Beutyblogtopic XL #6

Dat haar ziel gebotoxt is! :joy::joy::joy::see_no_evil:

65ODCwM00NVmEyLsX3

8 likes

Daarom staan die " " er ook bij

3 likes

Mag er al gespeculeerd worden over de naam van Serena’s baby?

Mijn ideeën:

Meisje:
Emmy
Georgina

Jongen:
Austin

Overigens denk ik dat het een jongetje is. Gebaseerd op de gedachte dat ze in geval van een meisje meer nieuwe spullen zou willen en dan groots uit zou pakken met een gender reveal of wish list met allemaal meisjes spullen die ze nu nog niet heeft en bij elkaar wil sponnen / schooien.

In haar laatste post zijn haar ouders weer flink aan het helpen en klussen en oppassen. Ook Angel komt en hele dag helpen en zet een kinder bedje in elkaar. Serena heeft uitgebreid gekookt.

Over Gorgomel wordt niets gezegd. Krijg niet de indruk dat hij veel gedaan heeft in huis voor de nieuwe kinder kamers.
Plaatsvervangende schaamte voor George dat een andere zwangere vrouw het bedje voor jouw kind in elkaar gaat zetten en schoonvader alles verder moet opknappen als hier geen goede reden voor is.

10 likes

Was Austin niet Marshall’s tweede naam? Denk niet dat ze een eventueel broertje dan Austin zou noemen, al vind ik t wel een leuke naam😁

1 like

Ik zocht net voor de grap op wat dat appartement van de foefs kost in Miami. De precieze prijs is natuurlijk niet te vinden maar een appartement dat kleiner is dan dat van hen kost $1723 per maand als je een huurcontract hebt van 12 maanden, dus voor 1 maand zul je nog wel meer betalen. :no_mouth:

1 like

Ze gaf in een comment aan rond de 3500e volgens mij.

Ik was een stukje van de Black Friday video aan het kijken en echt iets van 1/3e van de comments was kritisch, heeft ze nu alles verwijderd?? Alleen de echt positieve comments staan er nog.

1 like

Ik ben heel gelukkig getrouwd maar wilde dit ook graag zelf doen? Bedje in elkaar zetten was echt niet zo zwaar of spannend en ik vond het leuk om te doen

Hahaha wat??? Plaatsvervangende schaamte?
Joh je weet niet of er iets aan de hand is en zoja wat er aan de hand is en toch heb je daar last van?
Dat gaat wel ver hoor

1 like

Ik zal dan maar niks zeggen over de vakantie van Annic naar Oman
 Van dat geld kan je wel een half jaar in een AirBNB in Miami wonen.

Het bedje is niet specifiek het bedje maar het komt de laatste tijd over alsof George niets doet voor het huis /kinderen /gezin terwijl hij eerst echt altijd genoemd werd en ook nu wordt benoemd wie wat doet.

2 likes

Waarom schaam jij je daar dan voor?

1 like

Ja ik zou mij wel schamen als ik echt zo weinig zou doen voor mijn kinderen zoals nu overkomt. En daar lijkt het wel op aangezien beautylab voorheen Sjorslab leek. En alles specifiek benoemd werd /wordt wie wat doet qua klussen.
Het lijkt mij logisch dat de vader van dit gezin en partner van een hoogzwangere vrouw daar ook z’n best voor doet en als ik dat was zou ik me schamen als dat niet zo zou zijn. Prima als anderen het leuk vinden om te helpen maar zelf niets doen daar zou ik me voor schamen. (en dan bedoel ik niet 1 bedje in elkaar laten zetten door een andere zwangere vrouw, maar het structureel
laten afweten)

En zo ver gaat het niet hoor, het lijkt me alleen sneu voor Serena en haar familie.

3 likes
1 like

Zojuist op instagram gezien dat Serena is gevallen op Marshall, hij moest naar het ziekenhuis en heeft gips gekregen. Thank God dat Angel erbij was en mee kon naar het ziekenhuis. George wordt wederom niet genoemd

1 like

Misschien wil Sjors wel gewoon niet meer zo aanwezig zijn op social media en staat Serena zo strak van de hormonen dat Sjors niks mĂĄg doen in huis. En misschien zijn ze al wel lang uit elkaar en is deze baby er gewoon ingevlogen OF HELEMAAL NIET VAN SJORS. Lekker speculeren :sweat:

9 likes

Niet op social media willen verschijnen is zijn goed recht, maar dan blijft het nog steeds raar dat Serena met een woord rept over de vader van haar kinderen als ze iets ‘groots’ meemaakt. Als hij erbij was dan zou ze hem toch wel noemen? Desnoods alleen zijn voorletter gebruiken zodat zijn volledige naam ook niet te Googlen is. Nu lijkt het gewoon alsof hij er niet meer is.

1 like

George heeft zelf ook een openbaar instagram profiel met 31k volgers en veel foto’s (en Marshall. —Inclusief ‘papa van Marshall’ in zijn bio-) van zichzelf. Als hij helemaal niet op social media zou willen is dat niet zo handig om te hebben lijkt me?

Niet om te speculeren of hij nog in beeld is of niet. Maar gewoon reactie op dat hij misschien niet op social media wil.

2 likes

Dit is wel gek idd
 dat ‘thank god was Angel er om ons naar het ziekenhuis te brengen’. We gaan het zien.

1 like

Feit blijft natuurlijk wel dat je door dit gespeculeer bezoekers blijft trekken, dus ach

3 likes

Amen to that
Of misschien maken ze het snel bekend nu ene Whisky op een forum zich hier heel druk om maakt