Beutyblogtopic XL #6

Ik heb dit niet geschreven, maar zou me er wel in kunnen vinden :wink:

1 like

welke tijd zit dit?

In het begin, ik denk rond de 3 min. In de tmaxx ross -vlog.

sorry kan het niet vinden, en trek het echt niet om alles te bekijken hahah.

maar hier : https://www.gifyoutube.com/watch?v=ifkzbU2ilSE

kun je zelf je gif maken

1 like

Mas heeft een stabeliser gekocht hoor. Hopelijk is het snel over met de aardbeving vlogs

10 likes

Genger revil. :sob::joy:

97 likes

:joy: oh wauw, veeg.mij.op

wat is een genger revil :sweat_smile::joy:?

1 like

Gender reveal.

2 likes

Gender reveal :sob:

1 like

Oh me got, wat vreselijk ook. Genger revil klinkt echt als een Pokemon aanval ofzo

37 likes

Alleen foef had een broek gekocht geloof ik. Maar de kar lag wel vol spullen, dus dat snap ik niet helemaal. Waren ze ervoor nog ergens anders geweest? Ff gemist denk ik.

1 like

Ze heeft papillotten gekocht want die had ze thuis weggemariekondoot

38 likes

Ze liet het overkomen alsof het veel werk is om hem te ‘stabalizen’ dus het zal me benieuwen of ze het daadwerkelijk gaat gebruiken want ze heeft er niks meer over gezegd

3 likes

Zo zonde dat Mascha zo slecht voor dr huid zorgt, van wat we er zo van zien. Zie enkel dat ze zich volproppen met veel vet en dat kan echt niet goed zijn voor je huid, als het al zo onrustig is, lijkt mij.

1 like

Marie Kondo heeft inmiddels een eigen webshop vol spullen die spark joyen dus er mag gewoon weer geshopt worden!

1 like

Ik snap eigenlijk niet waarom men er zo over valt dat ze veel gesponsorde Instagram posts heeft. Het verdienmodel van veel influencers is nou eenmaal verschoven van bloggen/YouTube naar Instagram. Het is haar werk dus dan is het toch logisch dat dat bij haar ook gebeurt? Ze heeft nergens gezegd dat haar Instagram puur voor persoonlijk plaatjes is, blijkbaar is het nu voor haar ook een groot onderdeel van haar zakelijke online platform, en dat is oké (haar lefuh). Of mis ik iets?

2 likes

Ergens snap ik wel wat je zegt, want het is niet alsof je als volger recht hebt op authentieke content. Maar veel mensen/volgers storen zich er denk ik aan dat het sommige influencers ontbreekt aan het schrijven van creatieve content rondom een gesponsorde post. En dat er bijna niets meer gepost wordt uit henzelf.
Dat maakt het dan minder leuk en inspirerend om iemand te volgen die bijna alleen maar Posts maakt a la ‘dit is een goed product’.

Ik stoor me er ook aan, en heb haar en een aantal anderen om die reden ontvolgd.
Maar ze heeft nogsteeds +100k volgers op insta dus blijkbaar vindt ze dat ze ermee wegkomt.

2 likes

Precies mijn punt: als je iets/iemand niet leuk vindt, dan ontvolg je toch gewoon? Natuurlijk mag je het jammer vinden maar sommige mensen doen alsof influencers het ze verschuldigd zijn originele/persoonlijke content te maken en dat is natuurlijk wel een beetje onzin. Als je op televisie langs een programma dat je stom vindt komt dan zap je toch ook gewoon verder ipv dat je een berichtje naar SBS6 stuurt dat je het stom vindt dat ze alleen maar zulke televisie maken ipv iets wat jij wil zien.

Instagram is gewoon erg veranderd de afgelopen jaren en ik vrees dat dit daar bij hoort. Zou er eigenlijk als tegenreactie een social media platform komen waar je echt alleen persoonlijke dingen op mag delen en geen advertenties/werk/reclames? Ik denk het misschien wel

1 like

Er zijn genoeg influencers die spon afwisselen met leuke content. Dat doet Serena niet, daar valt men over. Het gaat niet om de spon, maar over het opbouwen van een loyaal publiek om vervolgens enkel en alleen nog maar dingen aan te smeren. Ja, dat kan je ontfollowen, maar je mag je daar toch ook gewoon een beetje aan ergeren.

8 likes