Beutyblogtopic XL #6

Heb net een hele reep chocola er in :sunglasses:

4 likes

Die meid snapt het leven niet

5 likes

Ik zie het nut niet zo van 5 pepernoten, ben je net begonnen, moet je alweer stoppen.

96 likes

Soms zou ik zulke zelfbeheersing wel willen, meestal ben ik net als die Julia: hele zakken.

Maar haar reactie: “fijn als ik dat niet zou hebben”
vind ik wil raar, bijna beetje dwang achtig.

1 like

Dan woon je al in Woerden en heb je geen dagbesteding en dan ontzeg je jezelf ook nog alle andere genot.

Liever zij dan ik.

150 likes

“Badass over here” Want wow 10 kruidnoten!!1!!1! Crrrrrringe.

15 likes

Hahahhahahaha dit :ok_hand:t2:

1 like

Hahahaha, dit is een persiflage toch? Hahahahaahahahaa

2 likes

Dit lijkt mij een grap omdat ze weleens geplaagd wordt om haar schrale bakjes met 5 M&M’s of pepernoten.

6 likes

Dit is sowieso een grap/“sneer”, ze heeft vast gelezen of gehoord dat het hier daarover ging

5 likes

Een taboe is iets wat gezien wordt als ongebruikelijk en ongepast. Een trio heeft in mijn kringen best sociale status, is spannend en er kan in erg veel groepen best over gesproken worden (mits mensen jouw seksleven uberhaupt interessant vinden). Tuurlijk zijn er groepen waarin een trio onder taboe valt, maar dan is het vaak meet het grotere ding van seks, dan het trio op zich.

Taboes doorbreken geeft inderdaad status die Mascha in dit geval niet toe te schrijven valt. Ook omdat het doorbreken van Ă©chte taboes (denk bijvoorbeeld aan seks voor het huwelijk in zeer christelijke groeperingen) heel veel moed vergt, levens omver kan gooien, persoonlijke kritiek kan opwekken van mensen die dichtbij je staan. Die mensen gun ik de bewondering die bij het doorbreken van taboes past. Influenza’s die dondersgoed weten dat zo’n video ook gewoon goed bekeken wordt, er zakelijk belang bij hebben (de voorlichtingsopmerking komt vast niet vanzelf) en er enkel populariteit op winnen, vind ik gewoon niet zo spannend en taboedoorbrekend.

13 likes

Ik denk dat het dan ligt aan de kringen waarin ik me begeef idd. Hier gaat dat echt niet zomaar over de tafel. Wel makkelijker als het ‘gewoon’ gebeurt maar niet vanuit een relatie als happy couple.

Tati komt met een oogschaduw pallet. De swatches in deze video zien er echt super goed uit. Vanaf 25 oktober op tatibeauty.com

3 likes

pff die titel

12 likes

Ja die titel klinkt echt alsof ze stiekem 3 kinderen op zolder heeft zitten, maar het is maaaaaar een oogschaduwpalette.

34 likes

In een huis in Drenthe deze week he :stuck_out_tongue:

1 like

Ja baalde echt dat ik erop geklikt had :cry:

1 like

Ik geloof dat ik ooit op een pepernoten verpakking heb gelezen dat een portie 5 pepernoten is. (Ik vond dat zo gek dat ik het heb onthouden, ik ben meer van een bakje vol/zakje.) Misschien houdt ze dat aan.

2 likes

Waarom pakt ze ĂŒberhaupt een bakje voor 5 kruidnoten. Het is niet alsof die dingen niet gewoon in je hand passen

9 likes

Hoe kan het toch, dat ik nooit hoor wat Mascha al jaren roept? Even langs Schoonenberg binnenkort!

54 likes