Ik lees net op endless weekend dat die van hun van echt zilver zijn en handgemaakt of zo.
Maar ze lijken wel verdomd veel op die van alie.
Ach ze hangen er wel zelfgemaakte kaartjes aan. Haha
Die van mij is ook echt zilver⦠kostte me toen 5 euro ofzo uit China.
Echt paardenpoep hoor, dat āzelfgemaaktā.
De Stardust kettingen goldplated, zijn gemaakt van echt .925 sterling zilver met 2 laagjes 24K goud en glinsterende SwarosvkiĀ® kristallen, die met elke beweging fonkelen zoals sterren aan de hemel.
Dus de kwaliteit zal wel iets beter zijn dan die Aliexpress ketting hierboven. Maar zou me niet verbazen als ze ze toch van Ome Ali hebben.
Ik heb dat soort kettinkjes ook in souvenirwinkels zien hangen voor ā¬3,50.
Vond ze leuk voor mijn kleine nichtje. Zijn die Zusjes Verbon een beetje wereldvreemd of zo?
De kwaliteit van de handgemaakte kaartjes zal wel topnotch zijn ja haha.
Haha er staat ook:
De kettingen zijn zorgvuldig met de hand in elkaar gezet door Tara en ze zijn gemaakt om lang mee te gaan.
Dat moet je ook als je ze net binnenkrijgt uit China.
Opnieuw inelkaar zetten ja.
Ik zag de zusjes Verbon vorige week wel rondlopen op de Trade Mart in Utrecht⦠weet niet of ze iets gekocht hebben daar, maar ze oriënteren zich dus niet alleen op Alie haha.
Ik vind die dikke highlight strepen ook niet zoān succes
Wow ik had echt niet verwacht dat ze nog terug zou gaan maar extensions. Vond het altijd heel mooi maar als ik het nu zie vond ik dat kortere haar toch beter bij haar passen. Misschien net wat langer dan ze het had, maar het paste heel goed bij haar. Maar goed who cares wat ik vind haha het is haar haar en ze vindt het zelf blijkbaar mooier zo
Misschien loop ik te zeikstralen maar ik vind het altijd zo ergerlijk dat Mascha altijd in dr schermpje kijkt ipv in de camera. Blijkbaar heeft Mariet geen spiegel in dr kapperszaak. En dit doet ze ook heel vaak in de vlogs.
Ik vind het zelf niet zo mooi.
Je ziet ondanks de krullen toch nog haar eigen haar als een te korte laag erboven zitten.
Net of haar haar in 1 korte en 1 lange laag zit.
Ik vond oprecht leuk dat Marriƫt zoveel vertelde en de kijker mee nam in het proces, maar zo ontzettend jammer hoe het is gefilmd. Haalt voor mij de kwaliteit van de inhoud helemaal naar beneden.
Ik dacht dat ze die interieurdingen uit Bali ofzo hadden?
Oh dat kan, maar Ik vind het eruit zien alsof het bij de Xenos gekocht kan worden.
Haha ik moet hier wel om lachen. Straks hebben ze het met heel veel moeite geĆÆmporteerd en roepen wij hier: pff Xenos spul
Het zou me ook niks verbazen als Xenos het in grote getale importeert van een Balinees verkoper / exporteur.
Nu ik er nog een keer over nadenk lijkt het me ook wel weer ergens onmogelijk om te onderhouden. Ja je kan ƩƩn keertje vanuit Bali gaan shoppen en al je spullen verschepen/versturen naar Nederland voor je webshopje. Maar dan? Je wil toch je aanbod blijven aanvullen en vernieuwen. Verschepen of bestellen uit Bali kost denk ik ook ontzettend veel geld en als je het vanuit Nederland moet inkopen kun je dus net zo makkelijk het via Alie doen. Komt dan ook uit Aziƫ
MarriĆ«t legt uit dat de extensions met de hand geweven zijn en Mascha zegt vervolgens dat dat het vrij duur maakt ofzo en lacht een beetje zenuwachtig dat ze dus bang is [ā¦], Ik gok voor de rekening? Hoezo weet ze nog niet wat ze gaat betalen dan?
Zou eerder denken bang voor t commentaar er op
ā¬1200,- voor alleen de extensions zegt ze in de comments. Daar zou ik ook zenuwachtig van worden