Ik moet zeggen ik hoor liever die mukbang dan een asmr video van mascha.
Ik heb eerder het idee dat het lijkt alsof ze buiten adem is maar in werkelijkheid is het de reactie die je krijgt als het eten heel pittig is? Dan ga je ook door je mond ademen enzo. En het was ook heel heet in die auto, misschien wilden ze zo snel mogelijk klaar zijn.
Desalniettemin zie ik wel helemaal voor me hoe die twee schrokkend voor de camera kunnen eten.
Hahah fair enough.
Het is beide gewoon niet m’n genre denk ik.
hoewel ik moet opbiechten dat iemand hier ooit een link postte naar een vrouw van middelbare leeftijd uit het zuiden van de VS die met zo’n zuidelijk zang accent amsr doet in winkels en dan tegelijkertijd winkelschappen spiegelt en organiseert en ook nog eens zieke shade gooit op alles en iedereen en daar slaap ik dus tegenwoordig soms heerlijk mee in.
Maar dat is dus alleen een stem en producten die ze oppakt, geen vingergetrommel en gesmak etc.
Och heerlijke stem heeft die vrouw!
Gewoon eerst je mond leeg eten voordat je iets zegt?
Je moet idd niet praten als je eet want je hebt maar 1 mond en dat is goor. Maar wat als je nou 2 monden had en 1 kon praten en 1 kon eten? Is het dan nog steeds ongemanierd?
Ook ik ben wel eens stoned
Hoe heet dit kanaal
Nee dan ben je dom want je kan dan ook met 2 monden tegelijk eten en dat is geniaal
Ik volg haar niet want ze post dagelijks nieuwe dingen, waaronder typetjes en echte asmr waar ik niet van hou, maar die in winkels vind ik heeeeerlijk.
Vooral als er iemand in de weg loopt of schreeuwt en ze prachtige zuidelijke beledigingen fluistert.
Fantastisch, ik ga me hier NU in verdiepen
Oooh ja love Mary en alle shade
Ik in de action dit hahaha
Echt een leuke video
Meest ondergewaardeerde post in tijden hahahhaah. Als ik 30 likes kon geven dan deed ik het.
Haha nee joh, gewoon een beetje filosoferen.
Nou ga maar het darkweb op en verkoop dat ding
Is er een reiskostenvergoeding? En een vergoeding voor geleden mentale schade?
Het boekt heet nota bene je doet het toch wel gratis
Ik herken het beeld wat de foefjes hebben van key west eigenlijk helemaal niet? Ik vond het helemaal geen stonede bejaarden plek