Beutyblogtopic XL #6

Ik ben wel nieuwsgierig of de verhuizing naar India zo’n succes wordt.

2 likes

Ik heb haar ook gevolgd, maar ben gestopt. Joe is zeker super knap, maar hij lijkt me zo mega saai. Net als Niomi eigenlijk haha. Daarom ben ik gestopt met kijken

Ligt eraan hoeveel je gefilmd hebt, maar ik denk niet dat ze dingen dubbel opneemt

Ik ook, denk dat Niomi zich daar maar gaat vervelen. Vond het heel grappig dat ze allemaal hotspots in India had uitgezocht wat typisch Westers is. Ik zou denken lekker de cultuur daar opsnuiven.

1 like

Ik volg haar niet meer sinds het uit was met marcus butler (echt een eeuwigheid al). Maar waarom India? Kan zo snel niet vinden op insta

Joe heeft daar een baan aangeboden gekregen en Niomi gaat mee.

1 like

Of ze edit een week aan vlogs binnen 1 dag?
Het is zo grappig dat je in de comments met de strekking leest van “ah joh ga lekker vakantie vieren, je hoeft niet elke dag een video/vlog te doen want je verdient het ook vakantie te hebben want je werkt al zo keihard”

Als je alles in 1 keer doet heb je toch genoeg tijd tussendoor om vakantie te vieren?

Misschien zie ik het wel verkeerd hoor!
Heb ook maar een normale baan.

1 like

Aan die vlogs hoeft ze idd geen hele dag te werken. Hoogstens een middagje on de week en die kan ze makkelijk missen aangezien ZE ER EEN MAAND ZIT (het is maar dat we het weten)

De titel van de vlog is “hele dag editen” oid. Maar als ze de vlog begint is het al 12 uur en vertelt ze dat ze heel de ochtend spelletjes gespeeld hebben en wat gerelaxed hebben. Dan gaan ze de stad in om te lunchen en dan beginnen ze met editen. Is niet echt de hele dag in mijn ogen :woman_shrugging:t3:

41 likes

Viel mij ook op, op het moment dat ze zegt dat ze begint met editten, is het al donker buiten? :roll_eyes:

2 likes

Ja maar ze doen dit allemaal voor ons he… vergeet dat niet

3 likes

En dan te bedenken dat ze daar een maand “wonen” wn geeneens op vakantie zijn :sweat_smile::joy:

Mascha heeft toch wel het talent om mooie plekken op de wereld zo in beeld te brengen dat je er totaal niks van mee krijgt.

35 likes

Ik heb een aantal van zulke mensen in mijn omgeving die iedere keer onzin uitkramen. Dan denk ik… Zoek je dan echt niets op voor je het op fb plaatst/keihard roept?

5 likes

Hahaha dit ja. Ze zou de Grand Canyon nog een doodgewone kuil in de grond kunnen laten lijken

41 likes

Een privé consult met Mas & Max, wie wil dat nou niet?

8 likes

Tagged. Misschien is hij het brein achter de spelfouten.

30 likes

Alleen mits gratis.

1 like

Loopt nog niet echt storm als ik hun tagged foto’s bekijk

Hij bedoelt niet een story toch?

3 likes

Wat leer je dan in dat consult? Hoe je je leven meer flahffie squishy minty kan maken?

6 likes