Beutyblogtopic XL #6

Ik vind het geen taboe, ik zie er enkel niet het nut van in om het er over te hebben en er zo’n Ding van te maken. Andermans seksleven interesseert me geen reet.

9 likes

Ik denk niet zozeer dat het taboe is; het is eerder nogal privé.

14 likes

Ja, dat valt voor mij dus wel onder een taboe… dat er niet over gepraat hoeft te worden volgens anderen / de geldende norm.

Waarom vinden jullie het niet oke als het een taboe genoemd wordt? Geeft het status aan Mascha dat ze taboes zou doorbreken en is dat niet terecht? Oprechte vraag ik vraag me af waarom mensen daarover vallen.

3 likes

Je mag het van mij van alles noemen, hoor.

Ik vind een trio gewoon geen bijzondere gebeurtenis.

Als je collega s’ochtends binnen komt en zegt; ‘zo ik ben vannacht eens even goed anaal genomen’, dan vind je dat toch ook niet taboe doorbrekend?

Hartstikke leuk voor die collega, maar het boeit me gewoon niet wat hij of zij uitvoert in bed.
Ik vind het allemaal best.

41 likes

15 likes

Wtf? ik vind het echt raar om dit zo te benoemen…

40 likes

Maar… meent ze dit? Ik… wauw

22 likes

Ben bang van wel

3 likes

Heb net een hele reep chocola er in :sunglasses:

4 likes

Die meid snapt het leven niet

5 likes

Ik zie het nut niet zo van 5 pepernoten, ben je net begonnen, moet je alweer stoppen.

96 likes

Soms zou ik zulke zelfbeheersing wel willen, meestal ben ik net als die Julia: hele zakken.

Maar haar reactie: “fijn als ik dat niet zou hebben”
vind ik wil raar, bijna beetje dwang achtig.

1 like

Dan woon je al in Woerden en heb je geen dagbesteding en dan ontzeg je jezelf ook nog alle andere genot.

Liever zij dan ik.

150 likes

“Badass over here” Want wow 10 kruidnoten!!1!!1! Crrrrrringe.

15 likes

Hahahhahahaha dit :ok_hand:t2:

1 like

Hahahaha, dit is een persiflage toch? Hahahahaahahahaa

2 likes

Dit lijkt mij een grap omdat ze weleens geplaagd wordt om haar schrale bakjes met 5 M&M’s of pepernoten.

6 likes

Dit is sowieso een grap/“sneer”, ze heeft vast gelezen of gehoord dat het hier daarover ging

5 likes

Een taboe is iets wat gezien wordt als ongebruikelijk en ongepast. Een trio heeft in mijn kringen best sociale status, is spannend en er kan in erg veel groepen best over gesproken worden (mits mensen jouw seksleven uberhaupt interessant vinden). Tuurlijk zijn er groepen waarin een trio onder taboe valt, maar dan is het vaak meet het grotere ding van seks, dan het trio op zich.

Taboes doorbreken geeft inderdaad status die Mascha in dit geval niet toe te schrijven valt. Ook omdat het doorbreken van échte taboes (denk bijvoorbeeld aan seks voor het huwelijk in zeer christelijke groeperingen) heel veel moed vergt, levens omver kan gooien, persoonlijke kritiek kan opwekken van mensen die dichtbij je staan. Die mensen gun ik de bewondering die bij het doorbreken van taboes past. Influenza’s die dondersgoed weten dat zo’n video ook gewoon goed bekeken wordt, er zakelijk belang bij hebben (de voorlichtingsopmerking komt vast niet vanzelf) en er enkel populariteit op winnen, vind ik gewoon niet zo spannend en taboedoorbrekend.

13 likes