Beutyblogtopic XL #6

Ze neemt expres weinig tot niets mee zodat ze weer een excuus heeft om wat te kopen.

2 likes

Nouja opzich van alles wat ze koopt vind ik dit dan de meest normale
 In NL is geen sephora meer en in Amerika zijn ook weer andere merken verkrijgbaar.

En ik rol me even een paar keer om in mijn graf

72 likes

Het is een vreemde combinatie, maar dat shirt vind ik dus echt heel vet. Golden Girls for the win.

3 likes

Ik heb ook een beetje het idee dat ze haar benen bewerkt heeft oid

9 likes

Dat shirt had veel leuker gestaan met toffe 80s meuk:

of zoiets

Dan kan Mascha dat morgen even bij de Target of TJ MAXX kopen.

Mascha maak even een filmpje ‘Forummers bepalen wat ik koop / draag in de USA’.

30 likes

Ja vond ik ook! Had ik eigenlijk niet van mascha verwacht

1 like

Waarom niet mijn mooie portretje op haar shirt?:weary:

1 like

er is ook een soort van hap uit d’r linker bovenbeen bij het rode lint

3 likes

Ja jij ligt niet bij walmart bij de $10,- rekken :weary:

1 like

Ja ik cringe echt van die panty met sandalen Stylo

5 likes

Ja, heel ordi! En het jurkje was echt veeeeel te kort.

1 like

In de vlog van vandaag zegt Mas dat ze nog even heeft geshopt, maar niet gefilmd want lege batterij. Zou dat echt het geval zijn of durft ze shopsessies niet meer te filmen? Wat denk jij?

• Een leugentje om ‘bestwil’
  • Lege batterij kan eens gebeuren
  • Geen mening

0 stemmers

Maar waarom zou ze dan de tasjes laten zien of benoemen dat ze gewinkeld heeft?

1 like

Hm goed punt. Misschien om ‘t minder ‘obvious’ in beeld te hebben? Geen idee haha

Men (ook ik) heeft natuurlijk altijd veel kritiek op Mascha in dit topic maar een van de dingen die ik echt heel erg tof aan haar vind is dat ze zich wat betreft haar lichaam nooit druk lijkt te maken om ‘instaperfect’ te zijn. Ze is wat dat betreft gewoon zichzelf met haar appelfiguur en geniet van lekker eten en sport (geen bullshit zoals ‘ik heb nooit zo veel honger hoor hihihi’ zoals andere vloggers dat kunnen doen of ‘ik MOET nu echt sporten’ of andere obsessed-met-slank-zijn-trekjes) Ze spreekt mensen erop aan wanneer ze lelijk doen over haar lichaam of dat van iemand anders en daarnaast heeft ze ook nog eens een prachtig stel benen. Ik zou het echt heel stom vinden als zij voor ‘jezelf slanker maken met photoshop’ is gevallen.

75 likes

Komt omdat die cadeaus vol lucht zitten denk ik, dan krijg je bolle cadeaus

3 likes

Ik weet niet dacht eerst ook dat de cadeau’s zelf vreemd waren maar ik vind dit hierboven bijvoorbeeld ook zo raar.

Er was toch een forummer die pro was in dit soort dingen herkennen?

Volgens mij was dat Toeps maar die zit hier geloof ik niet meer!

Ik heb niet het idee dat er iets geshopt is aan de foto. Mascha zou echt niet zoveel energie daarin steken, want eerlijk: naast dat ze een gezond zelfbeeld heeft, is ze toch liever lui dan moe😂

Ze staat gewoon in een hoek waarin haar benen veel slanker lijken. De cadeautjes zijn ook niet misvormd, want anders zou je dat afzien aan de lintjes en daar lijkt ook niks mis mee. Maar goed, ik ben geen fotograaf of pro fotoshopper dus misschien kijkt mijn ongetrainde oog er wel overheen.

Die outfit is wel echt nmsmvpe maar ik vind het leuk om te zien dat ze altijd een beetje extra gelukkig lijkt in de US. Nu nog consuminderen als ze daar is.

18 likes