Mascha zelf ook. Ohnee dat was Chocomelk spon.
Vind Mas altijd zo raar doen met haar mond /lippen als ze eet, alsof ze zit te vreten en helemaal opgezette lippen krijgt. En inderdaad na het drinken zo buiten adem ofzo door haar mond moet ademen. Kan het niet goed uitleggen maar snapt iemand wat ik bedoel?
Gulzig eten. Grote hap, neusvleugels open en diep inademen, groot slok water om het weg te spoelen en weer door.
Haha precies, en dan na die slok ook zo even je lippen samen persen en daarna een teug lucht nemen en dooorrr.
Ze eet zoals ze shopt. Hap lucht, en door.
Gregor: hot sauce is niet zo hot hoor. Mas: oh ik vind mijne wel aardig spicy hoor. Greg: Ja maar jouwe heet ook spicy. Oke vrind. En die saus heet hot omdat… ?
Ik heb nu wel zin in taco bell.
Je kunt bij Taco bell geloof ik mild, hot en fire kiezen als pittigheid ofzo. Misschien bedoelen ze dat? Ik vind Taco bell echt heerlijk trouwens, en die mountain dew om te drinken die ze er altijd hebben
Ik heb d’r nog nooit gegeten maar vind Greg altijd heerlijk neerbuigend naar “zijn vrouw“!
Van wie was dat?
Ook echt dat je moet schrijven wat je het leerzaamste vond. Lijkt wel een zielige poging om alle slechte recencies goed te praten en ze kunnen zeggen: “kijk vet leerzaam was dit boek!!!”
Die cheesewrap heeft ze ook echt in drie happen op! Zeker die laatste hap vond ik heftig om te zien!
Ik snap sowieso niet wat er lekker is aan een wrap met alleen kaas, beetje hetzelfde als een pita kaas denk ik. Nou was ik altijd de enige die daar geen reet aan vond, dus misschien ligt het wel aan mij
Ik vind er niks mis met de manier of hoeveelheid eten van ze. Ik zou ook buiten adem raken van eten en vloggen tegelijkertijd.
Ja ik raak ook buiten adem als ik veel praat en eet tegelijk, vergeet dan adem te halen ofzo.
Ik zou letterlijk een rib verkopen om jou dat te zien doen
Mas en Max vs Koning Klacht
Een van de grootste flaws van onze anatomie is dat je niet kan eten en praten tegelijkertijd he!
Ik snap dat oprecht niet. Hoe kom je dan een gemiddeld etentje door? Al hijgend en puffend boven je maaltijd?
Vind je echt dat ze hijgt en puft? Slightly overdreven.