Beutyblogtopic XL #6

Mediapersoonlijkheid of niet, een goed voorgesprek is voor een talkshow vaak handig. Heeft niks met handje vasthouden te maken.

1 like

OkĂ© ik doe iets over virussen en receptor tyrosine kinases, zal ik Mas vragen of ze tegen mijn DUO-lening voor deze maand daar een spon-video over wil doen? Dan kunnen jullie dat vervolgens hier bespreken en gebruik ik dat in m’n scriptie!

12 likes

“The Rong Agency is een klein boetiek collectief en wil klein blijven om te garanderen dat haar cliĂ«nten de service krijgen die ze verdienen.”

Aldus de Rong Agency.

6 likes

Hier ben ik het niet mee eens (#teamoxfordcomma), maar in deze zin is hij inderdaad niet nodig.

34 likes

toen was branded content nog een mythe. een mythe? weird

14 likes

Omg ja hahahaha
En dan zal ik Mas wat dingen influisteren over pandemische influenza en krijgen we massapaniek onder de influencers :smiling_imp:

2 likes

Mee eens! Ik ben ook team Oxford comma. Om antwoord te geven op de prangende vraag van Vampire Weekend: who gives a fuck about an Oxford comma? ik.

4 likes

Ik denk oprecht dat de enige reden dat zij bij Max zitten is dat zijn gage afgesproken lager ligt dan bij andere vertegenwoordigers. Zo kan Max met minimaal werk meer dan redelijk verdienen en de rest een maximaal deel van de inkomsten krijgen. Is maar een complottheorie, maar je kan mij niet wijsmaken dat iemand die een boek van deze kwaliteit over zijn vak schrijft er enorm goed in is.

5 likes

Oooh serieus hahah dat wist ik niet. Bijzonder

brevity is the soul of wit.

1 like

iets anders
 ik zag toevallig dat het vier! jaar geleden is dat Cynthia met Miracle Mornings bezig was. het is net als met kinderen die je een tijd niet hebt gezien, dat je schrikt dat er kennelijk zoveel tijd is verstreken!

3 likes

Dat viel mij ook op: het is van die foto met mascha samen (op de achterkant van het boek?) afgesneden. Jeeetje, had tijdens die fotoshoot ook gewoon even 2 aparte portretfoto’s gemaakt?!

Ik keek laatst trouwens even op mascha’s insta nav het forum, maar Max haalt ook echt geen leuke, vernieuwende spondeals voor haar binnen he? Dat tanden bleken, horlogedingen enzo? Wel makkelijk geld verdienen, maar niet heel inspirerend lijkt me?

Dan doen een huismuts of wil&tien ofzo het toch leuker vind ik.

3 likes

Wauw wat amateuristisch. Als hij mijn content zou moeten ‘managen’ zou ik het sowieso zelf doen dan door hem.

1 like

Vind het ook verbazingwekkend dat Josh nu ook bij hem getekend heeft.

1 like

Volgens mij vond je ook toen al genoeg advertorials in magazines bijvoorbeeld MAAR GOED traditionele media zijn natuurlijk helemaal niet relevant voor dit niet minder dan baanbrekend te noemen duo.

5 likes

Als je haar ziet denk je misschien ok, leuke meid. Maar vergis je niet. Ze is zeker een leuke meid (een héle leuke zelfs als je het mij vraagt), maar dit is iemand om in de gaten te houden. Want wat ik niet vaak heb is dat ik op zakelijk gebied zo op 1 lijn met iemand lig. Keer op keer bevestigt ze dit met haar emails, input, aanpak en ideeën (dus let op mijn woorden, houd deze dame in de gaten).

Les 1: Hoe geef je stiekem jezelf complimenten :joy:

8 likes

:smirk:

4 likes

Zou ze schrijfles bij Mascha hebben gehad?

1 like

Wat denken jullie dat die campagne is waar Mascha (meer dan) een ton heeft verdiend? Met campagnes verdeeld over een jaar.

Ik denk zelf AndrĂ©.lon, verder is er niet evht iets toch met zo’n lange loopduur

3 likes

Ja Max natuurlijk.

6 likes