Als je inzoomt op de foto zie je dat er geshopt is, 100%. Die cadeautjes zijn op bepaalde plekken raaf afgesneden/hebben gewoon een ‘hap’ eruit.
Waar precies? Ik ben niet zo goed in dit soort dingen
Ah, het rechterbeen! Dat ziet er toch aardig verdacht uit, ja. Wat jammer dat ze voelt dat ze dat moet doen.
Ik was heeeeel even confused om minty blue😂
Volgens mij zit het plakband daar gewoon dubbel. Bij de andere cadeautjes zit het plakband ook. Het overal heel goed
Maar bij die rode streep (van het cadeau) op het eind zie je toch dat er opeens een soort inham in haar been zit.
Ik probeer wel eens voor de lol zulke dingen met apps en als het een beetje mis gaat ziet dat er precies zo uit haha.
Het is een schaduw op een opgeblazen cadeau met ook nog eens bolle vormen. Dan vervormt al snel het een en ander.
Hahaha.
Ik denk trouwens niet dat ze heeft gephotoshopt (wat een raar woord) ofzo. Al vaker hier ook gelezen dat ze mooie benen heeft, wat ook zo is. Maar die outfit . Ik snap wel dat je op vakantie niet helemaal in glam gaat ofzo maar dit is dan ook weer het uiterste. Wat iemand al zei geloof ik met gewoon een spijkershortje ofzo zou dat shirt heel leuk zijn maar deze combi… en die lelijke pet. Zo zonde want ik vind haar wel een mooie vrouw maar deze foto lijkt rechtstreeks uit 1995 en not in a good way.
Vind het een outfit die ik nog gek zou vinden bij een kind van 5. Dat broekje is al 6 jaar uit de mode en stop making neon happen. Niet mijn smaak. Sonde want ze kan zo’n mooie vrouw zijn. Maargoed, waar ze zichzelf het beste in voelt…
Vraag me af waarom de comments zijn uitgeschakeld
Ja viel me ook op! De rand van haar been is daar ook tamelijk vaag heb ik de indruk, meer dan de rest van haar lichaam, wat ook photoshop doet vermoeden. Zou erg jammer zijn, ze is prachtig zoals ze is!
https://fuckyeahugly90sclothes.tumblr.com/page/9
Hier halen de foefjes hun fasjunable inspiratie vandaan.
Maar eerlijk, bijna al die kleding ziet er wel comfortabel uit
Ik las jouw titel en zat toen heel lang naar de knieën van Mascha te kijken en dacht huh… die zijn helemaal niet geschaafd.
Kledingstijl ten spijt, Mas is een prachtige vrouw en ik zou moorden voor die benen. Imo hoeft zij niks te shoppen en ik vind het jammer zou ze de druk voelen om het wel te doen.
Mascha zegt altijd dat “””wij””” de reisvlogs, en dan voornamelijk Amerikavlogs, zo leuk vinden dus dat ze er extra haar best voor doet. De laatste twee vlogs duren 6 minuten en ook daarvoor zijn ze niet langer dan een kwartier. Hoe kun je roepen dat je het zo leuk vind en dan zo weinig beelden hebben. Als dat echt klopt van de 10 minuten op YouTube, verdient Mascha de laatste 2 dagen niet eens geld?
Het maakt in principe niet uit (iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij/zij met foto’s doet) maar mascha is vaak degene die zo duidelijk zegt dat ze niet perfect is maar dat dat ook helemaal prima is. En dan is dit gewoon een rare wending als blijkt dat ze haar almost-perfect benen photoshopt.
Ik vind dit wel erg ver gaan hoor, sowieso deze hele discussie. Vind aan haar benen op deze foto niets overduidelijk wijzen op Photoshop, ze lopen recht, zijn glad, geen kleurverschil, geen lijnen in de achtergrond die overduidelijk anders lopen dan te verwachten. Ik mag hopen dat er weinig blog/vloggers zijn die hier meelezen want anders zou ik hierop direct afhaken, wat een gezever