Beutyblogtopic XL #6

Ik keek net weer eens op Beautylab en linksboven staat ineens een winkelwagen-icoontje. Dat was eerst niet toch? Als je er op klinkt kom je bij je winkelmandje, waar natuurlijk niks in zit 🤷 Denk dat haar nieuwe project iets van een shop gaat zijn?

2 likes

Als dat zo is hoop ik dat ze iets goeds en origineels gaat maken/verkopen (zoals met The Secret Garden) en niet iets met van die goedkope inkoop-doorverkooptroep.

5 likes

Zoals haar zusjes nu?

3 likes

Ze begint haar eigen marktplaats.
Kan je makkelijker haar “vintage” kopen.
( kuch)

15 likes

Misschien gaat ze glazen kastjes verkopen

16 likes

Is dit sarcasme?

47 likes

Oprechte vraag: waarmee (of in?) inspireert ze je dan precies?

4 likes

Ik vind het ook best inspirerend dat je met zo weinig doen, zoveel spullen binnen kan harken :joy:

20 likes

Kastjes voor 5 euro bij een kringloop halen en verpatsen voor 60. Dat vind ik nou niet bepaald inspirerend. En verder doet ze sowieso heel erg weinig de laatste 2/3 jaar.

2 likes

ik ook! wel per ongeluk drie keer om dat ik niet aan het opletten was en dacht dat het mislukt was.

2 likes

nee ook de lipgloss and de liquid lipstick jeffree what the fuck

Omg Jeffree wtf wil ik ooook. Waar heb je t besteld?

beauty bay, die site is nu weer online en die kleur is nog niet uitverkocht

oh geen idee, zou kunnen. Nu je dit zegt herinner ik me wel vaag iets over onhandige houten lepels die zij verkochten?
Ik wist eigenlijk niet meer dat ze spullen verkochten.

Ja, meteen als je naar hun url scrolt krijg je de optie om naar de shop te gaan. Hele overpriced items. Mix van Xenos en AliExpress.
Vraag me echt af waar die 2 hun inkomsten vandaan halen, want zoveel kan alles niet opleveren.

Dud ze voelde zich steeds zo inspiratieloos en heeft nu haar inspiratie gevonden in mensen afzetten met goedkope troep?

1 like

Yess ik ook! De Conspiracy en de mini controversy, erg benieuwd naar hoe ze in t echt gaan zijn.
Overigens bij Morphe besteld.

1 like

Haha je hebt gelijk!

1 like

Haha dit heb ik ook ooit voor een paar centen op eBay gekocht. Krijg er altijd super veel leuke reacties op.

En dan gewoon 30 euro durven te vragen he