Beutyblogtopic XL #6

Mag ik dan mee. Ik heb zon heimwee :sob:

Een quizje op de vroege ochtend. Welk commentaar levert Mascha bij dit shot?

• Wow álles is hier zo mooi!
  • OMG wat een troep

0 stemmers

3 likes

Een klein beetje ontopic. Ik vind haar videos zo geweldig. Nog meer heimwee nu haha

4 likes

Het is pastel-pinky-peachy én arty-edgy… lijkt me duidelijk :sunglasses:

3 likes

Ik zie dit heel vaak, spaarzegeltjes etc die te koop worden aangeboden. Er was een keer een hele discussie onder zo’n post want iemand zei: hey gast je hebt die dingen gewoon gratis gekregen. Waarop het argument was: uh nee ik heb ze gekregen bij €50 boodschappen dus ze hebben €50 gekost. :thinking:neeeeeeee je boodschappen hebben je €50 gekost en de zegels waren gratis. Doe normaal

Ik kan heel slecht tegen deze mentaliteit. Ik ben echt van het geef wat je kunt missen :woman_shrugging:t2:

13 likes

Iemand vroeg of je met YouTube meer verdient in december omdat zoveel YouTube’ers dan veel filmpjes plaatsen. Ik dacht ook altijd dat adverteerders dan meer moesten betalen?
Maar lol Mascha, fulltimers hebben verplicht kerstvakantie?

51 likes

Ik heb andere youtubers wel horen zeggen dat je in december meer verdient met video’s en dat daarom iedereen opeens aan vlogmas doet etc. Hmm…

Eehhh in hele veel beroepen hebben mensen toch echt geen kerstvakantie. Wat is ze toch weer wereldvreemd…

39 likes

miami art gewoon op straat!

1 like

Had ik maar verplicht kerstvakantie. Mascha heeft zo’n ander beeld van loondienst.

20 likes

Wtf, verplicht kerstvakantie voor fulltimers. Het is goed met je hoor Mas, lekker in je bubbel blijven ja

26 likes

Ons kantoor is gewoon twee weken dicht.
Verplicht vakantie :grimacing:

5 likes

Naja of het is maar weer bewijs dat de meeste van haar volgers scholieren zijn die wel allemaal kerstvakantie hebben

4 likes

Heel jaloers. Wij zijn “dicht”, maar je moet er wel zelf de vrije dagen voor inleveren.

4 likes

Ja wij ook hoor, kost je wel dagen.
Maar kerst en nieuwjaar vallen gunstig dit jaar

Bij mij ook. Maar dat betekent niet dat alle fulltimers dat hebben. Zijn ook mensen die geen kantoorbaan hebben, maar werk doen dat wel 24/7 doorgaat.

1 like

Misschien bedoelt ze dat de meeste mensen met een kantoorbaan 25 en 26 december vrij hebben?

Dan haalt ze wel veel woorden door elkaar, maar iets anders kan ik niet bedenken (behalve dat ze dan echt wereldvreemd is).

• verplicht = nationale feestdag
  • kerstvakantie = 2 dagen vrij (behalve als het in het weekend valt)
  • fulltime = reguliere kantoorbaan. Er zijn tal van beroepsgroepen waar mensen fulltime werken, maar waar de toko toch ECHT doordraait met bijv kerst. Ik ga niet eens voorbeelden geven :stuck_out_tongue: too obvious
3 likes

Haha nee zeker niet iedereen.
Ik mijn vakgebied is wel veel dicht. (Bouw) vandaar dat wij ook maar dicht gaan twee weken. Ik weet niet beter (19 jaar werkzaam hier)

Maar iedereen verplicht is wel een beetje overdreven ja!

1 like

Kerstvakantie wat is dat?

6 likes

Kan iemand mijn verantwoordelijke bellen en zeggen dat ik volgens Mascha verplicht vakantie heb in de kerstvakantie, zal er terug zijn 6/01.:+1:t3: :roll_eyes:
De enige vrije dagen die ik heb deze twee weken zijn 25/12 en 01/01.
Alle andere dagen werken met zo’n 96 kindjes

14 likes