Ja kon wel gek zijn dan. Dan leek het net of iemand een gesprek met zichzelf had.
Kon ook beetje pijnlijk zijn want als jij een probleem hebt en hulp vraagt en ik dan zei " hatseflats dat heb ik ook gehad hier heb je een goede tip"
En jij ziet dat niet, maar andere mensen reageren ook op mij met âja goede tip dat moet je echt proberen hats!!â en jij leest dat en jij reageert met âhuh ik zie geen tipâ dan auuuu heel pijnlijk dat je me op negeer hebt!
Ik klikte die alsnog altijd open. Te nieuwsgierig.
Ugh allemaal âbezorgdeâ posts op massas nieuwe insta post: mag je wel koffie blabla.
Wordt leuk als ze sushi gaat eten
Nou ff over die negeerfunctie, ik zat gisteravond toevallig ff in mijn profiel te koekeloeren en toen zag ik opeens dit, is dit nieuw of niet? Dat je meldingen van gebruikers kon onderdrukken wist ik al, maar die bovenste optie lijkt nieuw en lijkt dus wel gebruikers te kunnen negeren, of niet? Ik durf het niet te testen met een naam want kan niemand bedenken die ik genoeg haat dat ik ze ook echt wil negeren mocht het dat wel zijn. Of misschien @Lula (Kan zeker weer niet omdat die admin is.)
Of gaat dat dan alleen over pbâs ofzo?
Je kunt mensen negeren zodat je geen meldingen van ze krijgt als ze op je reageren of taggen en ze je geen pb kunnen sturen. Dat was altijd al.
Oja dus toch, dat berichten gaat over pbâs dan en niet alle berichten. Was al verbaasd omdat ik idd dacht dat het niet kon. Thanks
Je ziet de berichten die diegene post ook niet toch? Dan staat erbij âverborgen bericht weergevenâ
Nee hoor, ik zie al jouw berichten nog
Zei iemand iets?
Wat een genot om je zo groot te mogen bekijken
Hahahaha nice one Eva
Sorry, weggepest? Ze is niet zelf weggegaan. Ze is geband door haar eigen gedrag.
Ze eet toch sowieso altijd vega(n) sushi?
Shit man⊠je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
Klopt, maar de helft van de bevolking wordt panisch als je als zwangere zegt ik ga sushi eten.
Omg ja vreselijk. Ik had ook zoân vage bekende in mijn omgeving die dat bij mij deed, en ik ging toen omgekeerd ook aan haar (niet zwangere buik) voelen. Dat vond ze vreemd en raar.
GohâŠ
Gaaaaaf
Huhhhh? The power of makeup zeker weten haha!
Bizar joh.