Beutyblogtopic XL #6

Wat schaamteloos zeg… Het is ook zo krom gedacht.

In de tijd die ze besteed aan al die artsen bezoeken voor een goedkopere prijs, en gebedel op insta, had ze al een hele rits sponposts kunnen maken. Tijd is geld, dus nu is ze uiteindelijk toch duurder uit :stuck_out_tongue:

Ja lijkt me ook toch? Mensen krijgen ook gewoon niet-spoed MRI’s op die dag, veel re zonde om je dure apparaat zo’n dag niet te gebruiken hahaha. Al doen dierenklinieken misschien wel wat anders vanwege dieren die ook al vuurwerkstress hebben? Maar goed dat is niet het punt hier.

Ik snap vooral die mensen niet in de comments met ~ je gevoel volgen ~ over de gezondheid van je huisdier. Want jouw gevoel heeft enig idee waar het t over heeft?? Snap ook gewoon níet waarom je dit op insta vraagt, je krijgt allemaal reacties van mensen die het verschil tussen een CT en MRI niet snappen en dat soort dingen, bel gewoon???

3 likes

Serena lijkt haar toon een beetje te veranderen ( zie instagram)
Maar ja, ga dan ook je kat zorg geven ipv rond zeiken dat een MRI duur is als de gezondheid van je kat het geld meer dan waard is.
Onderzoek is stap 1.

:roll_eyes:
Ja joh, gelukkig hebben ze Serena, die nu een handige database aanlegt met katten-MRI prijzen, die nergens anders te vinden zijn. Lekker alle reacties doorakkeren ipv je dierenarts om hulp vragen.

4 likes

Wrl echt goals die badkamer hoor

14 likes

Ik vind het echt prachtig maar ik ben ook veeeel te lui om die bakamer zo mooi te houden. Handdoeken everywhere.

11 likes

Handdoeken, kleding, alles haha.

Mja liever een rommelige MOOIE badkamer :stuck_out_tongue:

2 likes

Sowieso. Geef mij dat bad maar, haha.

1 like

Ik heb zo’n bad maar kan er gewoon achterdoor met een dweil bijvoorbeeld. Dus valt mee :laughing:

2 likes

Waar zie je dat haar toon lijkt te veranderen? Ik zie nog steeds dezelfde Instagram-post.

Ik weet niet of dit al genoemd is, maar de 200 herinneringen in Cynthia haar stories zijn toch alleen maar leuk voor haarzelf? Elke keer klik ik ze weer weg, maar zodra ik dan weer de stories van andere mensen bekijk dan eindig ik weer met Cynthia (en klik ik ze weer weg) :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Hm, als je een soort dankbaarheids/terugblik-post doet op Instagram waarin je het hebt over je koophuis, familie en kinderen vind ik het wel gek dat je je verloofde daar niet in noemt.

19 likes

Kunnen ze misschien wel het een en ander overnemen van Jus.t Wel.lness.

2 likes

Ja ik zou dan ook ‘hebben WIJ 2 kinderen’ en niet zo ik. Alsof je ze alleen gemaakt hebt

5 likes

Ze zei in een antwoord naar iemand dat de gezondheid van haar kat wel het geld waard is aangezien andere mensen aangaven dat behandeling zin heeft gehad voor hun eigen dier.
Dus de strekking van dat antwoord dat ze er best geld aan uit wil geven.
Maar ja dan vraag ik me nog steeds af waarom wacht ze er zolang mee? Verkoop je Chanel tas dan ben je er al.
Ik zou niet zolang wachten als mijn dieren iets mankeren en de dierenarts aangeeft dat een MRI noodzakelijk is. Je wil toch dat ze een dier goed kunnen behandelen en dat je dier niet lijd?

3 likes

Ik denk dat dit precies is waarom ik hier moeite mee heb… Waarom zo shoppen als dit al speelt vanaf september? Regel verdorie die scan gewoon. Nu gaat er weer zeker een week (een misschien langer gezien haar bevalling) voorbij.

Het is inderdaad de verandering. Cynthia post nooit iets over Willem. Maar niemand heeft het ooit over hun relatie. Ook niet als ze in dr eentje naar Terschelling gaat ofzo.
Maar als je zoooo overdreven vaak over je relatie post zoals Serena kun je het mensen niet kwalijk nemen als ze gaan speculeren als je dat ineens niet meer doet.

25 likes

En heeft Sereen de MRI al bij elkaar geïnfluenced?

3 likes

Ik kreeg laatst van iemand de vraag of ik nog wel een relatie heb want “ik zie je vriend nergens op social media voorbij komen”, nou ben ik ook geen influencer maar wtf, alsof je relatie alleen telt als je het online deelt.

11 likes

Naja het is maar een vraag natuurlijk. Vaak als iemand een partner niet meer post, is het wél uit namelijk, dus is toch niet zo gek dat iemand dat denkt.

2 likes