Beutyblogtopic XL #6

Was dat niet @ellegirltalk?

Wow
 Die chick ain’t playing

1 like

Waarom zou iemand dat doen ook? Het is zo niet relevant voor ook maar iets. En wat moet je erop antwoorden? Ok? Wat heb je erop geantwoord, kan niks verzinnen.

Ah ja. Zou me ook erg onder het vergrootglas voelen liggen, onprettig.

@Qwerty123 oh dat had ik gemist, maar dan snap ik alle reacties inderdaad! Iemand die in de influencer/marketing wereld werkte zei toch ook een keer dat wanneer het lijkt alsof influencers ‘hengelen naar spon’ ze al lang een deal hebben maar dat ze om tips vragen. In het geval van S haar kat hopen we dat dan maar.

@Krabsalade
Zoals Bonnie en Nick zouden zeggen: wow sick. :flushed:

1 like

Dacht waarom word ik hier getagt. Maar dat was toch Marbella? En anders heb ik nog iemand in mijn hoofd, maar geen idee hoe zij als laatste heette, die veranderde vorig jaar zo vaak van naam. Edit: Veenbes? Overigens dacht ik toen dat het om kapsels/outfits enzo ging en handige tips voor wat dan ook.

Ik lees nu pas de discussie en wat @viiooltjes lager zegt , haha wtf nou thanks dat jullie denken dat ik zo sick ben he :sweat_smile:

11 likes

Ah, dat vind ik een flauw grapje. Ik denk namelijk dat Cynthia nooit zal besparen op zorg voor Kees.

5 likes

De vakantie in Miami is voorbij en Mascha heeft natuurlijk weer wat nieuws over zichzelf geleerd. Heeft ze geleerd dat ze met minder spullen ook overleven kan? Nee.
Heeft ze geleerd dat ze het niet kan maken om te zeggen dat iedereen dit kan bereiken en doen? Ook niet.
Nee, ze heeft geleerd dat ze erg flexibel is, maar nog wel vaste rituelen heeft, zoals haar make-up doen :no_mouth:

39 likes

En: ze vond het fijn dat ze nooit herkend werd en ze het leven konden leiden dat ze zouden hebben als ze niet in de spotlight zou staan. :roll_eyes:

35 likes

Soms zou ik wel eens een verborgen camera aan vloggers willen geven en ze dan over straat laten lopen. Kijken hoe vaak ze dan worden aangesproken

3 likes

Deze vrouw zit bomvol wijsheden!!

2 likes

Jaja, dit wordt een 2021 scheurkalender. Happy Wise Life

7 likes

Bijzonder dat Mascha zichzelf probeert wijs te maken dat ze een maand lang een heel ander leven in ‘‘Murica’’ heeft geleid. Terwijl eten bestellen in een bunker in Miami in mijn beleving niet heel anders is dan eten bestellen in een bunker in NL.

76 likes

Oh don’t worry, ik heb screenshots van alle berichten van betty

2 likes

Ze heeft balans nodig want ze is een weegschaal :upside_down_face:

1 like

Ik kan me vaag herinneren dat @ezw ook dingen opsloeg in een map maar ik weet niet meer precies wat, volgens mij was dat wel positief.

Zo fijn dat ze in Miami gewoon human zijn en niet speciaal behandeld worden want dat wil ze niet, heeft ze altijd al gezegd. Ok Madonna.

52 likes

OK Madonna :joy:

4 likes

Ik ook, hardop in een koffiezaak :rofl:

1 like