Ja en dan alsnog zo lui zijn dat je je salade dan ook maar opwarmt ipv even uit dat bakje te scheppen. Heerlijk genieten om 06:00
Merk op het forum bij jou volgens mij nooit dat je fouten maakt. En je bent/wordt jurist waar nauwkeurigheid met taal bijzonder belangrijk is dus je hebt het jezelf helemaal niet te makkelijk gemaakt! Knap
Ik vind het echt super lief dat je dat zegt, dankjewel!
Wel echt weer lekker american inderdaad. But they love love loooooove Murica
Ik zie waar Loetje zijn inspiratie vandaan heeft…
Ja dan word die salade wel lekker squishy natuurlijk
Maar oke ik zou geen enkele maaltijd die mascha maakt lekker vinden eerlijk gezegd. Rare combinaties en gewoon vies
Hahaha, ik heb de actual preps niet gezien en ik snap je punt (want meal preppen = nice als je geen tijd hebt). Maar jaa soms na 4 dagen ben ik de smaak beu, maar het helpt wel enorm bij structuur/gezond eten/afvallen.
Ik ben nu de mealprepvlog aan het kijken en massa is gewoon de hele thuis dus ze kan gewoon koken, maar ze eet een meal prep uit een plastic bakje hahaha
Snap dit dus écht niet. Je hebt zeeën van tijd om gewoon normaal en lekker eten klaar te maken, waaaarom zou je die shit uit opwarmbakjes willen
Toch fijn dat er een twee dingen zeker zijn in het leven: we gaan allemaal dood en Massa heeft altijd wel weer een nieuwe obsessie.
Nee dit is wel een blijvertje hoor. Ook een geruststellende zekerheid ergens.
Ze moet lekker op werktrip naar de Meilandjes.
Die zijn ook gek op wijnen!
Happy prep life
Lekker een week ouwe prak nassen.
Onze cynt die eerst in haar instagram stories een bril van ace and Tates laat zien #gekregen en vervolgens een story dat haar nagels gedaan worden met: support de locals!
Nou dat kwartje is bij mij nog steeds onderweg
Ik keek net weer eens op Beautylab en linksboven staat ineens een winkelwagen-icoontje. Dat was eerst niet toch? Als je er op klinkt kom je bij je winkelmandje, waar natuurlijk niks in zit 🤷 Denk dat haar nieuwe project iets van een shop gaat zijn?
Als dat zo is hoop ik dat ze iets goeds en origineels gaat maken/verkopen (zoals met The Secret Garden) en niet iets met van die goedkope inkoop-doorverkooptroep.
Zoals haar zusjes nu?