Veeet
Vet
Wauw
Wauwww
Wauwww
Vet
Wauwww
Wauw
Wauww
Wauw.
Lekker zeg
Gelukkig is er zoveel meer dan Wallmarkt, haha! Amerika kan echt heel leuk zijn, als puber in Miami geweest en vond het fantastisch. En ja ik geef toe, zoân wallmarkt bezoekje hoorde er wel een beetje bij. Maar goed, ik ga graag in het buitenland snacks zoeken in de supermarkten. Ieder zân hobby haha!
Wederom diepe filosofische inzichten bij het zwembad.
Echt bizar. Ik heb twee nichtjes die toen ze 12 en 14 waren al zeiden dat ze Mascha niet serieus konden nemen. Ik hoop dan maar dat merendeel van de jongere kijkers er hetzelfde in staat. Keek gisteren ook plastisch fantastisch en zei Diana steeds over ingrepen: dit maakt ze echt gelukkig. Ik hoop maar dat kijkers dat niet zomaar geloven.
Het zijn net flatblokken zoals die vroeger massaal in de Bijlmermeer stonden. Maar dan met een fitness en een zwembad erbij.
Dat gevoel krijg ik van dat appartement waarin ze verblijven.
Fun fact (zoals Massa zou zeggen): de Bijlmer is ook in beginsel gebouwd als luxe appartementenwijk. Toen was alleen het geld op en moesten er goedkope keukens, badkamers, afwerking etc. in. Toen is het âverpaupertâ geraakt.
Ik vind gewoon dat je bij Mascha heel erg merkt dat ze succes meet aan rijkdom en dat vind ik persoonlijk niet inspirerend.
Ik zou een gesprek/discussie over geluk wel interesant vinden (met iemand die daar meer over weet) omdat ik soms het gevoel heb dat mensen geluk soms best superficial zien. Idk zie wel vaker online dat mensen wealth zien als geluk en ook successful zijn met hoeveel je verdiend is gemeten. Mischien lijkt het maar zo omdat influencers niet meer weten wat voor goals ze hebben.
Klopt! In de flats was ook een bioscoop, sportzaal om te badmintonnen, gemeenschappelijke keuken voor feesten etc. Naar mijn weten verpauperde het pas na een jaar of 15 en niet gelijk.
Edit: voor de verkoop hebben er mensen een nacht in de rij buiten geslapen om zoân appartement te krijgen
Ik ben ook enorm Amerika (en Florida) fan, maar zelfs ik vind het er deprimerend uitzien in die vlogs. Ik vind het appartement zelf ook niet sfeervol, met die betonnen vloer. En veel van de buitenwereld (anders dan de lege âtuinâ met zwembad) en de walmart met felle TL lichten zie je ook niet in die vlogs. Zonde!
Samenvatting:
Hun complex lijkt een beetje op zoân all inclusive hotel in november, als er niemand is.
Ik moest ook wel lachen dat ze eerst dachten dat de sportschool erbij hoorde maar dat bleek niet en toen kwamen ze ook niet in die werkkamer. Maar ze blijven alles wauw en âLiving the lifeâ vinden.
Ik vroeg me eerst af wie het ook alweer was, maar nu ik jouw stukje lees weet ik het weer. Krijg de kriebels van haar