Beutyblogtopic XL #6

Zo leuk dat ze zwanger is! En wat verfrissend gewoon dat ze geen gender reveal gaat doen haha

13 likes

Ahhh wat ontzettend leuk, word er helemaal blij van. Het is haar zo gegund.

1 like

Ben zo blij voor ze! En krijg ook het idee dat ze het niet helemaal gaat uitmelken doordat ze geen gender reveal video en ā€˜familie en vrienden vertellen’ video gaat maken.

9 likes

Zo die zag ik niet aankomen ook met haar hele pcos achtergrond. Maar wat onwijs leuk en gegund!

Dat stukje net na de zwangerschapstest, kan dat gevoel zo weer oproepen.
Zo leuk voor ze!

Erg benieuwd hoe en of ze hierdoor veranderen

4 likes

Ik vind het echt heel leuk voor ze! Je ziet ook hoe ontzettend blij en gelukkig ze zijn, zo lief

Kreeg echt tranen in m’n ogen bij het kijken van de video. Het is ze ontzettend gegund :heart:

1 like

Ik hoop niet dat ze nu veel met Manon Tiltra omgaat want ik vind haar stom.

1 like

Wauw wat leuk zeg, mooi nieuws voor Mascha en Gregor

Wat ontzettend fijn voor ze!!

Ben wel benieuwd hoelang ze dan nog doorgaat met dagelijks vloggen, gezien haar uitspraken over kinderen ik vlogs

2 likes

Ja dit viel mij ook op!
Geweldig nieuws :heart:

Wauw wat leuk! Ik ben zo blij voor ze!

Vind het echt suuuuperleuk voor ze!!!

Kijk nu al uit naar de geniale uitspraken Ć  la Mas en Krek rondom babies :rofl:

1 like

Aah dat verklaart de wijde tshirts enzo natuurlijk! Heel erg leuk voor ze. Ik ben wel erg benieuwd wat er nu met vloggloss en beautygloss gaat gebeuren (hopelijk niet teveel babypraat, als Mascha ook naar het mommytopic verhuist is dit topic behoorlijk stil haha)

3 likes

Aw vind het echt geweldig voor hun, het is ze zo gegund!

1 like

Baby Fles Drink ASMR

Babyhapjes Mukbang

ASMR Whisper Challenge Diaper Change

14 likes

Ik vind dit zo leuk! Ben echt benieuwd hoe ze dit gaan doen, blijft ze dagelijks vloggen, komt het kindje in beeld etc. Echt heel leuk :blush:

1 like

Wat leuk, hoe ver is ze al?

En omdat je nu natuurlijk ook die nieuwe YouTube regels hebt over kinderen en youtube. Volgens mij vallen kinderen in vlogs daar ook onder.