Beutyblogtopic XL #6

Of nog erger; Dat men je feliciteert met de relatie of met (nóg veel erger) elkaar.
Ik ben al 100 jaar vrijgezel en hoop niet dat het nog veel langer duurt maar ik zie erg op tegen de reactie onder onze eerste foto :sweat_smile::joy:

2 likes

Ik heb al 12 jaar een relatie maar volgens mijn Facebook ben ik nog steeds single :sunglasses:

Edit: ook niet zwanger , mijn zoontje staat er wel een paar keer op maar mijn man niet eens geloof ik haha.

2 likes

Met een beetje pech neemt ze keesje beesje ook mee. En verwacht ze van iedereen dat ze om 5 uur s’morgens opstaan.
Eerst werken tot 9 en dan keesje zien dribbelen omdat ze een plasje moet doen en je eraan ergeren. Want ja 9 uur is 9 uur volgens de structuurjunkiebijbel. En je leert ook gelijk “Nee” als je aanbied het hondje eerder uit te laten.
Brrr niks voor mij.

3 likes

Ik heb dit volgens mij al een paar keer eerder gezegd maar het blijft me frustreren - toen ik na 4 jaar weer een relatie kreeg, kreeg ik dit soort opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd:

• je hebt het verdiend!
  • jij een relatie?
  • zie je wel dat het leven beter is met een relatie!
  • maar je hebt op z’n minst nu een relatie
  • eindelijk!

Ik heb er daarna ook nooit meer over gepraat en bij een volgende relatie zal ik het met helemaal niemand delen vanwege dit soort shit

2 likes

Ik vraag mij dat wel altijd af bij haartransplantaties. Het wegtrekken van je haargrens houdt niet op na zo’n ingreep. Dan krijg je toch een heel gek kapsel. Een soort omgekeerde monnikenkapsel.

5 likes

Ja inderdaad dat zie je nu ook bij Gregor. Dat zijn behandelde deel vol is en bovenop zijn hoofd is het heel dun.

1 like

Komt denk ik door het licht maar daardoor niet minder stom

Over jezelf in derde persoon enkelvoud schrijven dat je ergens niet te beroerd voor bent, terwijl je mensen €1500 rekent om naast ze te zitten.

Wow.

68 likes

Kan ook gewoon zelf een huisje boeken, hoef ik tenminste niet te wandelen of met die hond in een kamer te zitten (ah nee stiekem best leuk, dat beestje). Enige eis is een keukentafel, anders kom ik niet!!1

Edit; holy shit voor die prijs moet je ook nog eens een kamer delen… Wil je alleen op een kamer dan leg je dus een dikke 2000 neer :weary:

2 likes

Cynthia kan echt niet zakken in de prijs, dit is al op het randje. Echt heel aardig van haar dat ze het zo goedkoop aanbiedt, pak je kans. Stel dat ze straks geen MRI’s voor Keessie kan betalen!

21 likes

Ja dat klopt, volgens mij is het daarom ook de bedoeling om het eens in de zoveel tijd te laten ‘bijwerken’. Ik kan me in ieder geval herinneren dat Gerard Joling verschillende haartransplantaties heeft ondergaan.

1 like

Ik zou niet eens naast haar aan de keuken tafel gaan zitten als ik 1500,- betaald kreeg.

Nou ja, zolang ze niet over wijn praat of over structuurbeleid. Wandelen kan ik op zich wel hebben, een half uurtje ofzo. Ik neem mijn hond wel mee, kunnen we over honden praten :nerd_face:

Ik zou ongeveer alles met iedereen doen voor €1500.

100 likes

Jezus ik word zo moe van al die mensen die zichzelf coach of expert noemen in iets wat ze gewoon hobbymatig doen. Ik heb jaren gestudeerd om een beroep uit te oefenen waarbij ik anderen begeleid. Omdat ze netjes in een agenda kan schrijven is ze plancoach? Echt ik krijg er spontaan diarree van.

62 likes

Precies dit is mijn grootste irritatie. Ik heb vier jaar gestudeerd, een ander zijpad genomen in mijn master en wil nu toch de begeleiding/behandeling kant op. Kost me (terecht want het gaat om mensen die een bepaald niveau van zorg verdienen) grof geld en een halfjaar om mijn tekort aan praktijkervaring weg te poetsen voor de juiste registraties. Maar als je je op een iets andere doelgroep richt (de yup met een zak geld) en jezelf coach noemt mag je zonder noemenswaardige studie of praktijkervaring coachen en begeleiden (dit is niet eens Annic specifiek, maar meer op alle coaches die in allerlei sectoren ineens ontstaan).

18 likes

Tongen met Robert Jensen

11 likes

Dit gaat echt te ver hoor.

22 likes

Laat dat laatste maar aan mij over

1 like

Ze heeft eigenlijk liever niet dat je haar onderbreekt, maar ach, ze is ook de beroerdste niet…
Ik heb dringend behoefte aan iemand die undercover die trip gaat maken en daar verslag van uitbrengt. Ik stel me daar zoiets bij voor als de reportage die een journalist van Vice over een event van Caroline Calloway gemaakt heeft. Ik offer me graag op hiervoor als jullie even die 1500 euro voor me crowdfunden. Of misschien kan het in België of Duitsland wel een stuk goedkoper?

17 likes

Forum-map? Was jij die persoon op EGF die screenshots maakte van posts van anderen en ze opsloeg op haar computer?

15 likes