Nee hoor, ik zie al jouw berichten nog
Zei iemand iets?
Wat een genot om je zo groot te mogen bekijken
Hahahaha nice one Eva
Sorry, weggepest? Ze is niet zelf weggegaan. Ze is geband door haar eigen gedrag.
Ze eet toch sowieso altijd vega(n) sushi?
Shit man⊠je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
Klopt, maar de helft van de bevolking wordt panisch als je als zwangere zegt ik ga sushi eten.
Omg ja vreselijk. Ik had ook zoân vage bekende in mijn omgeving die dat bij mij deed, en ik ging toen omgekeerd ook aan haar (niet zwangere buik) voelen. Dat vond ze vreemd en raar.
GohâŠ
Gaaaaaf
Huhhhh? The power of makeup zeker weten haha!
Bizar joh.
Nu wil ik deze geschiedenis weten
Ik weet de toedracht van die ban verder niet dus weet ook niet of ze de keuze heeft gekregen haar berichten/account te verwijderen, maar je hebt wettelijk sowieso het recht om vergeten te worden dus ook met ban zou ze gewoon haar berichten moeten kunnen (laten) verwijderen als ze dat wil. Lijkt me haar eigen keuze dus.
Haha, ik heb net een lange opdracht/paper afgewerkt die ik over de GDPR moest schrijven en nu wil ik even wat ontspannend lezen voor ik ga slapen en gaat het hier ook over het recht om vergeten te worden .
En waw, die transformatie Alexis Stone is mooi! Ik vind het altijd zo indrukwekkend als mensen zo iets kunnen. Ik vraag me alleen af hoe dat er dan in het echt uitziet.
Er is geen vlog van Mascha, nu kan ik tijdens mân ontbijt niks kijken haha
Ik zat ook al te kijken inderdaad. Gebeurt niet vaak dit
Ik moet echt stoppen met die vlogs kijken, maar het lukt niet want het zit gewoon in mijn ochtend ritueel. Iemand tips voor een leuke vervanging.
Voor maandag heb ik al makeup mystery monday gevonden.
Cynthia drinkt een maand geen alcohol en nu komt de aap uit de mouw: het is een ad
ââSamen met FĂŻnley doe ik mee aan dry january. [âŠ] @FĂŻnley_nl #FĂŻnley #dryjan #dryjanuary #puurgenieten #adââ
Mijn god, betaald worden om nuchter te blijven, wat een wereld.
En toch vind ik het wel passendâŠ