Wasmachine in de trein? “Mijn generatie sleepte gewoon een koelvriescombinatie op het hoofd door de hitte van Venray naar Veenklooster. Die hadden geen Coolblue of Coolbest nodig om het hoofd koel te houden.”
Ik kom even binnenvallen want volg de beutybloggers eigenlijk al jaren niet meer maar hebben jullie de reviews van Mascha’s nieuwe boek op bol gezien?
Het leek me serieus wel een interessant boek qua onderwerp, maar ik sla hem maar over denk ik…
Hadden we nog niet gezien
.
Grapje. Ik denk dat we hier ongeveer al een topic vol hebben geschreven over dit boek.
Ja, dat het besproken zou worden had ik wel verwacht maar ik doelde op de reviews. Damn, zoveel 1* 
Ja, die reviews zijn echt pijnlijk, maar wel waar. Misschien doen ze er nog wat mee als er een tweede druk komt.
Kom maar door met de excuses/reactie/sorry video #allesvoordeviews
Ik zou graag een wetenschappelijke editie van dat meesterwerk willen hebben met kritische onderbouwing en uitgebreid notenregister.
Over dat boek gaan we waarschijnlijk niets meer horen gok ik zo 

klopt. Maar hoop niet dat mijn vader dan zou reageren met ‘super booty pics meid’
Ik ga helemaal stuk om die taart
Haha ja ik had er ook nogal wat moeite mee! Dacht even dat het een zeer interessante verbastering van LOL was.
Volgens mij verdient ze sowieso geld, maar kan je vanaf 10min extra reclames erin proppen. Tenminste dat las ik een keer ergens
Zijn het allemaal reacties in de eerste paar minuten dat de foto online staat? Op die manier zorg je er namelijk voor dat je post bij meet mensen in hun tijdlijn komt.
Ik dacht dat dat inmiddels uit het algoritme van instagram gehaald was… kan het in iedergeval niet zien
Ja klopt. Je kan sowieso zelf kiezen wat voor advertenties je wil (Voor de video en wel wegklikken, voor de video en niet wegklikken, na de video, tijdens de video, pop-up), maar als een video langer is dan 10 minuten, kan je zelf advertenties plaatsen. Is het jullie ook wel eens opgevallen dat sommige YouTubers dit dus doen bij een cliffhanger?! Ineens een spannend moment of een reveal en dan komt er reclame.
Is een vlog van zes minuten editten een hele dag werken?
( gewoon een random vraag)
Ze moest nog een spon foto maken bij het zwembad.
Filmpjes die ik bewerkte van ± 30 min duurden ongeveer een uurtje om alles te bekijken + te knippen en in te voegen. Als ze maar 6 min heeft, kan ik me niet voorstellen dat ze veel meer heeft gefilmd die dag
Niomi Smart is verloofd met haar Joe, en ik ben jaloers. Wat een knappe man, ben benieuwd of haar relatie in het echt ook zo geweldig is als ze dat doet voorkomen. Elke titel met Joe erin is bijna: happiest day of my life, the happiest I’ve ever been, dreamy Joe, bla bla.
Ah dan loop ik alweer achter.
@HyacinthBouqet
Ja kan wel maar hoeft zeker niet, maar voor iemand die het al zo lang doet als zij kun je dan wel een oscarwaardig filmpje verwachten. (Al ligt dat natuurlijk ook voor een groot deel aan de beelden die je hebt.) Ik denk dat het echt voor iedereen beter is als ze het editten zou uitbesteden.