Ik zag iemand een keer openbaar op Facebook reageren: ‘Oh, zijn jullie nog bij elkaar?’ Onder iemands foto. Girl, wtf?
Vond dat zoooo ‘misgunnend’ overkomen, weet je ook direct dat die persoon jullie relatie al in rook ziet opgaan. Zou dat echt níet kunnen waarderen. Ook omdat je dan suggereert dat er redenen zijn om uit elkaar te zijn en je ongevraagd andere mensen insides geeft over een relatie dat niet de jouwe is. Wat moet iemand daar ook op zeggen? Dat andere meisje antwoordde toen ook maar: ‘Jaaaa, nog steeds!’ 
Lijkt me trouwens sterk dat Serena zelf nog een stuk naar Duitsland oid gaat rijden met haar kat, ze is 39 weken zwanger.
HAHA, super irritant zulke mensen. Als je het had moeten weten, had je het wel geweten. Dan vind je jezelf echt te belangrijk 
(Afbeeldingen plaatsen lukt mij nooit hier
dus dan maar ff zo)
In de comments bij Mas haar vlogs
vraagt iemand hoeveel ze zijn aangekomen omdat ze zo slecht eten, antwoord “we zijn afgevallen”
Vast van het vele wandelen.
En de opmerking van vandaag “waarom is Gregor kaal op zijn hoofd hij had toch een haartransplantatie gehad?”
Echt een volwassen opmerking van haar volwassen publiek
Jezus wat een lage kutopmerkingen zeg!
Uitleggen uploaden plaatjes
Afbeeldingen plaatsen is eigenlijk best simpel als je weet wat je moet doen!
Je maakt dus bijv. een screenshot van die comment
en dan klik je in het topic op --> 
Of je sleept het plaatje in je antwoord (als je bijv. op laptop bent), dat werkt ook
Even off topic maar hoe verklein je dan de afbeelding? Ik wou gisteren iets posten, ik sleepte de afbeelding maar die ze was mega groot, of lukt dat niet als je sleept?. Al bedankt voor de hulp 
Ze zegt er iets over in haar blogpost vandaag!
http://structuurjunkie.nl/workation
Ik vind het nog steeds een vreemd concept, zoveel geld betalen voor 4 nachten kost en inwoning in een gedeelde slaapkamer in een huisje op Terschelling (reis moet je zelf betalen en regelen) .
Tijdens deze Structuurjunkie workation zijn er geen sessies, geen workshops, geen trainingen. Omdat ik denk dat een workation een moment is om te werken aan waar jij behoefte aan hebt. We gaan geen tijd verspillen.
Tijdens deze workation gaat Cynthia naast jou aan de grote keukentafel aan de slag, maar ze is ook zeker niet de beroerdste om hier en daar een productiviteitstip te geven.
Ook zeker niet de beroerdste om hier en daar een productiviteitstip te geven. 
Mag ook wel voor dat bedrag. Jeetje
Nou ja, eerlijk is eerlijk, je kunt 200 goedkoper terecht als je op de slaapbank gaat 
Ja zo’n slaapbank naast een luxe stapelbed heeft toch zijn charme he? Maar wees eens eerlijk: doe je het voor de workation of stiekem toch voor de eilandtips van “Cynthia de Terschellingexpert”??
Verkleinen afbeelding
Als je met de muis over de afbeelding gaat staat er 100% - 75% - 50%, daar moet je op klikken om het kleiner (of weer groter) te maken 
Ik had hieronder even een plaatje geüpload en er een screenshot van gemaakt:

En geen probleem, ik help graag 
Ehm saaie kantoorbaan, heb je de FAQ wel goed doorgelezen?
Is de workation alleen voor ondernemers?
Ja, de workation is alleen voor ondernemers.
Of is het een zelf gecreëerde saaie kantoorbaan, dan mag je wel mee natuurlijk.
Edit: ik vind het trouwens knap dat Cynthia dit soort dingen durft op te zetten en als ze dit aan de man kan brengen, maar ik vraag me dus echt af wie hier zoveel geld voor overhebben en waarom die niet gewoon zelf een huisje ergens huren.
Of nog erger; Dat men je feliciteert met de relatie of met (nóg veel erger) elkaar.
Ik ben al 100 jaar vrijgezel en hoop niet dat het nog veel langer duurt maar ik zie erg op tegen de reactie onder onze eerste foto 

Ik heb al 12 jaar een relatie maar volgens mijn Facebook ben ik nog steeds single 
Edit: ook niet zwanger , mijn zoontje staat er wel een paar keer op maar mijn man niet eens geloof ik haha.
Met een beetje pech neemt ze keesje beesje ook mee. En verwacht ze van iedereen dat ze om 5 uur s’morgens opstaan.
Eerst werken tot 9 en dan keesje zien dribbelen omdat ze een plasje moet doen en je eraan ergeren. Want ja 9 uur is 9 uur volgens de structuurjunkiebijbel. En je leert ook gelijk “Nee” als je aanbied het hondje eerder uit te laten.
Brrr niks voor mij.
Ik heb dit volgens mij al een paar keer eerder gezegd maar het blijft me frustreren - toen ik na 4 jaar weer een relatie kreeg, kreeg ik dit soort opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd:
- je hebt het verdiend!
- jij een relatie?
- zie je wel dat het leven beter is met een relatie!
- maar je hebt op z’n minst nu een relatie
- eindelijk!
Ik heb er daarna ook nooit meer over gepraat en bij een volgende relatie zal ik het met helemaal niemand delen vanwege dit soort shit
Ik vraag mij dat wel altijd af bij haartransplantaties. Het wegtrekken van je haargrens houdt niet op na zo’n ingreep. Dan krijg je toch een heel gek kapsel. Een soort omgekeerde monnikenkapsel.
Ja inderdaad dat zie je nu ook bij Gregor. Dat zijn behandelde deel vol is en bovenop zijn hoofd is het heel dun.
Komt denk ik door het licht maar daardoor niet minder stom