Beutyblogtopic XL #6

oh geen idee, zou kunnen. Nu je dit zegt herinner ik me wel vaag iets over onhandige houten lepels die zij verkochten?
Ik wist eigenlijk niet meer dat ze spullen verkochten.

Ja, meteen als je naar hun url scrolt krijg je de optie om naar de shop te gaan. Hele overpriced items. Mix van Xenos en AliExpress.
Vraag me echt af waar die 2 hun inkomsten vandaan halen, want zoveel kan alles niet opleveren.

Dud ze voelde zich steeds zo inspiratieloos en heeft nu haar inspiratie gevonden in mensen afzetten met goedkope troep?

1 like

Yess ik ook! De Conspiracy en de mini controversy, erg benieuwd naar hoe ze in t echt gaan zijn.
Overigens bij Morphe besteld.

1 like

Haha je hebt gelijk!

1 like

Haha dit heb ik ook ooit voor een paar centen op eBay gekocht. Krijg er altijd super veel leuke reacties op.

En dan gewoon 30 euro durven te vragen he

Ik lees net op endless weekend dat die van hun van echt zilver zijn en handgemaakt of zo.

Maar ze lijken wel verdomd veel op die van alie.
Ach ze hangen er wel zelfgemaakte kaartjes aan. Haha

3 likes

Die van mij is ook echt zilver… kostte me toen 5 euro ofzo uit China.

Echt paardenpoep hoor, dat ā€˜zelfgemaakt’.

2 likes

Ik heb dat soort kettinkjes ook in souvenirwinkels zien hangen voor €3,50.
Vond ze leuk voor mijn kleine nichtje. Zijn die Zusjes Verbon een beetje wereldvreemd of zo?

De kwaliteit van de handgemaakte kaartjes zal wel topnotch zijn ja haha.

Dat moet je ook als je ze net binnenkrijgt uit China.
Opnieuw inelkaar zetten ja.

38 likes

Ik zag de zusjes Verbon vorige week wel rondlopen op de Trade Mart in Utrecht… weet niet of ze iets gekocht hebben daar, maar ze oriĆ«nteren zich dus niet alleen op Alie haha.

Ik vind die dikke highlight strepen ook niet zo’n succes

3 likes

Wow ik had echt niet verwacht dat ze nog terug zou gaan maar extensions. Vond het altijd heel mooi maar als ik het nu zie vond ik dat kortere haar toch beter bij haar passen. Misschien net wat langer dan ze het had, maar het paste heel goed bij haar. Maar goed who cares wat ik vind haha het is haar haar en ze vindt het zelf blijkbaar mooier zo

4 likes

Misschien loop ik te zeikstralen maar ik vind het altijd zo ergerlijk dat Mascha altijd in dr schermpje kijkt ipv in de camera. Blijkbaar heeft Mariet geen spiegel in dr kapperszaak. En dit doet ze ook heel vaak in de vlogs.

2 likes

Ik vind het zelf niet zo mooi.
Je ziet ondanks de krullen toch nog haar eigen haar als een te korte laag erboven zitten.
Net of haar haar in 1 korte en 1 lange laag zit.

3 likes

Ik vond oprecht leuk dat Marriƫt zoveel vertelde en de kijker mee nam in het proces, maar zo ontzettend jammer hoe het is gefilmd. Haalt voor mij de kwaliteit van de inhoud helemaal naar beneden.

6 likes

Ik dacht dat ze die interieurdingen uit Bali ofzo hadden? :scream:

Oh dat kan, maar Ik vind het eruit zien alsof het bij de Xenos gekocht kan worden.

1 like