Beutyblogtopic XL #6

Ja ik ook :sob: maar aan de ene kant. Vind het beetje ā€˜nep’ dat ze hier op dagelijkse basis helemaal word afgemaakt en dat er nu zo naar mijn inziens zo overdreven blij word gereageerd op dit nieuws

Ik gun het haar ook natuurlijk maar zou niet irl hiervan moeten gillen ofzo. Vind ik een beetje nep

36 likes

Leuk om hier alle reacties te lezen ook. Volg haar al 10 jaar ofzo dagelijks. Ook mij raakte het nieuws echt een beetje, tranen in mijn ogen haha!
Mooi om te zien dat terwijl we best veel over haar zeuren en zeiken(over oppervlakkige dingen), haar dit natuurlijk super gunnen en onze Mas zo’n warm hart toedragen :blush: Ben heel benieuwd naar het verloop verder. Lekker ook ff wat positiviteit hier haha!

9 likes

Ja precies. Rond babynieuws lijken er enkel positieve geluiden mogen te ontstaan.

1 like

Ja omdat je nou eenmaal over alles mag zeuren, maar als iemand het geluk van z’n leven krijgt best wel eens gewoon je mond mag houden. Je hoeft niet over Ć”lles te zeiken.

72 likes

Ja maar die vraag kun je ook stellen over iemands vakantie of leven natuurlijk

2 likes

Ah ik vind het zo leuk! Nu ga ik haar weer volgen :crazy_face: Volgens mij zijn zij echt lieve ouders

3 likes

Aah wat een leuk nieuws!

Zooo leuk voor ze! Ik was door m’n instagram aan het scrollen terwijl ik met iemand in gesprek was en toen ik hun post zag hield ik gewoon midden in m’n zin op met praten :joy: Had het zo niet aan zien komen maar ongelooflijk leuk voor ze.

3 likes

Misschien is het de vrees hoe een zwangere zich gaat gedragen in de loop van de zwangerschap.
De een hobbelt er doorheen,werkt door zolang het gaat en hoor je niet veel over kwaaltjes terwijl anderen zich bij elke move van de baby in hun buik erover aaien en toespreken en alleen over hun baby kunnen hebben maar dan in de extreemste vorm. En die zijn er… wat voor gesprek je ook hebt er is altijd wat over de baby en dan het liefste in tuttiekakkieboeboetaal zoals ik dat noem. En dan met een zielige blik erbij.
Die zitten gewoon negen maanden op een andere planeet.

1 like

Dat vind ik eerlijk gezegd ontzettend krom.
Oh het is babynieuws, niks negatiefs zeggen hoor.

@Totoro oh genoeg! Bij Mascha haar situatie gezien niet trouwens, zij hebben de boel aardig voor elkaar!
Maar dan mag ik me toch wel ergens aan irriteren?

2 likes

Nee dat mag je niet!
Dat mag later pas weer.

Ach jij noemt het krom, ik noem het aardig

7 likes

Jawel

Ik vraag mij wel oprecht af of er een heel gedoe om was? We wisten dat ze pcos heeft en dat dat invloed kan hebben op een mogelijke zwangerschap, maar volgens mij heeft zij nooit laten weten dat ze al ā€œbezigā€ waren toch? En omdat ze zeggen dat het natuurlijk is gegaan en na Miami eventueel onderzoeken wilden doen, geeft dat volgens mij aan dat ze nog geen jaaaren bezig waren. Dat maakten vooral haar volgers er volgens mij van.

In elk geval super leuk voor ze en alleen maar fijn dat alles natuurlijk en goed verlopen is. :relaxed:

6 likes

Dan ben ik misschien niet zo aardig, maar wel eerlijk.

3 likes

Ja het is blijkbaar zuur maar ik vind het gewoon lekker woke

6 likes

Dit beschrijft alle soorten mensen, niet alleen die in verwachting zijn.

Ze zijn blij en ik ben ook blij voor ze.
Nou kijken hoe ze zich de verdere zwangerschap gaat gedragen en als het teveel tuttiekakkieboeboe is dan mag je er wat van gaan zeggen. Ok?

Als ze hier überhaupt meelezen, kan het toch niet anders dan dat ze zich kapot lachen om hoe wij hier tegen elkaar doen.

67 likes

Ik vind het leuk voor ze maar ik lach daarna gewoon verder om Foefbryo.

14 likes