Aah wat een leuk nieuws!
Zooo leuk voor ze! Ik was door mān instagram aan het scrollen terwijl ik met iemand in gesprek was en toen ik hun post zag hield ik gewoon midden in mān zin op met praten Had het zo niet aan zien komen maar ongelooflijk leuk voor ze.
Misschien is het de vrees hoe een zwangere zich gaat gedragen in de loop van de zwangerschap.
De een hobbelt er doorheen,werkt door zolang het gaat en hoor je niet veel over kwaaltjes terwijl anderen zich bij elke move van de baby in hun buik erover aaien en toespreken en alleen over hun baby kunnen hebben maar dan in de extreemste vorm. En die zijn er⦠wat voor gesprek je ook hebt er is altijd wat over de baby en dan het liefste in tuttiekakkieboeboetaal zoals ik dat noem. En dan met een zielige blik erbij.
Die zitten gewoon negen maanden op een andere planeet.
Dat vind ik eerlijk gezegd ontzettend krom.
Oh het is babynieuws, niks negatiefs zeggen hoor.
@Totoro oh genoeg! Bij Mascha haar situatie gezien niet trouwens, zij hebben de boel aardig voor elkaar!
Maar dan mag ik me toch wel ergens aan irriteren?
Nee dat mag je niet!
Dat mag later pas weer.
Ach jij noemt het krom, ik noem het aardig
Jawel
Ik vraag mij wel oprecht af of er een heel gedoe om was? We wisten dat ze pcos heeft en dat dat invloed kan hebben op een mogelijke zwangerschap, maar volgens mij heeft zij nooit laten weten dat ze al ābezigā waren toch? En omdat ze zeggen dat het natuurlijk is gegaan en na Miami eventueel onderzoeken wilden doen, geeft dat volgens mij aan dat ze nog geen jaaaren bezig waren. Dat maakten vooral haar volgers er volgens mij van.
In elk geval super leuk voor ze en alleen maar fijn dat alles natuurlijk en goed verlopen is.
Dan ben ik misschien niet zo aardig, maar wel eerlijk.
Ja het is blijkbaar zuur maar ik vind het gewoon lekker woke
Dit beschrijft alle soorten mensen, niet alleen die in verwachting zijn.
Ze zijn blij en ik ben ook blij voor ze.
Nou kijken hoe ze zich de verdere zwangerschap gaat gedragen en als het teveel tuttiekakkieboeboe is dan mag je er wat van gaan zeggen. Ok?
Als ze hier überhaupt meelezen, kan het toch niet anders dan dat ze zich kapot lachen om hoe wij hier tegen elkaar doen.
Ik vind het leuk voor ze maar ik lach daarna gewoon verder om Foefbryo.
Echt ik heb veel vrouwen in mijn omgeving die veranderen in tuttiekakkieboeboe meegemaakt. Tijdens zwangerschappen.
Was ook een grapje. Ik gun het ze overigens ook hoor, maar ik heb er ook echt nul emotie bij dat iemand die ik alleen van een internetforum ken zwanger is.
Nou ennnnnnnnnn
Nu maar hopen dat Mas en Greg normaal leren praten tegen elkaar. Anders kan hun kind op zān 5e alleen maar takkiekakkieboeboe of de squishymintyfuffy variant zeggen als ie voor het eerst naar school gaat.
Zoooo leuk voor ze! En zo gegund!
Maar durf nu al te zeggen dat alle kwaaltjes natuurlijk weer extreeeeeeem gaan zijn in haar ogen en enorm uitgekauwd gaan worden. Ja sorry, kan nooit zo goed tegen dat soort geklaag als het dingen zijn die wel weer over gaan Zeker op zoān hyperchonder manier.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of ze een university of āstad waar ze nog nooit geweest zijnā trui voor de babe hebben gekocht.