En begonnen als non
Jemig wat slecht geschreven… verkeerd gebruik van leestekens, rare zinnen. Als ik als groot bedrijf dit zou lezen, zou ik me afvragen of ik met deze persoon wil samenwerken. Ook dat interview is niet echt goede reclame… ben heel benieuwd wat dit met Mascha haar populariteit gaat doen.
Je kunt een zin toch prima beginnen met echter? Als je er dan maar een komma achter zet. Echter, Max viel toch wat tegen als contentmanager. En niet: Echter viel Max toch wat tegen als contentmanager.
ja ik hier ook. voel me al weken lang zo ellendig maar moet hier steeds keihard om lachen weer en gister ook al na die hand discussie… laf het forum
Op de uni strooien mensen echter met het woord echter. Ook als er helemaal geen tegenstelling is.
Wij mogen onze zinnen ook wel beginnen met het woord echter maar juridische wetenschappers staan nu ook niet echt bekend om hun correcte, duidelijke taalgebruik. Het is wel veel minder erg dan Mascha’s boek maar veel auteurs van de boeken die ik lees voor mijn studie kunnen er ook echt wat van hoor. (Wollig taalgebruik, mega lange zinnen, etc.)
Dat is echter net iets anders dan het foute gebruik aan een begin van een zin
Geestig dat jij als profielplaatje Inez Weski hebt gekozen.
Zij staat bekend als iemand die echt héél slecht schrijft. Haar requisitoirs zijn onbegrijpelijk. Één zin heeft bij haar 9 regens en geen komma’s.
Ja ik zei wel ‘op de uni’ maar ik bedoel eigenlijk gewoon: ‘mijn studie op mijn uni’ want verder weet ik het ook eigenlijk helemaal niet.
@Beutyschooldropout
Ohh wat errug! Zo zijn ook sommige boeken/artikelen die ik voor mijn studie heb moeten lezen geschreven.
Het feit dat Mascha’s boek slecht geschreven is betekent dus i.m.o. niet per se dat het geen studieboek zou kunnen zijn. Maar zij en Max maken het wel heel bont.
Je kan het zeker weten door je werkgroepdocent te mailen dat ze de tyfus in dr oogbal kan krijgen.
Als je dan HAHAHAHAHAHA terugkrijgt is het @grace, is ze het niet is het vrij Awkward, maar nooit geschoten is altijd mis.
Maar wie bepaalt of dat wel of niet mag?
Sorry, beetje flauw want jij hebt het ook niet bedacht, maar het belangrijkste is volgens mij gewoon duidelijk en begrijpelijk schrijven, evenals moeilijke of ouderwetse constructies, welke het begrip der tekst mogelijkerwijs in de weg zitten en worden gebruikt ter vervollediging van het obscure karakter van het geschrevene, weglaten.
Dit moet me denken aan een recente post van Cynthia. Kwam erop neer dat ze dit jaar een coach of vier had ingevlogen (waaronder Suz). Dit terwijl je zelf ook coacht en al je coaches ook weer gecoacht en gemanaged worden. Lijkt alsof deze groep mensen dezelfde 50.000 consequent rondschuift.
coach-ception
Twee opties: of Cynthia heeft een hele post geschreven omdat er al #gekregen gehengeld is. Óf ze is aan het hengelen naar #gekregen en besluit dit te doen via een post op haar blog ipv insta.
Het is gewoon een pyramid scheme!
Dit gesprek over taal doet mij denken dit:
Ik vind dit echt fantastisch.
Spammmm
OH NOOOO. Dit wist ik niet wat een eikel. Hoe weet je dit?
Het eerste wat ik dacht toen ik ze zag. Ik vond ze zo leuk, maar nu ik dit weet zijn ze ook meteen een stuk minder grappig…
Ugh, zo irritant want die plaatjes zijn zo leuk Maar niet leuk genoeg om iemand te supporten die mij niet eens de baas over mijn eigen buik laat zijn
Kga ook maar unfollowen. Bijna had ik zijn merchandise gekocht. Gelukkig ben ik een eeuwige twijfelaar.