Wow ik ben echt een beetje emo, wat fijn voor ze
O geweldig!! Ben enorm blij voor ze
En de wijde shirts!
Oooh jongens ik ben echt een verrot persoon.
Ik lees dit nieuws:
Eerste gedachte: Omg yes wat een leuk nieuws! Wat fijn voor Mascha en Gregor! En ik gun het ze ook van harte.
Maar mijn tweede gedachte was: nu kan ze ook voor de baby oneindig veel meuk gaan kopen.
Ben gewoon oprecht blij voor hun, wat leuk voor ze
Leuk nieuws
Ik ben ZO blij voor die twee haha aah geweldig. En ik heb het filmpje nog niet uitgekeken maar ik ‘waardeer’ het ontzettend dat zij niet meedoen aan het gender reveal circus.
Ah wat een fantastisch nieuws! Het geluk straalt van ze af in de video en het is ze echt gegund!
Ah dat vind ik echt heel leuk voor ze!
Erg gegund, heel blij voor ze!
Ze komen ook zo leuk/nuchter over in de video. Plus, geen gender reveal!!
Aw wat fijn voor ze!
Ik kreeg de screenshot toegestuurd en rende meteen naar dit topic. Ik had haar boek gelezen en ze wilde vrijwel meteen na haar studie aan kinderen beginnen, terwijl Gregor wilde wachten tot zijn 40e. Het is eindelijk zover!
Jaaa ik gun het ze zo! Vond het al zo raar dat ze in de vlog zei dat we het filmpje op haar andere kanaal moesten gaan kijken.
Nou mij kan ze zelfs in deze video nog irriteren
Same . Maar wel heel leuk voor ze!
Aaah moest er echt om huilen. Zo leuk. Ookal volg ik haar nog amper, heb het altijd zo mooi gevonden hoe gelukkig ze met Gregor leek te zijn en het was overduidelijk dat ze dit heel graag wilden. Heel mooi bericht.
Aawh, vind het zo leuk om ze zo gelukkig te zien.
Ik voel me nu ook een beetje schuldig over mijn gedachten (en uitspraken) over haar luiheid. Je weet natuurlijk niet hoe ze zich heeft gevoeld. Ik ben wel echt heel blij voor haar! En het laat mij ook weer zien dat je ook heel veel niet weet.