Wat is er, wat bedoel je precies?
Deze opmerking is ook precies waarom ze er niet van kan genietenâŠ
Maar dat geeft met zoveel weken toch ook niet? Het komt vanzelf, bij de een wat sneller dan bij de ander.
Zoals ik in mân vorige post ook al zei, begrijp heel goed dat je als je zwanger bent zo blij en trots bent dat je heel graag wil dat het snel ook echt zichtbaar is hoor. Maar soms moet je daar even geduld voor hebben, uiteindelijk komt die babybump vanzelf.
Je bent gewoon ontzettend trots op je veranderend âbuikjeâ ook al is er voor de buitenwereld nog niks aan te zien. Voor je gevoel is het al een babybuikje. Tenminste, dat had ik. Ik heb altijd een platte buik gehad dus kreeg heel snel een âbabybuikjeâ (met 8 weken kon ik mn broeken al niet meer aan, hallo opgezette darmen). En ook al weet je dat het nog niet echt de baby is die dat creĂ«ert, en valt het waarschijnlijk alleen jijzelf en een handje vol mensen die heel dichtbij je staan op, je bent er toch een soort van trots op/het geeft een soort bevestiging als je naar je buik kijkt en hem ziet veranderen. Je voelt van alles in je lichaam, maar ziet nog weinig. Als zij naar der buik kijkt ziet ze een buikje die er (in haar ogen) altijd al zat.
Hoelang was ze zwanger?
12 weken, dat is 3 maanden. Dus nog 28 weken aka 6 maanden* lang deze discussies.
*ik snap week/maand berekeningen niet, maar kan wel berekenen dat ik het nu al zat ben.
bwergh ja ik ook. Jeeeezus. Vooral ook omdat ik van de meeste moeders altijd zoân vibe krijg dat je er niks over mag vinden/zeggen totdat jezelf een kind hebt gehad.
probeerde het vanochtend nog onder het mom van â misschien is het kwetsend voor andere â maar het is gewoon vervelend voor mezelf
Same.
@Karl_Lagerfeld en dit ook, ik voel die vibe nu al door âtoen ik zwanger wasâ. En dat dan iedereen eigen zwangerschappen er bij gaat betrekken enzo
Maar dat is ook precies wat ik zeg? Of ja blijkbaar niet duidelijk dus haha, maar dit is in ieder geval wat ik bedoel.
Enige wat ik er dan nog aan toevoeg is dat ik me afvroeg of niet heel veel vrouwen die 12 weken zwanger zijn dat âprobleemâ hebben, dat ze nog geen âechtâ babybuikje hebben maar gewoon de buik die er altijd al zat?
Laf dit.
Nee, dat geeft ook niks uiteraard, maar als ik Mascha goed begrijp kan ze sowieso niet genieten van haar groeiende buik omdĂ t er altijd nare opmerkingen over gemaakt zijn. Het gaat haar volgens mij niet eens zo zeer om dat het een babybumb is/wordt maar om de associatie die zij met haar buikje heeft.
volgens mij kun je bepaalde titels van topics negeren en leden blokkeren zodat ze je geen berichtjes meer kunnen sturen.
Dit is nog steeds mijn grootste irritatie van forum. Ik wil gewoon AL mijn becs de mond snoeren
nee nee daar moet je dus echt eerst een kind voor baren pas dan heb je de wijsheid in pacht
Haha, shit post al verwijderd. Besloot net me als moeke maar niet in deze discussie te gaan mengen.
hahaha ja ik moet eigenlijk leren dus zit vast geplakt hier maar ik hou erover op nu
Jij hebt 2 katten kinderen.
Huh, kon je op EGF het zo instellen dat je sommige mensen niet zag posten? Maar dan krijg je toch hele discussies niet mee?
Sorry, ik ben pas hier gekomen sinds het FF was, daarvoor mijn tienerjaren doorgebracht op Girlscene (donât shoot me), daar kon het ook niet.
Ach meit het was heerlijk. Gewoon muten als het je irriteerde. Er stond bij dat er berichten waren geplaatst door leden die je negeerde en dan kon je die berichten alsnog weergeven, voor als je je toch weer even lekker wilde ergeren.