Ik denk het wel, zeker met de toenemende kritiek in de reacties op bijvoorbeeld haar koopgedrag. Denk dat je ook wel sterk in je schoenen moet staan om dat van je af te schudden en te denken: inkomsten zijn inkomsten.
Heeft hij nou een bandana om zijn nek of is dat een shirt? Het is hoe dan ook lelijk maar wil het toch even weten voor mijn beeldvorming
Ik heb een deel van de reacties gelezen, maar vond het helemaal niet kritisch.
Ja hoor. Ze heeft gewoon alle negatieve comments verwijderd namelijkš Gewoon in standje negeer en hup door met kopuh.
Op de black friday inkopen video waren echt heel veel negatieve comments (denk wel 2/3) met inhoudelijke argumenten waarom al het gewinkel niet oke is e.d. die veel geliked waren, dag later was echt alles verwijderd.
Denkt Mascha dat we in Noord Korea wonen?!
Zoān vermoeden had ik al
Ja
censuur tot de max.
Laat Max er buiten ja.
Ik zie alle comments nog gewoon staan?
Ik heb die op de target video niet gelezen, maar onder die van Walmart en Black Friday stonden er geloof ik wel een hoop? Tenzij die verwijderd zijn nu
Edit: zie dat dit al gezegd is indd
Edit 2: zie dat alles onder de Black Friday video we nog staat!
Mm bij mij niet, onder die āomg black friday shoppenā stonden er heel veel.
Onder die black friday video op beautygloss staan veel negatieve reacties niet onder die vlog van die dag.
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Ik vraag me daarbij meteen af hoelang je dan nog in de ontkenning kan blijven, en hoelang je het nog volhoudt om de kritische comments je oprecht niet raken.
Ik heb de indruk dat haar kijkersaantallen toch langzaam wat slinken, maar ik kan het mis hebben.
Het lijkt me zakelijk gezien namelijk een heel onstrategische zet om kritiek zo makkelijk af te doen als āhatersā.
Vreten, en laten vreten zou ik zeggen.
Mensen die kritiek hebben en dus haten houden happiness tegen.
Ik weet niet of ik het me goed herinner⦠maar zei mas in de vlog van vandaag nou iets van āweet niet hoe vrouwen zoals romee strijd dat doen altijd zo fashionable uitzien?ā terwijl ze voor de spiegel stond in een neonroze walmart shirt met een grijs slangenprint rokje.
Wat dacht je van een koffer inpakken met kleding?
Een koffer inpakken met goed combineerbare basis stukken scheelt enorm. Zijn genoeg pinterestjes over.
Bijvoorbeeld.
Het is ook niet alsof Mascha geen stylist heeft of vriendinnen is met een modeontwerpster (mag je Josh V zo noemen?)
Correctie: als iedereen terecht kritiek heeft op je product of overdadige levensstijl.