Misschien willen ze wel dat er over nagedacht wordt, aangezien ze verder ook niet zoveel upload. Views zijn views en brengen geld in het laatje
Vind het altijd zo zielig als kleine kindjes dingen breken. En al helemaal als ze niet aan kunnen aangeven dat ze ergens pijn hebben. Wat doen ze bij zo’n breuk eigenlijk? Heb niet het idee dat hij geopereerd is oid.
Marshall is trouwens echt zo’n schattig kindje, echt een bolleke met die wangetjes. En hij blijft zo rustig met al die vreemde mensen in de ruimte, echt zoet.
Is dit nodig?
Echt hè, zo sneu. Heb wel eens gezien dat beentjes dan allebei gegipst moeten en zo omhoog in het ziekenhuis maar geen idee wanneer dat dan moet, gelukkig hoeft hij dat niet. Echt rot ook zo in het einde van haar zwangerschap, maar gelukkig is het niet erger.
Nee, dit hele forum niet eigenlijk. Maar in de rij insinuaties is dit ook een mogelijkheid.
Edit: het lijkt me trouwens top om met insinuaties op te houden.
Wauw wat een sarcasme. Krijg de indruk dat jij je drukker maakt om ‘ene Whisky op een forum’ dan ik me zogenaamd druk zou maken over George.
Ik benoem slechts iets wat me opvalt op een Beutyblog waar oa geld wordt verdiend met het zelf delen van haar relatie en wel en wee.
Als je je aan me irriteert hoeft dat niet meteen met een toon die iig op mij sarcastisch of denigrerend overkomt. Point taken maar get off your high pony.
ahhhh ja echt zo sneu! maar hij ondergaat het wel stoer zeg.
Vind ik niet gek eigenlijk. Misschien was hij op dat moment niet thuis en kon Angel ze wegbrengen terwijl Serena zich focuste op haar kind in de auto.
Jep, ook weer waar
Bij 4.10 kan je supergoed zien dat Michelle Phan een filter gebruikt om haar kin scherper te maken. Als haar kin over haar zwarte truitje valt, dan lijkt hij veel puntiger dan wanneer de achtergrond haar nek is. Je ziet het echt 30x gebeuren in dat korte stukje. Heel erg apart dat ze zo’n filter eroverheen heeft geplaatst.
Heel veel Koreaanse, Chinese en Japanse mukbangers doen het. Toch een bepaald schoonheidsideaal nastreven ofzo.
Wat een lief mannetje in Marshall! Super nieuwsgierig ook. Niet zo handig van Serena dat ze de verpleegkundige van het ziekenhuis zo filmt, naambordje met voor en achternaam volop in beeld… zou ik niet zo blij mee zijn
wow sereen heeft me gedeblokkeerd. a christmas miracle
Hm ik weet niet hoor maar als een vriendin van me vraagt of ik haar en haar kind naar het ziekenhuis kan brengen vraag ik altijd eerst waar de vader is en of hij dat niet beter kan doen.
Maar Angel was daar toch op dat moment? Of heb ik het verkeerd begrepen/gelezen?
Ja was een grapje @Lula
Ik ben echt niet vies van een beetje roddelen en speculeren in dit topic maar het slaat toch nergens op om dit als een aanleiding te zien dat Sjors niet meer in beeld is.
Haha nou misschien werkt het ook gewoon niet op een forum.
Ik moest wel lachen dat ze in die instapost zei dat ze niet op haar buik is gevallen en dat Marshall sowieso haar val brak lekker droog
altijd als mascha zegt dat ze naar de US gaan voor de kijkers dan denk ik echt whatever, waarom een excuus zoeken als je daar gewoon heen wilt, zeg gewoon dat je het leuk vindt voor jezelf. Maar ik moet toegeven, ik lach me kapot om alle reacties hier sinds de murrica video’s en vlogs zijn begonnen, dus ik moet toch bekennen dat het inderdaad wat extra’s toevoegt aan beauty/vloggloss.
Ik vind het ook zo overdreven dat ze zowat doen alsof ze daar een periode gaan wonen terwijl ze er maar een maand zijn Dat is gewoon een lange vakantie. Ze hebben nog net geen inrichting voor het huis gekocht